Khoop voe joen dat het op een andere plaats kriebeld dan de afgelopen weeeeeekenjocca wrote: hohohoooo het kriebeld zenne om mijn alu ros eens te laten afzien![]()
(incl mijn beentjes ook ...
)
18/11/07 Noyelles-sous-Lens
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Revontulet
- Kerstman
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Rue Jean Jaurès, Noyelles-sous-LensRevontulet wrote:is er iemand die het juiste adres weten van Stade Gallet?
merci
- Traxer
- Kerstman
Zal proberen om de batterijen van moto2 ook op tijd opgeladen te krijgen...veeteeteetje wrote:Daar het een hele mooie streek is met heel wat singletracks en terrils voel ik me ook weer bereid om weer voor wat sfeerbeelden te zorgen.
Als ik toestemming krijg van produktiehuis Traxer en ik de uitzendrechten krijg of kan betalen zorg ik terug voor een filmpje.
Moto 2 staat paraat!!!
We zullen de afwezigen weer ne keer laten zien wat ze gemist hebben!!!![]()
Wel nog even het weer in de gaten houden...
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index ... 18/11/2007
Overtuigen? Der is daar nie veel overtuiging voor nodig zeveeteeteetje wrote:Voor degene die willen meependelen.
We spreken af om 7u30 aan de grensovergang.Als dit goed is voor iedereen.
(7 uur is een beetje te vroeg,hé)Vooral nu je bijna voor 8 uur niet meer kunt vertrekken zonder verlichting.
Ga proberen van het lijstje nog wat uit te breiden en Tobi ook ne keer te overhalen om mee te gaan naar "La France".
Oja,en nog iets in Frankrijk rijden we regelmatig lek.Waarom??Geen idee??
Maar best een binnebandje extra meenemen.Kan nooit kwaad.Het gemiddelde lekke banden van de forum bedraagt altijd rond de 5 lekke bandjes.Dus....
Zo een aanbod kank tog nie weigeren eehj
Ik kom dus ook
Kzient weer zitten
Grtz tobi
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
78km van Ingelmunster, 40km in Frankrijk, een echte funtocht doorheen technische funpaden annex terrils, stel ik me voor....
Als ik de cammionette kan versieren ga ik mee. In dat geval heb ik nog 2 vrije plaatsen.
Tegelijk mijn nieuwe avator, geboetseerd door dochterlief, eens testen.
Als ik de cammionette kan versieren ga ik mee. In dat geval heb ik nog 2 vrije plaatsen.
Tegelijk mijn nieuwe avator, geboetseerd door dochterlief, eens testen.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
als er iemand is die de gps file kan bijhouden en mij achteraf kan doorsturen... dan zou ik hem/haar heeeeeeeeeeel dankbaar zijn...