elke keer trap ik erin............
Mr cameleonbike heeft mij toch zover gekregen om met de nieuwe scalpel te rijden
ik heb twee scalpels gehad,maar deze is op alle vlakken beter,behalve wat de prijs betreft
de fiets is echt gemaakt om bergop mee te rijden,mede dankzij die dt swiss 1.4 wielen denk ik
de achtervering 'joept' minder dan de oude
de nieuwe lefty is merkbaar lichter dan de vorige
de fiets wil er hard tegenaan,maar om marathons mee te rijden mist hij denk ik wat 'comfort'
wat zijn de zes nrs van de lotto van toekomende week???
bruno,ik dacht dagge ne vriend waart.......katrien staat hier met een versgeslepen deegrol klaar é
ervaringen scalpel 2008
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Supra
- Mountainbiker
- Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
En die andere twee?Hubertje wrote:Mijn visie? Die Merlin mag hierheen komenSupra wrote:Als ik zie hoeveel bike's gij hebt, kunt ge toch makkelijke alle niet C'dale's missen![]()
Een scalpel kan makkelijk u Epic vervangen, en als ge een Taurine hebt, gooi dan snel die S-works buiten... En die Merlin, die mag blijven...
Mijn visie
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Toch niet die Thaise grieten van da massagesalon?jimi wrote: @bruno,kannek dieje scalpel nie in natura betalen?kem ier nog wa schoon buurvrouwen lopen......
Hoe licht is die nieuwe carbon Lefty dan?
U kennende staat er binnenkort een nieuwe Scalpel te blinken in uw garage...
steven,oe weet jij dat van dat privé-massagesalon??en dan maar zeggen dagge naar mijn velo's komt kijken terwijl dagge daar in da salon naar de 'fietsen 'gaat kijken zeker??
de scalpel is gewoon de max jong,nog beter dan al die grieten tesamen
die lefty is denk ik dezelfde als op onze taurine,maar die is dus lichter dan de lefty op mijn vorige scalpel(die nu in mijn rush steekt)
de fiets voelt echt licht aan,ik voel bijna geen verschil met mijn taurine,en die weegt 9.4 kilo
de rijhouding is wel aggressief,maar ik heb er geen rugpijn op(bruno kent mijn afmetingen intussen wel al,verdacht é?)
als ik morgen de lotto win krijgder ook ene
de scalpel is gewoon de max jong,nog beter dan al die grieten tesamen
die lefty is denk ik dezelfde als op onze taurine,maar die is dus lichter dan de lefty op mijn vorige scalpel(die nu in mijn rush steekt)
de fiets voelt echt licht aan,ik voel bijna geen verschil met mijn taurine,en die weegt 9.4 kilo
de rijhouding is wel aggressief,maar ik heb er geen rugpijn op(bruno kent mijn afmetingen intussen wel al,verdacht é?)
als ik morgen de lotto win krijgder ook ene
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Euh, van horen zeggen.jimi wrote:steven,oe weet jij dat van dat privé-massagesalon??en dan maar zeggen dagge naar mijn velo's komt kijken terwijl dagge daar in da salon naar de 'fietsen 'gaat kijken zeker??
Geen Thaise voor mij. Geef dan mn part maar aan den hond!