16/11/2007 Torhout (nachtrit)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Voila si net terug van de nachtrit. Toch vroeg naar huis gekomen voor morgen om 8u fit te kunne starten in sint-andries.
Met een matige verlichting de 37km afbolen dat was het doel van de avond en die is ook volbracht, paar keer serieus een betere verlichtig nodig gehad (moja tzijn bijna feestdagen). Leuke uitgerekte modderstrook
Mooi verlichting gezien onderweg, bevoorrading was wel 'IETS' te vroeg voor de 37km vond ik was op 11km dacht ik, zou iets verder mogen gelegen hebben, nuja dat laat niet dat ik dit een prachtige rit vond met veel ambiance onderweg
.
En blijkbaar doet het zinneke 't'is hier stil' veel met ne mens want telkens ik die zin zei viel de persoon voor me
nuja op nachtritte zul je me zeker nog zien!
nu vlug het beddeke in en morgen naar sint andries voor de 55km cy there!
grtz
Met een matige verlichting de 37km afbolen dat was het doel van de avond en die is ook volbracht, paar keer serieus een betere verlichtig nodig gehad (moja tzijn bijna feestdagen). Leuke uitgerekte modderstrook
En blijkbaar doet het zinneke 't'is hier stil' veel met ne mens want telkens ik die zin zei viel de persoon voor me
nuja op nachtritte zul je me zeker nog zien!
nu vlug het beddeke in en morgen naar sint andries voor de 55km cy there!
grtz
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
Voor eerste maal een nachttocht gereden, een zalige beleving op zich.
Het was een prachtige tocht, maar hij einde wel voor mij in een ware nachtmerrie.
Toen ik naar huis wilde vertrekken stelde ik vast dat m'n BIKE GESTOLEN IS.
Keb der nen helen avond nie goe van geweest, ze.
Die vélo is nog maar 3 maanden oud, keb daar bijna al m'n spaarcentjes ingestoken en dan komt ge naar buiten en stelt ge vast dat u fiets verdwenen is. Wat voor nen zieligaard doet da nu?
Het gaat hier over een mat zwarte CUBE LTD TEAM 07 de letters CUBE zijn in chromé.
enkele kenmerken: ROCK SHOX TORA 318
BANDEN: GEAX BARRO MUD
REMMEN: FORMULA ORO K18
ACHTER/VOOR DERALLEUR: XT/LX
Moest ge hem ergens tegenkomen, laat het me weten maar ik ga er gewoon vanuit dat ik hem nooit meer zal terughebben.
't Zal nu waarschijnlijk wel gedaan zijn met MTB voor een tijdje maar als ik ooit nen nieuwen heb koop ik eerst en vooral een deftig slot, ben nu wel geleerd.
Het was een prachtige tocht, maar hij einde wel voor mij in een ware nachtmerrie.
Die vélo is nog maar 3 maanden oud, keb daar bijna al m'n spaarcentjes ingestoken en dan komt ge naar buiten en stelt ge vast dat u fiets verdwenen is. Wat voor nen zieligaard doet da nu?
Het gaat hier over een mat zwarte CUBE LTD TEAM 07 de letters CUBE zijn in chromé.
Moest ge hem ergens tegenkomen, laat het me weten maar ik ga er gewoon vanuit dat ik hem nooit meer zal terughebben.
't Zal nu waarschijnlijk wel gedaan zijn met MTB voor een tijdje maar als ik ooit nen nieuwen heb koop ik eerst en vooral een deftig slot, ben nu wel geleerd.
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
Voor eerste maal een nachttocht gereden, een zalige beleving op zich.
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
jihaa, mijn eerste nachtrit tot een goed einde gebracht!! wel ne keer met mijn poep in de zompige grond gearriveerd (op de laatste strook dan nog), maar dat kon de pret niet deren... machtige strook langs da bos!!
chapeau mannekes (en vrouwkes) vd organisatie... tot vlg jaar met een nog grotere bende
chapeau mannekes (en vrouwkes) vd organisatie... tot vlg jaar met een nog grotere bende
- manten en kalle
- Mountainbiker
Post by manten en kalle »
en w'ein ne kjè nae bissegem,euh..torhout geweest...tjsingstjerara boem,tsjingstjerara boem...en w'ein ne
........'s morgens wordt ik wakker met een houten kop.......
ritje niet kunnen meerijden maar toch ne leuken après kunnen meepikken en de verhalen van de talrijke forumbikers kunnen aanhoren.
@K20 ,Lichterveldenaere en de volledige crew..'t was weer allemaal in orde en nu nog een tandje bijsteken voor zondag.

........'s morgens wordt ik wakker met een houten kop.......
ritje niet kunnen meerijden maar toch ne leuken après kunnen meepikken en de verhalen van de talrijke forumbikers kunnen aanhoren.
@K20 ,Lichterveldenaere en de volledige crew..'t was weer allemaal in orde en nu nog een tandje bijsteken voor zondag.