18-11-2007 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
zwolm
Mountainbiker

Post by zwolm »

een goede toch veel nieuwe stukken in het parcour en ook enkele pittige klimmetjes we hadden weer een mooie zondag het was weer genieten van de mooie streek de downhillers =D> =D>
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Allez, Rotselaar nog ni gedaan en eens komen zien wat dat hier is. Verwachtte niet teveel en die verwachtingen zijn ingelost. Sorry mannen, maar zo'n parkoers da's ni echt mijn ding. Op de grote toer veel te veel MacAdam, kannik evengoed mijne MTB verkopen. Veel te veel rechte stukken tussen velden, saai van begin tot einde. Geen singletracks (allez bekan geen), heel af en toe een bocht. Slechts een beetje modder maakte het nog wa plezant. Waarom sommige dit een mooi parkoers vinden is wellicht om het klimwerk, wat vandaag wel goed ging maar dat kan ik bij ons op een brug ook testen als ik brug op brug af rij. 't zelfde gevoel hier. Just voor de bevoorrading praktisch iedereen te voet voor een bergske dat er geen is. Enigste uitdaging v/d dag om tussen de gestrande wandelaars naar boven te raken zonder afstappen. Ietske verder stonden ze weer allemaal stil (aan de bevoorrading natuurlijk hehe).

Conclusie : weinig of geen technisch parkoers, saai klimwerk, veel asfalt, weinig funfactor, weinig of geen singletracks.

Sorry voor het negatief klinkend verslag, maar 't is maar mijn gedacht over zulk parkoers, rest was allemaal dik in orde (pijlen, bevoorr., parking, inschrijving, tombola, ...).
Last edited by moddercrosser on Tue 20 Nov 2007 21:16, edited 1 time in total.
Stefvh
Mountainbiker

Post by Stefvh »

Ik heb de toertocht ook gereden vandaag ... bevoorrading een bekertje water ipv een isotoon drankje ...

Voor de rest vond ik de route een goede afwisseling. De streek leent zich nu ook niet zo voor singletracks. Pittige klimmetjes waar je toch eens goed in de longen ging. De overgang van bevroren ondergrond naar lichte modderlaag was niet te opvallend ... bepijling was zeker en vast goed gedaan en de afspuitstand was dik in orde. Veel darmen ;-)

Ik had gisteren hier op de site aan het rondkijken geweest voor nieuw bandjes en daar hebben veel mensen het over die Noby Nic' s ... awel ik heb er vandaag eens opgelet ... dat is zeker een Hype dienen band 8) Azoveel mensen dat daar mee rijden ....

Ook gezien dat er enen aan het filmen was. Dit filmpje ging op het net geplaatst worden ... iemand enig idee waar ?

mvg

Stef
dalertje
Mountainbiker

Post by dalertje »

We willen iedereen bedanken voor deze MTB samenkomst, er waren 1913 deelnemers, een beetje buiten onze verwachtingen.
Een dikke sorry voor diegene die water moesten drinken omdat de aquarius jongen zijn autosleutels in zijn camionette had laten zitten en de deuren vast gedaan, dit was even verschieten als hij zijn 2e kontainer wou gaan uitladen en bleek dat hij niet meer aan zijn drank geraakte.de aquarius zat ineens goed achter slot, maak dat mee.
Dit was de reden van dit tijdelijk ongemak want nadien hebben we performance gegeven.
Als organisatie hebben we ons uiterste best gedaan voor een goed verloop,wat ons ook gelukt is.
Bedankt en tot volgend jaar.
Joekke26
Mountainbiker

Post by Joekke26 »

Zaten de koekskes en versnaperingen ook in diene gast zijn camionette misschien? :lol:

Maar allez, 't is goed voor de lijn hé, ... 8)
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Knappe tocht en perfecte organisatie zowel parcours, bevoorrading als seingevers ook de slechste stukken eruigelaten goede keuze doe zo verder gasten !!!
Tokke
Mountainbiker

Post by Tokke »

Even een dankwoordje aan alle medewerkers (fietsenstalling, seingevers, bevoorading,...). Zij maakte het vandaag gewoon nog leuker! Ik heb er van genoten, natuurlijk is het geen parcours à la Huldenberg, maar ik vind dat er zeer veel uit de streek is gehaald. Het was overigens heerlijk fietsen onder een opkomend zonnetje, ik kom volgend jaar terug!

Tokke, nippend aan een Danone :lol:
Stefvh
Mountainbiker

Post by Stefvh »

dalertje wrote:We willen iedereen bedanken voor deze MTB samenkomst, er waren 1913 deelnemers, een beetje buiten onze verwachtingen.
Een dikke sorry voor diegene die water moesten drinken omdat de aquarius jongen zijn autosleutels in zijn camionette had laten zitten en de deuren vast gedaan, dit was even verschieten als hij zijn 2e kontainer wou gaan uitladen en bleek dat hij niet meer aan zijn drank geraakte.de aquarius zat ineens goed achter slot, maak dat mee.
Dit was de reden van dit tijdelijk ongemak want nadien hebben we performance gegeven.
Als organisatie hebben we ons uiterste best gedaan voor een goed verloop,wat ons ook gelukt is.
Bedankt en tot volgend jaar.

Bwoa geen excuses nodig ... nu weten we tenminste wat er gebeurd was want anders waren jullie nogal gierig geweest he
8)

Ook van mij een bedankwoordje die dit toch allemaal mogelijk gemaakt hebben ...

PS ge ziet dat er veel invloeden van dien enen met zijn camionette van metaleuven ...

mvg

Stef
jo de groot
Mountainbiker

Post by jo de groot »

Pracht organisatie met aandacht op gevaarlijke kruisingen de seingevers waren toppie =D> de afspuitstand was dik in orde met zoveel slagen een pluim voor de ganse organisatie =D> =D> =D>
zijn volgend jaar zeker weer van de partij
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

goede organisatie, geen slechte bevoorrading, veel modder ( maar minder dan in de week).
wel jammer dat de liedeberg en de ijzeren berg niet aangedaan werden waar toch een paar mooie technische stukken werden overgeslagen (we zijn er wel op een paar meters gepasseerd) maar voor de rest dik in orde zeker het hete water van de douche achteraf. =D>
Post Reply