Vooral op t'laatste...veeteeteetje wrote:Dit moet zeker volstaan,hoor.De 15-jarigen AMG wrote:Ik zal er ook zijn, dit wordt m'n eerste nachttocht zowaar...![]()
Kheb zo'n voorgevoel dat wel nen meevaller zal zijn, kijk er al lang, heel lang naar uit.
I.V.M. de verlichting... een straffe led lamp op je helm en een 2de lamp op het stuur en een rood lichtje achteraan, is dat voldoende??
Der zijn er die het met veel minder licht doen.
16/11/2007 Torhout (nachtrit)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Traxer
- Kerstman
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Zo, net terug van de Warande te gaan opbouwen, samen met Katrien20, XIII en nog verschillende andere clubleden die weer het beste van zichzelf geven. 't Ziet er alvast weer goed uit.
Ik kan nu al meegeven dat er nog meer verlichting dan anders zal zijn
(ook wel nodig in de technische afdalingen) en let vooral op de eye-catcher die clublid Ivan vervaardigd heeft.
Ook elders in het parcours zijn er al lichtconstructies aanwezig, dit dankzij Geert.
Ook elders in het parcours zijn er al lichtconstructies aanwezig, dit dankzij Geert.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Wat bedoel je met "eyecatcher"???Lichterveldenaere wrote:Zo, net terug van de Warande te gaan opbouwen, samen met Katrien20, XIII en nog verschillende andere clubleden die weer het beste van zichzelf geven. 't Ziet er alvast weer goed uit.Ik kan nu al meegeven dat er nog meer verlichting dan anders zal zijn
(ook wel nodig in de technische afdalingen) en let vooral op de eye-catcher die clublid Ivan vervaardigd heeft.
![]()
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
In 't schoon Nederlands: een 'aandachtstrekker', het vangt uw oogblik, m.a.w. ge moet al stekeblind zijn om er naast te kunnen kijken!veeteeteetje wrote: Wat bedoel je met "eyecatcher"???
- Metalbiker
- Mountainbiker
Post by Metalbiker »
Hoiz,
Ik zal ook aanwezig zijn, hopelijk met wat betere verlichting dan mijn vorige nacht TT (toen hebben al mijn 7 batterijen het binnen de 10 km begeven - geloof me das schijt).
Heb al verschillende nacht TT's gedaan maar Torhout is me nog onbekend by night.
Verschillende Tegenterters zullen me wel vervoegen vrijdag avond.
Tot dan
Metalbiker
--- De Tegenterters ---
Aarsele
Ik zal ook aanwezig zijn, hopelijk met wat betere verlichting dan mijn vorige nacht TT (toen hebben al mijn 7 batterijen het binnen de 10 km begeven - geloof me das schijt).
Heb al verschillende nacht TT's gedaan maar Torhout is me nog onbekend by night.
Verschillende Tegenterters zullen me wel vervoegen vrijdag avond.
Tot dan
Metalbiker
--- De Tegenterters ---
Aarsele
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Begint mij niet uit te dagen,héTraxer wrote: Is er een prijs voor de mooist verlichte fiets?![]()
De laatste 2 jaar woog al mijn verlichting aan mijne bike meer dan mijne vélo zelf
Dit jaar scheelt het zeker 5 kg.
Door het overgewicht aan mijne bike moest ik harken om de forumtrein te volgen van begin tot einde.En de tt wordt dan nog maar aan een slakkegangetje gereden,......
'k Heb wel mijne -"over naar Jan Wauters op de moto"- toeter ook were geinstalleerd (maw. were +200 gr)
Allez,nog ene keer slapen en Torhout wordt weer de meest verlichte stad van Vlaanderen
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Beste kanonnen van het forum. Hang uwe velo maar vol met heavy metal lichtinstallaties. Des te meer kans voor mij om uw pedaaltred bij te houden.