16/11/2007 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Grrr :evil: , (of wat zoveel betekent als een niet uitgeslapen goeiemorgen) :-D

Het was weer feest in Torhout gisteren en de tt was er weer "bonk" op. =D>
Niets dan lof,positieve ervaringen en reakties zouden hier nu de revue moeten passeren.We kunnen het hier allemaal opsommen maar dan hebben we hier pagina's tekort.Ik had het vooraf aangekondigd dat het prachtig zou zijn en dat is het ook geworden.991 deelnemers hebben maar liefst de trappen van de tribune ne keer op en af gelopen om zich in te schrijven.
Samen met de forumtrein gestart en zolang mogelijk proberen samen te blijven wat vrij aardig lukte.Het parcours was prachtig en heel leuk om onder de wielen te krijgen.Vooral de Warande was adembenemend mooi.Het van het was zeker de zogenaamde "eyecatcher".Ook de lichtboog naar het einde was weer prachtig verlicht en leuk om onder de fietsen.In de spookwegel speelden zich de mooiste en onwaarschijnlijke taferelen af.Je zag ze van alle kanten rechtkruipen,uit de struiken of uit de beek kruipen (Van spoken gesproken :lol: :lol: )Hoedanook ik vond het heerlijk af en toe door de modder te harken).Het was AF van begin tot einde.Na een lekkere warme douches vervolgens den aprés ingedoken die ook weer heel gezellig was.Blonde leffe en een heerlijke sportmenu in de vorm van eerst een braadworst,dan een pannenkoek en rond 2u een "tussenslag"frieten met mayonaise en we stonden weer scherp.Uiteindelijk met heel veel moeite want het was weer zo gezellig als laatste bikers de zaal verlaten.

Tja,wat kunnen we er nog aan toevoegen???

Een dikke proficiat aan het ganse TOF-team voor een geslaagde avond en nachttocht.Vast en zeker tot volgend jaar want deze schiet echt boven de andere uit wat mijn persoonlijke mening betreft.

Samen met traxer ook voor enkele sfeerbeelden en foto's gezorgd die binnenkort terug te vinden zullen zijn op www.deforumbikers.be
Benieuwd naar ons eerste "avond" flimpke!!!

Zo,we gaan nu onze "batterijtjes" opladen voor St.Andries.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

De 15-jarigen AMG wrote: Toen ik naar huis wilde vertrekken stelde ik vast dat m'n BIKE GESTOLEN IS.
Keb der nen helen avond nie goe van geweest, ze.
Die vélo is nog maar 3 maanden oud, keb daar bijna al m'n spaarcentjes ingestoken en dan komt ge naar buiten en stelt ge vast dat u fiets verdwenen is. Wat voor nen zieligaard doet da nu?

Het gaat hier over een mat zwarte CUBE LTD TEAM 07 de letters CUBE zijn in chromé.

enkele kenmerken: ROCK SHOX TORA 318
BANDEN: GEAX BARRO MUD
REMMEN: FORMULA ORO K18
ACHTER/VOOR DERALLEUR: XT/LX
In de rubriek MTB-algemeen, onder "gestolen bikes" kan je dit misschien best nog eens vermelden. Ik hoop echt dat je de fiets nog terugvindt.
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Ook zeer tevreden van de tocht zelf en de organisatie ervan.
Er zaten enkele mooie uitdagingen in. Vooral het crossparcour in het begin en de modderstrook langs dat bos in de laatste 10km vond ik prachtig.
Volgend jaar komen we zeker terug.

