18/11/07 St.Elooiswinkel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BeeVee
Mountainbiker

Post by BeeVee »

Nog nen dikke merci voor de snelle interventie van de bezemwagen om me terug te brengen naar de start na mijn pech.
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

samen met johny en mario de 45km gedaan,2x de grond gecontroleerd aan de manorhoeve(enkele nog bevroren kluutten :evil: :evil: ).
Voor de rest op veilig gespeeld want een strakke wind en een zware ondergrond konden weleens voor verrassingen zorgen(we waren gewaarschuwd dat er lange stukken off road op ons lagen te wachten) maar we zijn goed aangekomen en met een lekkere braadworst konden we terug op krachten komen.
Aan alle medewerkers een dikke proficiat voor een geslaagde TT alles pico bello =D> =D> =D>

tot de volgende

@timothyd;uw weersvoorspelling.........hmmm
pomer
Mountainbiker

Post by pomer »

:-D het 1ste deel was zoals iedere jaren ,nie veel soeps :roll: na de bevoorrading was het beter nieuwe stukken omdat ze daar een nieuwe weg(industripark)leggen langs a17-19 :wink: we kunnen het parcours beetje vergelijken met lendelede ,het was goed :bounce: bikewasch ok :wink: apresbike met braadworst was ok =D> tot volgende keer =D>
Pepsi Pierre
Mountainbiker

Post by Pepsi Pierre »

16u00 Sint Eloois Winkel is terug " clean "

wij van de organisatie hebben wel wat opkuiswerk gehad maar zijn zeer tevreden van onze " 9-de winkelse mountainbiketour "

jullie zijn met 981 naar Winkel afgezakt waarvoor onze oprechte dank. =D> =D>

Wij mochten al zeer veel positieve reacties ontvangen onder baan en tijdens de après, waardoor we ons verplicht voelen om het volgend jaar weer beter te doen.
Je weet : " IN WINKEL STEEDS IETS MEER "

Bedankt en tot volgend jaar :P :lol: :P :lol: :P :lol:
chamberke
Mountainbiker

Post by chamberke »

Voor den eerste keer de deze prachtige tocht gereden .
Bepijling,bevoorading,bewaakte oversteek en bikewas alles was dik in orde.
Proficiat aan de organisatie.
Tot volgend jaar.
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Alles meer dan in orde! Zalig stukje langs de autosnelweg en mag mij tot de waaghalzen noemen die de afdaling heeft gedaan...met de remmen wat toe was dat prima te doen!

Soms wel iets teveel modder in de velden, maar ja...dat moet je er bij nemen hé =D>
B-BiKeR
Mountainbiker

Post by B-BiKeR »

Heel mooie tocht.Dat stuk in het industriegebied was heel goed gevonden =D>.Sommige stroken lagen er heel vettig bij,er was daar maar een iets aan te doen nl:stampuh.
Heb wel behoorlijk koud gehad bij het wachten aan den bike-wash (mja met diene braadworst der achter was dat weer allemaal ok).
Al bij al was het een zeer geslaagde tocht.
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

Proficiat mannen voor de puike organisatie !
t'was lastig, maar o zo heerlijk !....
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

Dit was waarschijnlijk een mooie tocht, maar ik heb er niks van genoten. Ik ben op die tapijten gevallen met mijn knie op een bevroren aardeklomp. Dat stukje te voet afgewerkt, zadel rechtgezet en dan full speed mijn makkers gaan inhalen. Wegens te hoog in toeren gegaan ben ik (voor ik ze tegenkwam) moeten temperen. Tot aan de eerste bevoorrading moeten achtervolgen, tot aan de tweede meegereden met één van de twee en na de tweede bevoorrading was het haast surplacen. Ik had mezelf opgeblazen bij de eerste achtervolging en alles was er uit. Ik ben 1000x doodgegaan onderweg, vooral op offroadstukken met die ijzige wind in het gezicht. Ik hoop deze tocht nog eens te kunnen overdoen met goede benen, want het was echt wel een parcourtje dat mij ligt. Zwaar, maar waar je toch overal kan blijven zitten en waar je hier en daar zelfs eens goed kan doortrekken.
ik kan niet wachten tot volgend jaar.
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

Eerste keer deze tocht gereden :lol: mooie tocht =D> lag er hier en daar wel zwaar bij :oops: heb 2 maal de grond gekust :( en ook kennis gemaakt met de gracht :oops: goede organisatie =D> er stonden zelfs verkeersbrigadiers op de drukke straten =D> =D> lekkere braadworst :lol: goede bepijling =D> bike-wash zeer druk :-? deze tocht was meer dan geslaagd =D> =D> tot volgend jaar
Post Reply