Ik heb inderdtijd ook sterk gedacht om een RF600 te kopen, deze zijn degelijk en betrouwbaar, maar inderdaad nogal saai.mtb arno wrote:freezy wrote:Arno, hoe reed die RF600?
Die staan ook nog af en toe eens te koop op de 2ehands sites. Staat mij eigenlijk ook wel aan qua model.
ik vond die eigenlijk redelijk saai in zijn originele uitvoering, heb er wel nooit echt veekl km's mee gedaan, schadegeval omgebouwd naar streetfighter en dan verkocht, heb er zelf mss 250 km mee gedaan.
Als je weet dat die toen uitkwamen tegen een Honda CBR600F, een Yamaha FZR600R en een Kawasaki ZX6-R Ninja, dan weet je dat de RF op sportief gebied (en qua looks) het onderspit moest delven. Daarom ook dat Suzuki iets daarna met de GSXR600 op de proppen kwam, die qua sportiviteit de rest dan weeral overklast.
Bij mij is het toen een Yamaha FZR600R (model '95) geworden, en dat is tot op dit ogenblik nog steeds één van mijn favoriete moto's waar ik ooit mee gereden heb (komt net na mijn Kawa ZX9-R Ninja in mijn top van beste moto's), hoewel ik hem al bijna 8 jaar geleden verkocht heb.