16/11/2007 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
barty
Mountainbiker

Post by barty »

ii
Last edited by barty on Sat 17 Nov 2007 19:52, edited 1 time in total.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

)i
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Was van plan om te posten toen ik thuiskwam, maar door het babbelen met andere forummers maar om 5 uur in de morgen thuis gearriveerd en da dan toch maar nie meer gedaan !!

Voor de rest : dit was de eerste keer en dit smaakt nog meer. Slechts twee keer voet aan de grond moeten zetten. Mij echt geamuseerd en nu nog aan het twijfelen of ik deze nog eens in de klaren wil doen. Zou de modderstroken eens in het "echt" willen zien.

Chapeau gasten en ik kom zeker terug. Ten eerste voor den tocht en ten tweede voor den aprés. (mss beter mijn tentje meenemen en op het voetbalplein uitzetten :lol: )
barty
Mountainbiker

Post by barty »

katrien20 wrote:
De 15-jarigen AMG wrote:een ware nachtmerrie.
Tja Jonas,

Mijn hart brak toen ik je groot verdriet zag aan de bar... Ik heb nog de omgeving uitgekamt, maar ik vrees dat je niet meer mag hopen dat je hem zal :( terug vinden. Gelukkig voor jou heb je een ma die duidelijk met je meeleeft en je de kans biedt om je hobby verder uit te oefenen!
Ik ben er echt blij om dat je reeds een nieuwe fiets besteld heb!

En inderdaad, ik heb het al in mijn eerste berichtje geplaatst : "ook al ben je maar 5' binnen,je moet altijd de fiets sluiten!!!!! We leven nu eenmaal in een samenleving waar voor sommigen respect voor anderen en anders materiaal ver te zoeken is!

Aan alle 991 enthousiastelingen : bedankt voor jullie deelname!!!! We hadden ook inderdaad een goed gevoel achterna!
Ook enorm bedankt aan de vrienden-forumbikers voor jullie enthousiasme!!!! =D> =D>
En nu op naar morgen! :bounce:
Last edited by barty on Sun 18 Nov 2007 11:16, edited 1 time in total.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

“In god and in our lampke we trust”. Het devies van Torhout.

Ik heb me in ieder geval ferm geamuseerd. Al is het even wennen, een avondrit.
Veelal kan je bij een gewone tocht zelfs op de moeilijkste stukken de man voor je blindelings volgen.
Hier in’t donker had je al geluk als je hem zag.
In dat geval (als het er even om ging spannen) knalde hij meestal - aandoenlijk naief in de veronderstelling dat hij goed bezig was - plat in de blubber.
Niettemin, waar het hem echt om te doen is in deze duistere omstandigheden, dat van die maten en makkers, was een tien op tien.
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

amg welk type wast van cube een speciale versie liminit of zo er rijden er maar een paar rond he ikkke ook zo een
en de nummer
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

De 15-jarigen AMG wrote: Toen ik naar huis wilde vertrekken stelde ik vast dat m'n BIKE GESTOLEN IS.
Keb der nen helen avond nie goe van geweest, ze.
Die vélo is nog maar 3 maanden oud, keb daar bijna al m'n spaarcentjes ingestoken en dan komt ge naar buiten en stelt ge vast dat u fiets verdwenen is. Wat voor nen zieligaard doet da nu?

Het gaat hier over een mat zwarte CUBE LTD TEAM 07 de letters CUBE zijn in chromé.

enkele kenmerken: ROCK SHOX TORA 318
BANDEN: GEAX BARRO MUD
REMMEN: FORMULA ORO K18
ACHTER/VOOR DERALLEUR: XT/LX

Moest ge hem ergens tegenkomen, laat het me weten maar ik ga er gewoon vanuit dat ik hem nooit meer zal terughebben.
't Zal nu waarschijnlijk wel gedaan zijn met MTB voor een tijdje maar als ik ooit nen nieuwen heb koop ik eerst en vooral een deftig slot, ben nu wel geleerd.
Het zou verplicht moeten worden van organisaties dat ze een bewaakte zone voorzien op toertochten. Zo zouden er minder kansen zijn om een fiets te stelen.

@De 15-jarigen AMG ... hopelijk vinden ze hem terug voor je [-o<

greetzzz
moviestar 8)
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Dat kan nooit een verplichting worden want dan neem je ook die verantwoordelijkheid en zo. Vind er ook maar de medewerkers voor en zo. Maar hier is al een topic in het verleden over geweest.

Regel 1 : begin bij jezelf ! Dus sluit je fiets. Ik blijf er versteld van staan hoeveel fietsen zomaar op een rek staan van een auto drie blokken verder en hoeveel er gewoon niet gesloten zijn. Zelfs met het domste slot is het meestal genoeg.

Maar het blijft een zeer spijtige zaak !!!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

moviestar wrote: Het zou verplicht moeten worden van organisaties dat ze een bewaakte zone voorzien op toertochten. Zo zouden er minder kansen zijn om een fiets te stelen.
Vorig jaar in Roeselare met mijne maat zijn bike (en hij met de mijne) uit een bewaakte bike parking gelopen en niemand had het gezien...

kWil maar zeggen, wil je die verantwoordelijkheid nu ook nog aan organisatoren geven? Misschien is dat dan net iets te veel.

Gewoon nadars als bikeparking, verlichting (voor 's avonds) en iedereen een goed ouderwets slot, waarmee je de bike aan de nadars vastmaakt. Verplicht, zoals een helm. Sorry hoor AMG, maar zonder helm of slot naar een TT gaan is eigenlijk vragen om moeilijkheden.

@AMG, heb je een foto van de bike? Dan kunnen we allemaal uitkijken naar de snoodaard die ermee rondrijdt en hem dan @%@&&£. Ge weet wel. :evil: :evil: Iemand die zo stom is om met ons maten te rotzooien zou misschien wel eens stom genoeg kunnen zijn om er ook mee rond te rijden... #-o
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Echt heel erg voor diene jongen, maar je fiets goed sluiten is een noodzaak dezer tijden, eigenlijk jammer dat die dieven nooit gepakt worden. Misschien moet er wel eens een georganiseerde klacht komen tegen onbekenden, de politie zou eventueel in burger moeten proberen die gasten te snappen,of een vedoken camera plaatsen want volgens mij is dit een bende die de tt afschuimd op zoek naar moois. Met internet is t gewoon een koud kunstje om de diefstal te verzilveren. Het is heel erg aan t komen vind ik , op bijna iedere tt met naam worden er fietsen ontvreemd. Ik sluit in ieder geval steeds mijn fiets samen met vrienden , we maken zo een pak fietsen met verschillende sloten. In onze club zijn er ook al verschillende die hun fiets gestolen werden, vandaar. Ik was vandaag in torhout en omstreken, t leek heel goed bepijld in ieder geval.
Ikzelf zal nooit nog s nachts een tt rijden, daar ik in kester met zware gevolgen gevallen ben en dit niet meer riskeer als kleine zelfstandige.
Het heef een extra kick, om s nachts te rijden, maar k vind technisch biken in t klaarlichte dag al gevaarlijk genoeg.
Maar je mag me zeker eens terug verwachten in Torhout een dezer dagen. Aan diene jonge kerel ; voor je bike moet ge nog beter zorgen dan voor uw vriendin. :-)
Post Reply