25-11-2007 Sint-Baafs-Vijve

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

the voltman wrote:...hopelijk heb ik wat meer geluk dan vorig jaar want toen heb ik na 12 km de strijd moeten staken wegens pech aan de bike...
Twas precies zo'n editie. Heb daar mijn klikpedalen om zeep geholpen in de laatste 10 kilometer en doorgereden met een rond staafje ipv een pedaal aan de ene kant. #-o
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

Jup, ik kom zeker (woon id buurt), maar graag wat tips over het parcours: ooigem? wielsbeke? ingelmunster? kruishoutem?
Merci,
C.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

stovie wrote:Jup, ik kom zeker (woon id buurt), maar graag wat tips over het parcours: ooigem? wielsbeke? ingelmunster? kruishoutem?
Merci,
C.
Oei, in de buurt wonen en nog nooit deze mooie tt gereden?? #-o :-D
Vergeet Ooigem en Ingelmunster.Een stukje grondgebied Wielsbeke zal er wel inzitten,denk ik,maar niet hetgeen jij vermoed.
Deze tocht gaat uit van zijn eigen sterkte en eigen parcours,dus noteer maar : Waregem,Wortegem,Nokere,.....
Heeeeeeeeeeeeeeeel veel privé en heel veel bospassages.
Wat mij betreft : de mooiste die deze streek aandoet.
Ook een heel hoog off-roadgehalte!!!!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

veeteeteetje wrote:Deze tocht gaat uit van zijn eigen sterkte en eigen parcours,dus noteer maar : Waregem,Wortegem,Nokere,.....
en... zeker niet te onderschatten.
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Moustache wrote:
ThOmAsKeN wrote:vraagje,
zijn de redbull dames er weer bij ? :drunk:
DAT is nu eens een goeie vraag. =D> =D> =D>
Het is bijna geleden van toen ik nog gene moustache had, dat ik ze nog gezien heb op nen toerrit.

Als mijne maat en ik mogen kiezen, toch veel liever de RB Babes dan die gelikte kerels van Aquarius. De dames zijn misschien niet akkoord, maar ik kan toch niet tegen mijn gedacht klappen he :roll:

:evil: :evil: :evil: By the way: tot zondag, en wee uw gebeente als er geen Babes zijn. Dan kom ik een heel jaar niet meer naar "Sentebaas". :evil: :evil: :evil:
Als je een beetje geluk hebt zal mijn madam in de zaal rondtoeren is dat ook goed :oops: :oops:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

filiberke wrote:
Moustache wrote: Als mijne maat en ik mogen kiezen, toch veel liever de RB Babes dan die gelikte kerels van Aquarius. De dames zijn misschien niet akkoord, maar ik kan toch niet tegen mijn gedacht klappen he :roll:

:evil: :evil: :evil: By the way: tot zondag, en wee uw gebeente als er geen Babes zijn. Dan kom ik een heel jaar niet meer naar "Sentebaas". :evil: :evil: :evil:
Als je een beetje geluk hebt zal mijn madam in de zaal rondtoeren is dat ook goed :oops: :oops:
Hawel, omdat gij het zijt he (of moet ik zeggen omdat zij het is?) :wink: :wink: :wink:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

veeteeteetje wrote:Oei, in de buurt wonen en nog nooit deze mooie tt gereden?? #-o :-D
Vergeet Ooigem en Ingelmunster.Een stukje grondgebied Wielsbeke zal er wel inzitten,denk ik,maar niet hetgeen jij vermoed.
Deze tocht gaat uit van zijn eigen sterkte en eigen parcours,dus noteer maar : Waregem,Wortegem,Nokere,.....
heb in het verleden al veel horen "stoefen" met Lozer-bos : gaat het hier ook die richting uit ?

zou onze eerste TT in die streek worden, daarom graag (indien mogelijk) een klein overzichtje van wat de verschillende lussen (30-40-50 km) ongeveer wél en niet aandoen qua parcours... alvast bedankt ! [-o<
baezie
Mountainbiker

Post by baezie »

kzal er ook bij zijn zondag,
voor mij is deze vtt een van de top -3 van de toertochten,
altijd veel afwisseling met verrassende nieuwe privestukken erin,
tot zondag :-D :-D :-D
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

staat ook met stip in mijn agenda
@Moustache;welkom
alles weer in orde? :lol: :lol:
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Als lid van de club komen wij natuurlijk af naar Sentebaafs.
Word weeral nen gevaarlijken après zulle! :drunk: :drunk:

tot zondag,de Fast
Post Reply