veldrijden op tv

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
fcb
Mountainbiker

Post by fcb »

mtber wrote:@ Kenny: Ik vind het duo Wuyts Hereygers toch wel schitterend.
Vind ik ook , zeker de Paul .
Michel is soms wa over enthousiast , maja . Ze zijn iig veel beter dan op vt4 met die Marc , saaie pee .
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Back on topic mensen! PLS

Zaterdag op VRT de GvA gp Hasselt
Zondag op VT4 de SP van Gavere.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

de mensen die niks van cross kennen denken zo.de mensen met een beetje VERSTAND verstaan da WEL. :-D
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Conrad wrote:Zondag op VT4 de SP van Gavere.
Schitterende cross!!!

Vooral om van in de zetel te bekijken, doordat het zich allemaal in het bos afspeelt en het zo immens druk is is het ter plaatse bijna niet te doen. Dit is ook het parcours dat het dichtste aanleunt bij MTB, ik denk dat enig forumlid zich wel zou amuseren in dat boske :P
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik ga zondag kijken, het is er echt een mooi parcour met op tijd eens een dranktentje :lol:
Niets is mooier dan de sfeer op de cross en je kan veel meer zien dan op tv, op tv is het 100x zo saai.
ronny59
Mountainbiker

Post by ronny59 »

Vroeger ben ik er nog veel gaan kijken, nu is het daar te druk geworden. Er is een leuke afdaling in een grasveld en een klim op een soort van zandweg,
Jammergenoeg is het op vt4

Hasselt is niet superspeciaal
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Ik los het simpel op, ik zie doodgraag cyclocross, maar doordat de SP op VT4 is ga ik naar die crossen live kijken, de GVA en WB op VRT volg ik op TV :-D
Gemakkelijke oplossing!
VT4 is een perfecte zender voor friends, the simpsons en andere zalige programma's! Maar sport, daar kennen ze nul de bottekes van en maken ze zichzelf ferm belachelijk!
mtber
Mountainbiker

Post by mtber »

Ik vind niet dat die slechte reportages aan VT4 liggen, de fout zit bij de commentatoren. Ik had stilletjes gehoopt op een betere commentator nu de superprestige niet meer op kanaal 2 zit, maar ze hebben die manne gewoon meegepakt. :cry: :cry:

Ik weet niet of het jullie al is opgevallen, maar die Maertens kent nu eens niks van cross, alleen de namen van de gedubbelde renners die kan hij perfect vermelden.

Ben eens benieuwd of Nys revanche gaat nemen dit weekend, verwacht ook wel wat van een geprikkelde Niels Albert. Verder hoopvol uitkijken naar de comeback van Tom Vannoppen:-).
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

mtber wrote:Verder hoopvol uitkijken naar de comeback van Tom Vannoppen:-).
Comeback??? :roll: :-D
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Beny wrote:
mtber wrote:Verder hoopvol uitkijken naar de comeback van Tom Vannoppen:-).
Comeback??? :roll: :-D
Jah, na een maand blessureleed noemen ze zoiets een comeback :wink:
Post Reply