komen zekers af.
op 2de kerstdag VTT Leietocht Deinze
www.sportcomite-astene.be
18/11/07 St.Elooiswinkel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- kampfschwein
- Mountainbiker
Post by kampfschwein »
Tjah, ik zou wel komen, maar ik wacht het weer af
Ik wil de streek wel eens beter leren kennen.
Mischien tot zondag
Ik wil de streek wel eens beter leren kennen.
Mischien tot zondag
-
Pepsi Pierre
- Mountainbiker
Post by Pepsi Pierre »
Laatste nieuwtjes uit Sint Eloois Winkel
parcour ligt er zoals gewoonlijk LEKKER VETTIG bij, maar door de vele nieuwe off-road stukken is het echt de moeite.
Ook Nico Mattan en Peter Farazijn komen helpen om de velden om te ploegen, ( om negen uur verzamelen de kinderen voor een groepsfoto met onze fietsende dorpsgenoot )
Dankzij onze gulle sponsors krijgt iedereen na afloop weer GRATIS een lekkere braadworst en de bevoorradingen ( twee op de 45 km ) zijn weer rijkelijk en gevarieerd ; je inschrijvingsgeld krijg je dus dubbel en dik terug.
BE THERE
parcour ligt er zoals gewoonlijk LEKKER VETTIG bij, maar door de vele nieuwe off-road stukken is het echt de moeite.
Ook Nico Mattan en Peter Farazijn komen helpen om de velden om te ploegen, ( om negen uur verzamelen de kinderen voor een groepsfoto met onze fietsende dorpsgenoot )
Dankzij onze gulle sponsors krijgt iedereen na afloop weer GRATIS een lekkere braadworst en de bevoorradingen ( twee op de 45 km ) zijn weer rijkelijk en gevarieerd ; je inschrijvingsgeld krijg je dus dubbel en dik terug.
BE THERE