16/11/2007 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
barty
Mountainbiker

Post by barty »

katrien20 wrote:
barty wrote: helaas kan ik er niet bij zijn vanavond. :evil: :evil: ook zondag kan ik niet van de partij zijn. Zaterdagavond moet ik naar verjaardagsparty en daar zal wellicht menig pilsje gedronken worden :drunk: waardoor ik niet al te vroeg uit mijn beddeke zal kunnen strompelen
Tja, ze noemen dat "een keuze maken in het leven he"... #-o Drinken of/en fietsen... of drinken en in het bed blijven liggen... :-D

Aan alle anderen : Alles verloopt prima! De zaal is lekker verwarmd, het bier staat koud... We zijn er volledig klaar voor!
Geniet ervan! :bounce:

Tot aan de inschrijving,

Katrien
Awel misschien heb je wel gelijk. Maar ja sommigen willen alles hé...
en ja maak mij nog een beetje meer jaloer :evil: :evil: :evil:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ook mijne "veeteeteemobiel"mag er weer zijn.
Deze middag tussen de soepe en de patatjes de laatste hand gelegd.
Als er iemand muziek meebrengt op de bike,dan zal ik voor het lichtspektakelzorgen.(De carré in Willebroek zou jaloers zijn moesten ze dat zien :lol: :lol: )

Volgende bewerkingen uitgevoerd :

Bike vooraan : 4 lichten + de beruchte "jan wauters" toeter
Bike achteraan : 2 lichten
Helm : 3 lichten + helmcamera.

Samen goed voor 40 kilowatt................. :^o :^o of zoiets (Tja,ik ben gene elektrieker hé.)

Ook fluojasje en fluobanden aan armen en benen.
We moeten en zullen dus gezien worden (Allé,in het begin toch #-o )

Vergeet Parijs voor één keer,Torhout wordt vanavond de lichstad bij uitstek.

Het begint al te kriebelen,zulle!!!!
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Nog serieus aan het twijfelen om af te zakken, maar de kans zit er dik in dat ik mijn eerste nacht-tt ga afleggen. Mss tot straks !
stoempe
Mountainbiker

vtt tocht torhout

Post by stoempe »

Hallo Vommie,

Is ook mijn eerste vtt nachtrit.Ben wel alleen ,collega moest werken,maar dat houdt me niet tegen om toch af te komen.Alles moet ne eerste keer zijn.Ik start om 19h30.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

katrien20 wrote:
Aan alle anderen : Alles verloopt prima! De zaal is lekker verwarmd, het bier staat koud... We zijn er volledig klaar voor!
Geniet ervan! :bounce:

Tot aan de inschrijving,

Katrien
of tot aan de "afschrijving" of noemen ze dat den après???????'t zal wel al zaterdag zijn maar als 't is gelijk vorig jaar zullen d'er daar wel nog nen hoop ongeregeld zitten zekers....

tot subiet.
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Jojojo,

Ben er helemaal klaar voor, begin er ferm naar uit te kijken :bounce: :bounce: :bounce:

Wij verzamelen om 18u aan het Arsenaal van de pompiers en zullen dus tegen een uur of 19 present zijn om te kunnen vertrekken. :bounce: :bounce: :bounce:

Kweet nog niet met hoeveel, veel of weinig, zoals ik hier lees zullen we zeker niet alleen zijn en dus sowieso fun verzekerd. :bounce: :bounce: :bounce:

Tot later

Metalbiker

Tegenterters - Aarsele
manten en kalle
Mountainbiker

Post by manten en kalle »

als de koeien op tijd gemolken raken en m'n boerinne eur haar in orde krijgt gaan we ook nog ne keer overwaaien en ons dochter Eufrasie proberen te overhalen van ne keer met den mtb te rijden i.p.v. met de stalknecht.........
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

manten en kalle wrote:als de koeien op tijd gemolken raken en m'n boerinne eur haar in orde krijgt gaan we ook nog ne keer overwaaien en ons dochter Eufrasie proberen te overhalen van ne keer met den mtb te rijden i.p.v. met de stalknecht.........
Daar sè, den manten en de kalle sè. Dat is intussen ook al weer een jaar geleden dat we jullie gezien hebben. Lichtjes meebrengen, hé! :wink:
Montybiker
Mountainbiker

Post by Montybiker »

veeteeteetje wrote:Ook mijne "veeteeteemobiel"mag er weer zijn.
Deze middag tussen de soepe en de patatjes de laatste hand gelegd.
Als er iemand muziek meebrengt op de bike,dan zal ik voor het lichtspektakelzorgen.(De carré in Willebroek zou jaloers zijn moesten ze dat zien :lol: :lol: )

Volgende bewerkingen uitgevoerd :

Bike vooraan : 4 lichten + de beruchte "jan wauters" toeter
Bike achteraan : 2 lichten
Helm : 3 lichten + helmcamera.

Samen goed voor 40 kilowatt................. :^o :^o of zoiets (Tja,ik ben gene elektrieker hé.)

Ook fluojasje en fluobanden aan armen en benen.
We moeten en zullen dus gezien worden (Allé,in het begin toch #-o )

Vergeet Parijs voor één keer,Torhout wordt vanavond de lichstad bij uitstek.

Het begint al te kriebelen,zulle!!!!
Als ge 40 kilowatt meehebt dan wil ik u wel ne keer zien aanzetten vanavond !

Cu,

Montybiker,
Dirk D C
Mountainbiker

Post by Dirk D C »

Als het waar is dat Torhout een lichtstad geworden is dan ga ik er nu onmiddellijk naar toe. Al fietsend wat verse ideeën opdoen voor een nieuw theaterstukske. :-D
Dirk D C
Post Reply