18/11/07 Neerpelt (Herent)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Net terug van deze tocht. Heb me goed geamuseerd, de organitatie heeft wel verheen het maximum uit de streek gehaald, al hadden sommige lange rechte dreven best wel kunnen gebroken worden door nog meer singletracks. Maar misschien was er hiervoor geen toestemming??? Anders zou ik het tegen volgend jaar toch wel aanpassen.
Bevoorrading was zoals gewoonlijk bij VFT sober, de gekende suikerwafel aan de inschrijving en aan de bevoorading lekkere tomatensoep met ballekes
of sportdrank. Voor mij voldoende, we komen om te biken en niet om te eten
De bepijling was dik in orde, al waren op een enkele plaats toch pijlen verdraaid, oa aan het oud motocrossparkoer (nu zandput) doch door de gespannen linten de weg gewoon kunnen volgen. Nadien ne lekkere leffe in de kantine en tevreden huiswaarts gekeerd. Nog een voordeel op de VFT tochten, weinig volk (jammer voor de organitatie) maar daardoor geen laagvliegers tegen gekomen
volgend jaar zeker opnieuw. Van het forum enkel de pelterbosbiker tegengekomen aan de inschrijving, maar den diene zie ik elke dag aangezien wij voor dezelfde firma werken

-
pelter bos biker
- Mountainbiker
Post by pelter bos biker »
een verademing t.o.v. van de modderbak van vorig jaar.
geen spektakel in Neerpelt, maar een mooi tochtje waar het op plaatsen toch wa stoempen was voor mij.
en euh... voor de liefhebbers ,die soep zag er goed uit.
iemand een idee over de fotograaf zijn foto's op het crosterrein?
geen spektakel in Neerpelt, maar een mooi tochtje waar het op plaatsen toch wa stoempen was voor mij.
en euh... voor de liefhebbers ,die soep zag er goed uit.
iemand een idee over de fotograaf zijn foto's op het crosterrein?
- alain vandam
- Mountainbiker
Post by alain vandam »
ben ook voor de eerste keer is komen proeven van de neerpeltse omgeving.
ik vond het een mooi tochtje,goede bepijling,goei soep en drank bij de bevoorrading en de nodige signalisatie bij kruispunten,bewaakte fietsstalling.
de warme douche was ook een pluspunt(niet evident om op iedere TT WARM water te hebben )
ik kom zeker nog is terug en voor de organisatie hoop ik dat ze enkele honderden deelnemers meer mogen verwelkomen.
ik vond het een mooi tochtje,goede bepijling,goei soep en drank bij de bevoorrading en de nodige signalisatie bij kruispunten,bewaakte fietsstalling.
de warme douche was ook een pluspunt(niet evident om op iedere TT WARM water te hebben )
ik kom zeker nog is terug en voor de organisatie hoop ik dat ze enkele honderden deelnemers meer mogen verwelkomen.