Bij welke bank zijn jullie ?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
ja, je moet eerst een aanvrag opsturen met de post, fotocopie van je paspoort en een attest van je woonplaats.necropolis wrote:Hoe gaan jullie dan precies te werk om rekening te openen bij rabobank ?
Gebeurt dit enkel online ?
Vervolgens sturen ze je een digipas op met je zichtrekening en spaarrekening nummers.
Enkele dagen later krijg je nog eens een code toegestuurd om je rekeningen te activeren.
vanaf dan kan je beginnen sparen
- TJ!
- Mountainbiker
Ongeveer zelfde procedure bij Banc Monte PashiSPECI wrote:ja, je moet eerst een aanvrag opsturen met de post, fotocopie van je paspoort en een attest van je woonplaats.necropolis wrote:Hoe gaan jullie dan precies te werk om rekening te openen bij rabobank ?
Gebeurt dit enkel online ?
Vervolgens sturen ze je een digipas op met je zichtrekening en spaarrekening nummers.
Enkele dagen later krijg je nog eens een code toegestuurd om je rekeningen te activeren.
vanaf dan kan je beginnen sparen
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
Citibank (Zichtrekening + Insured Money Market account wat een spaarrekening is van ongeveer 4.3% interest)
Record bank (zichtrekening + spaarrekening)
En verder speel ik wat op de beurs (Dow Jones).
Record bank (zichtrekening + spaarrekening)
En verder speel ik wat op de beurs (Dow Jones).
-
necropolis
- Mountainbiker
Post by necropolis »
Is dit de spaarrekening waar je maandelijks interest op ontvangt ?Antonio's pizza wrote:Citibank (Zichtrekening + Insured Money Market account wat een spaarrekening is van ongeveer 4.3% interest)
- devil biker
- Mountainbiker
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
Inderdaad. Niet slecht eigenlijk, je kan geld afhalen of storten zoals je wil en elke maand komt de interest er bij.necropolis wrote:Is dit de spaarrekening waar je maandelijks interest op ontvangt ?Antonio's pizza wrote:Citibank (Zichtrekening + Insured Money Market account wat een spaarrekening is van ongeveer 4.3% interest)
Al denk ik wel van een spaarrekening te openen op een pure online bank, waar je interesten van meer dan 5% kan vinden.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Als je bij zo'n rekening geld van je spaarrekening wil afhalen, hoe zit dat juist? Dan moet je van je Rabo spaarrekening naar je Rabo zichtrekening en van daar naar je gewone zichtrekening waar je het kan afhalen?P° wrote:Rabobank.be
Er is hier nog eens zo'n topic geweest over banken en hun intresten. Toen heb ik er ook aan gedacht om zo'n rekening bij een onlinebank te openen. 'k Ga vanavond de site van Rabobank eens volledig uitpluizen denk ik. Op het eerste zicht lijkt het mij wel interessant.
-
necropolis
- Mountainbiker
Post by necropolis »
Goeie vraag die je hier stelt.freezy wrote:Als je bij zo'n rekening geld van je spaarrekening wil afhalen, hoe zit dat juist? Dan moet je van je Rabo spaarrekening naar je Rabo zichtrekening en van daar naar je gewone zichtrekening waar je het kan afhalen?P° wrote:Rabobank.be
Mijn opinie over rabobank is dat hun basisrente op spaarboekjes zeker aanlokkelijk zijn, maar persoonlijk ga ik liever nog naar een kantoor voor bankzaken, dus die citibank en obk bank zijn mn 2 (voorlopige) favorieten