16/11/2007 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

veeteeteetje wrote:
De 15-jarigen AMG wrote:Ik zal er ook zijn, dit wordt m'n eerste nachttocht zowaar... :-D
Kheb zo'n voorgevoel dat wel nen meevaller zal zijn, kijk er al lang, heel lang naar uit.

I.V.M. de verlichting... een straffe led lamp op je helm en een 2de lamp op het stuur en een rood lichtje achteraan, is dat voldoende??
Dit moet zeker volstaan,hoor.
Der zijn er die het met veel minder licht doen.
Vooral op t'laatste... :lol: :lol: :lol:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Zo, net terug van de Warande te gaan opbouwen, samen met Katrien20, XIII en nog verschillende andere clubleden die weer het beste van zichzelf geven. 't Ziet er alvast weer goed uit. :-D Ik kan nu al meegeven dat er nog meer verlichting dan anders zal zijn 8) (ook wel nodig in de technische afdalingen) en let vooral op de eye-catcher die clublid Ivan vervaardigd heeft. =D>

Ook elders in het parcours zijn er al lichtconstructies aanwezig, dit dankzij Geert. =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Lichterveldenaere wrote:Zo, net terug van de Warande te gaan opbouwen, samen met Katrien20, XIII en nog verschillende andere clubleden die weer het beste van zichzelf geven. 't Ziet er alvast weer goed uit. :-D Ik kan nu al meegeven dat er nog meer verlichting dan anders zal zijn 8) (ook wel nodig in de technische afdalingen) en let vooral op de eye-catcher die clublid Ivan vervaardigd heeft. =D>

Ook elders in het parcours zijn er al lichtconstructies aanwezig, dit dankzij Geert. =D>
Wat bedoel je met "eyecatcher"??? :oops:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote: Wat bedoel je met "eyecatcher"??? :oops:
In 't schoon Nederlands: een 'aandachtstrekker', het vangt uw oogblik, m.a.w. ge moet al stekeblind zijn om er naast te kunnen kijken!
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Hoiz,

Ik zal ook aanwezig zijn, hopelijk met wat betere verlichting dan mijn vorige nacht TT (toen hebben al mijn 7 batterijen het binnen de 10 km begeven - geloof me das schijt).

Heb al verschillende nacht TT's gedaan maar Torhout is me nog onbekend by night.
:lol: :lol: :lol:

Verschillende Tegenterters zullen me wel vervoegen vrijdag avond.
:drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:

Tot dan

Metalbiker

--- De Tegenterters ---
Aarsele
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Ben nu de batterijen aan het opladen voor mijnen "johnie-bak" :lol: Is er een prijs voor de mooist verlichte fiets? :-k #-o
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Traxer wrote: Is er een prijs voor de mooist verlichte fiets? :-k #-o
Begint mij niet uit te dagen,hé :-D :-D

De laatste 2 jaar woog al mijn verlichting aan mijne bike meer dan mijne vélo zelf #-o #-o
Dit jaar scheelt het zeker 5 kg. :oops: :oops:
Door het overgewicht aan mijne bike moest ik harken om de forumtrein te volgen van begin tot einde.En de tt wordt dan nog maar aan een slakkegangetje gereden,......
:oops: Nu hoop ik van mee te kunnen ten koste van mijn "lichtfars" :-D :-D

'k Heb wel mijne -"over naar Jan Wauters op de moto"- toeter ook were geinstalleerd (maw. were +200 gr)

Allez,nog ene keer slapen en Torhout wordt weer de meest verlichte stad van Vlaanderen #-o #-o #-o
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

veeteeteetje wrote:Allez,nog ene keer slapen en Torhout wordt weer de meest verlichte stad van Vlaanderen #-o #-o #-o
sowieso wonen er het jaar rond al de meest verlichte geesten van het land ook zulle 8) :wink:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Beste kanonnen van het forum. Hang uwe velo maar vol met heavy metal lichtinstallaties. Des te meer kans voor mij om uw pedaaltred bij te houden.
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Vrijdag wordt een gezellig avondje uit en tevens een fijn weerzien met de forum bende. Daar ik de laatste tijd met veel andere zaken bezig was heb ik de boys niet veel gezien.
Om geen gezaag te krijgen vanwege te laat thuis breng ik mijn vrouw en kinderen mee naar Torhout.
Post Reply