Bedankt Tof =D> =D> =D> =D> =D>
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

De 15-jarigen AMG wrote: Moest ge hem ergens tegenkomen, laat het me weten maar ik ga er gewoon vanuit dat ik hem nooit meer zal terughebben.
't Zal nu waarschijnlijk wel gedaan zijn met MTB voor een tijdje maar als ik ooit nen nieuwen heb koop ik eerst en vooral een deftig slot, ben nu wel geleerd.
Heb dat verhaal ook opgevangen aan den bikewash. Heel spijtig maar laat nooit je bike alleen. Ik heb er verschillende zien staan die wel gesloten waren maar in een donker hoekje stonden langs het voetbalterrein.
Als ik wou kon ik ze zo opladen. Ik kon zelfs tot naast die fietsen rijden met mijn camionette. Een koud kunstje dus voor iemand die daar op uit is.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zopas nog enkele filmfragmenten bekeken en Traxer zal werk hebben in het selecteren.Het is niet hetzelfde als bij dag maar het geeft hier en daar toch mooie beelden weer.Ook de sfeer waarin dit alles verloopt is buitengewoon mooi!!!!
stoempe
Mountainbiker

vtt nachtrit torhout

Post by stoempe »

Hallo,

Een dikke proficiat aan de organisatie.Heb enorm genoten van deze tocht.Kom volgend jaar zeker terug.

Aandacht: lees dat er opnieuw een mountainbike gestolen is .Bij deze zou ik een oproep willen doen: SLUIT AUB jullie mountainbike en zet hem indien mogelijk in het zicht.Sluit hem desnoods met 2 of 3 sloten ,dan ontzien ze het om hem te stelen.Rijdt nog maar 10 weken met de mountainbike en het is al de 7de mountainbike of racefiets die ik weet die gestolen werd, en allemaal waren ze niet met een slot beveiligd.Iedere week zieik mensen die hun bike niet beveiligen met een slot,dat is om problemen vragen.En aan de persoon die de bike gestolen heeft in torhout, ik wens je heel veel slapeloze nachten toe :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
stoempe
Mountainbiker

vtt nachtrit torhout

Post by stoempe »

Hallo,

Een dikke proficiat aan de organisatie.Heb enorm genoten van deze tocht.Kom volgend jaar zeker terug.

Aandacht: lees dat er opnieuw een mountainbike gestolen is .Bij deze zou ik een oproep willen doen: SLUIT AUB jullie mountainbike en zet hem indien mogelijk in het zicht.Sluit hem desnoods met 2 of 3 sloten ,dan ontzien ze het om hem te stelen.Rijdt nog maar 10 weken met de mountainbike en het is al de 7de mountainbike of racefiets die ik weet die gestolen werd, en allemaal waren ze niet met een slot beveiligd.Iedere week zieik mensen die hun bike niet beveiligen met een slot,dat is om problemen vragen.En aan de persoon die de bike gestolen heeft in torhout, ik wens je heel veel slapeloze nachten toe :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
stoempe
Mountainbiker

vtt nachtrit torhout

Post by stoempe »

Hallo,

Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

Laat ik beginnen met deze tocht in 1 woord te beschrijven: SCHITTEREND. Het was mijn eerste nachtrit maar zeker niet mijn laatste. Vertrokken rond 8 uur (net te laat om nog eens mee te rijden met t'forum) in een bendeke van een man of 10, waar veel ambiance inzat. Genoten van het eerste tot het laatste moment, als ge voor en achter u keek waren het al rooie en witte lichtjes die je zag. Om efkes stil van te worden :-) . Had 3 lichten vooraan, waarvan er nog 1 licht gaf toen ik aankwam. Nu snap ik waarom iedereen zoveel licht bijhad. Er zaten enkele seriueze vettige stukken in wat het in het donker nog zo spannend maakt. Soms was het echt verstand op nul en hopen van niet te vallen. In deze tocht is zéér veel werk gestoken denk maar aan de afdaling in Torhout ( aan de oprit van autostrate ) al die lichtjes. Daarom een zeer gemeende PROFICIAT aan de organisatie. Van de aprés heb ik niet geproeft want kwilde deze morgen toch een beetje fris staan in Sint-Andries.

Mij zul je zeker nog s'nachts zien in Torhout, maar wel met wat betere verlichting.
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

@15jAMG;
zeer spijtig geval,die meer en meer begint voor te komen.
Een waarschuwing voor allen om waakzaam te blijven en een oogje in het zeil te houden op eventuele personen met minder goede bedoelingen.
En zeker niet vergeten uw fiets te sluiten.
AMG hopelijk vindt je hem nog terug [-o< [-o<
Post Reply