de flyer ===>
http://www.hamme.be/documents/mountainbikeparcours.pdf
Dijkenlandroute Hamme
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Zondag de dijkenlandroute eens gereden .
Dikke proficiat aan de ontwerpers en uitvoerders !
Prima werk geleverd ,alle mogelijke mooie paden in de buurt
zitten erin !
Ik was zelfs verrast dat er nog enkele single tracks inzaten die ik nog niet kende ,en ik rij toch al een tijdje (15 jaar ) mtb.
Onderhoud van de dijken in de zomer wordt de zwaarste beproeving voor de bouwers.(veel hoog gras ,netels....)Nu liggen ze er echter perfect bij!
parcours is op sommige stukken (dijken ) zwaar ,maar dat betert wel
naarmate er meer over gereden wordt.
Slechts 1 remedie ,platrijden !
De dijken op en af ,en het parcours aan de Mirabrug ,maw de technische stukken,vragen soms het uiterste ,tenminste toch bij mij !
Het is een mooie ref parcours
voor het opbouwen van conditie en als test referentie van de conditie.
Mijn ref tijd :2h31 min ;20.5 gemiddeld .op de51.5km
Hopelijk kan ik nog beter doen tijdens de opening als er
wat meer volk is, kwestie van doseren .
Wie doet het beter of trager ? en wat is jullie (orgineel )excuus (EXQ's)
voor je eigen prestatie ?:drunk:
Ik had te brede en te zware banden en mijne kop deed zeer van de wijn ;en ja
mijn rug deed ook nog pijn!
CU op 10 november !
Dikke proficiat aan de ontwerpers en uitvoerders !
Prima werk geleverd ,alle mogelijke mooie paden in de buurt
zitten erin !
Ik was zelfs verrast dat er nog enkele single tracks inzaten die ik nog niet kende ,en ik rij toch al een tijdje (15 jaar ) mtb.
Onderhoud van de dijken in de zomer wordt de zwaarste beproeving voor de bouwers.(veel hoog gras ,netels....)Nu liggen ze er echter perfect bij!
parcours is op sommige stukken (dijken ) zwaar ,maar dat betert wel
naarmate er meer over gereden wordt.
Slechts 1 remedie ,platrijden !
De dijken op en af ,en het parcours aan de Mirabrug ,maw de technische stukken,vragen soms het uiterste ,tenminste toch bij mij !
Het is een mooie ref parcours
voor het opbouwen van conditie en als test referentie van de conditie.
Mijn ref tijd :2h31 min ;20.5 gemiddeld .op de51.5km
Hopelijk kan ik nog beter doen tijdens de opening als er
wat meer volk is, kwestie van doseren .
Wie doet het beter of trager ? en wat is jullie (orgineel )excuus (EXQ's)
voor je eigen prestatie ?:drunk:
Ik had te brede en te zware banden en mijne kop deed zeer van de wijn ;en ja
mijn rug deed ook nog pijn!
CU op 10 november !
- capu_chino
- Mountainbiker
Post by capu_chino »
Ah mooie referentie idd,maar op 10 nov zal je onmogelijk beter kunnen doen want er zal veel volk aanwezig zijn op het parcours,laat ons hopen althans da het een gezellige happening wordt,ik zal er alvast zijn!
tot bikes
tot bikes
- TJ!
- Mountainbiker
http://www.bloso.be/public/Bloso/Docs/M ... eRoute.pdfmeribo wrote:Heeft iemand al een pdf'je van de Dijkenlandroute ?
ik heb vandaag 25/11/2007 ook de dijklandroute volledig gedaan , zelfs iets meer , 2 keer pijltjes gemist... gelukkig kon ik in het begin enkele mede biker's volgen of ik was grandioos verkeerd gereden..
redelijk veel verharde weg , de zandstroken lagen allemaal vettig , maar je geraakte er goed door , heb geen enkele keer tevoet moeten lopen , en het had toch wel wat geregend de week voordien..
sommige plaatsen zeer goed bewegwijzerd , anderen dan weer net niet genoeg vond ik..
het parcours aan de mirrabrug is ook veeeeel beter geworden dan vroeger , het is nu een vorm die je moet volgen , na een paar keer ist ook wel beu , maar tis toch iets..
redelijk veel verharde weg , de zandstroken lagen allemaal vettig , maar je geraakte er goed door , heb geen enkele keer tevoet moeten lopen , en het had toch wel wat geregend de week voordien..
sommige plaatsen zeer goed bewegwijzerd , anderen dan weer net niet genoeg vond ik..
het parcours aan de mirrabrug is ook veeeeel beter geworden dan vroeger , het is nu een vorm die je moet volgen , na een paar keer ist ook wel beu , maar tis toch iets..