17/11/07 sint-andries
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Superformi
- Mountainbiker
Post by Superformi »
ja een mooie tocht met alles er op en er aan maar de bevoorading 0 op 10 alleen ik denk dat de winkels in de namiddag nog open zijn in brugge .kweet dat er meer volk was dan vorig jaar maar dat zie je toch aankomen en kan men gaan winkelen .
- Superformi
- Mountainbiker
Post by Superformi »
ja een mooie tocht met alles er op en er aan
maar de bevoorading 0 op 10
alleen ik denk dat de winkels in de namiddag nog open zijn in brugge .kweet dat er meer volk was dan vorig jaar maar dat zie je toch aankomen en kan men gaan winkelen .
Je zou dat idd kunnen denken, maar vandaag was toch wel uitzonderlijk druk. Vorig jaar waren er (denk ik) ongeveer 1000 deelnemers, nu 2300. Blijkbaar werd de TT van Maldegem geannuleerd, en was het daardoor zo een overrompeling.Superformi wrote:ja een mooie tocht met alles er op en er aanmaar de bevoorading 0 op 10
alleen ik denk dat de winkels in de namiddag nog open zijn in brugge .kweet dat er meer volk was dan vorig jaar maar dat zie je toch aankomen en kan men gaan winkelen .
En wees eens eerlijk, de rit maakte toch alles goed? (en een TT rij je niet voor het aangeboden eten).
De bevoorradingen waren geen bufetten zoals in Wervik vorige week, maar als wij voorbijkwamen in de namiddag was er nog voldoende drank, keuze uit twee soorten koekjes, peperkoek of stukjes sinaasappel. Persoonlijk vind ik dat voldoende.Superformi wrote:ja een mooie tocht met alles er op en er aan maar de bevoorading 0 op 10 alleen ik denk dat de winkels in de namiddag nog open zijn in brugge .kweet dat er meer volk was dan vorig jaar maar dat zie je toch aankomen en kan men gaan winkelen .
-
sportvriend
- Mountainbiker
Post by sportvriend »
door al de goede commentaren hier ons met zijn tweetjes laten verleiden om ons uit het verre oostvlaamse munte naar brugge te begeven voor de 55 km
moet zeggen , qua parcours heb ik het me zeker niet beklaagd , prachtige bossen en een goede mix off and on road waarbij het voor een 55 km welgekomen is dat er in het laatste 3e ietske meer on road zit
persoonlijk moet ik wel zeggen dat ik de bevoorrading maar erg pover vond , ofwel kwam ik twee keer op een slecht moment toe ...
voor de tocht zelf kom ik volgend jaar zeker opnieuw !
moet zeggen , qua parcours heb ik het me zeker niet beklaagd , prachtige bossen en een goede mix off and on road waarbij het voor een 55 km welgekomen is dat er in het laatste 3e ietske meer on road zit
persoonlijk moet ik wel zeggen dat ik de bevoorrading maar erg pover vond , ofwel kwam ik twee keer op een slecht moment toe ...
Niks aan toe te voegen,3e stuk idd meer road.sportvriend wrote:door al de goede commentaren hier ons met zijn tweetjes laten verleiden om ons uit het verre oostvlaamse munte naar brugge te begeven voor de 55 km
En myn broerke op 15min gereden met dank aan tempobeulen van club Pinquin uit Oostrozebeke.Laatste 500m brak de veer
Tis meestal andersom dus dat doet eens deugd.
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
voor de tocht zelf kom ik volgend jaar zeker opnieuw ![/quote]
pover? rijsttaartje, peperkoek,banaan,sinaas,aquarius,soep,...
alé jong...da is het dubbel van een doorsnee tocht ofwel waren ze enorm verrast want hun deelnemers zijn verdubbeld!!!
ik vond het toch héél goe
voor de tocht zelf kom ik volgend jaar zeker opnieuw ![/quote]
pover? rijsttaartje, peperkoek,banaan,sinaas,aquarius,soep,...
alé jong...da is het dubbel van een doorsnee tocht ofwel waren ze enorm verrast want hun deelnemers zijn verdubbeld!!!
ik vond het toch héél goe