1 / 12/07 Avelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
inderdaad zanneis het is een kopie van het parcour als 2004 , maar mijn broerke heeft er een paar andere stukken ingelast , zo ga je paterberg hebben on en off road , kwaremont off road en dan komt kabernol bij das de zijkant kortekeer da ga ander patee zijn hahahhahaha .er zijn een paar mooie afdalingen bij om u tegen tezeggen . van off road weten we eigenlijk nie veel ze, we hebben zo geen computer ik denk tussen 55 EN 60 % kan meer zijn of minder , met zo een weer zal een pittig en zwaar tochtje zijn , long fellow ge zij welkom in avelgem en voorzictig zijn he maar de km zijn juist www. sinterklaasveldtoertocht. be
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Jaja,ik begin al meer overtuigd te geraken.Hoewel ik mij nog onder voorbehoud zet daar het nog een tijdje is.Als ik afkom,zal het zeker weer in de namiddag zijn.
Zijn er voordelen om je terug vooraf in te schrijven misschien??
Gratis T-shirt??Of is het goedkoper dan de dag zelf??
Heb nog geen folder gezien,dus vandaar.....
Zijn er voordelen om je terug vooraf in te schrijven misschien??
Gratis T-shirt??Of is het goedkoper dan de dag zelf??
Heb nog geen folder gezien,dus vandaar.....
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Beste Sint,
Zal er ook zeker zijn. Ik weet niet hoeveel reclameborden jullie gemaakt hebben (zelfs rijdende) , maar ik kan hier geen kruispunt voorbijrijden zonder er één gezien te hebben. Ze vallen zeker op.
Jullie mogen jullie zeker aan een massa deelnemers verwachten.
Houd er zeker rekening mee met jullie parcours of er zal toch wel wat gewandeld moeten worden vrees ik.
Ik zie wel zo goed als niemand Kabernol naar boven rijden in de winter.
Voor mij mag het gerust een lastige editie zijn, laat maar komen vond vorig jaar ook het 2de gedeelte wat lauw.
Ook benieuwd hoe jullie heen en terug naar de Koppenberg rijden zonder alteveel asfalt alhoewel het zeker mogelijk is.(kabernol , ...)
Tot hoelaat kan er gestart worden voor de langste afstand ? (het is tamelijk vroeg donker) en zeker met een extra klimeditie kan het wel eens uitlopen.
Nog tot slot , zorgen jullie ook voor st-niklaas bevoorradingen ? In Hollain zijn we verwend geweest , oa marsepain en niknakken ? Ik ben al tevreden met een drankse. Parcours blijft het belangrijkste.
Zal er ook zeker zijn. Ik weet niet hoeveel reclameborden jullie gemaakt hebben (zelfs rijdende) , maar ik kan hier geen kruispunt voorbijrijden zonder er één gezien te hebben. Ze vallen zeker op.
Jullie mogen jullie zeker aan een massa deelnemers verwachten.
Houd er zeker rekening mee met jullie parcours of er zal toch wel wat gewandeld moeten worden vrees ik.
Ik zie wel zo goed als niemand Kabernol naar boven rijden in de winter.
Voor mij mag het gerust een lastige editie zijn, laat maar komen vond vorig jaar ook het 2de gedeelte wat lauw.
Ook benieuwd hoe jullie heen en terug naar de Koppenberg rijden zonder alteveel asfalt alhoewel het zeker mogelijk is.(kabernol , ...)
Tot hoelaat kan er gestart worden voor de langste afstand ? (het is tamelijk vroeg donker) en zeker met een extra klimeditie kan het wel eens uitlopen.
Nog tot slot , zorgen jullie ook voor st-niklaas bevoorradingen ? In Hollain zijn we verwend geweest , oa marsepain en niknakken ? Ik ben al tevreden met een drankse. Parcours blijft het belangrijkste.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Ik heb er waarschijnlijk al 4 onder mijn ruitenwissers gehad. Duidelijk actieve club in het flyeren.veeteeteetje wrote: Heb nog geen folder gezien,dus vandaar.....
Normaal gezien kom ik ook af, voor de derde keer, dus voor het eerst de zwaarste editie.
nee veteetje de prijs blijft het zelfde, ze doen het voor de ksa avelgem het geld gaat daar naartoe .en voor die 4 euro denk da je erveel voor krijgt kijk eens naar de site www. sinterklaasveldtoertocht.be groetjes kadeetje en lichterveldenaere mag ik eerlijk zijn de moooiste tocht da mijn broerke ineenstak was hotond, klijpe , da was richting ronse da was het of het ,kga hem smeken om volgend jaar die weer tedoen
Last edited by kadeetje on Tue 13 Nov 2007 22:34, edited 1 time in total.
-
triple XXXL
- Mountainbiker
Post by triple XXXL »
deze heilige tocht staat reeds enkele jaren op mijn menu
zal dit jaar zeker niet ontbreken ,laat de sint maar komen
prachtige super tocht een aanrader voor de mensen die twijfelen
zal dit jaar zeker niet ontbreken ,laat de sint maar komen
prachtige super tocht een aanrader voor de mensen die twijfelen
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Na de turbulente rit van vorige jaar zal ik waarschijnlijk dit jaar ook van de partij zijn.
Hopelijk moet ik dit jaar niet helpen bij het dragen van eender welke brancard.
Dat moet dan twee jaar geleden zijn ...kadeetje wrote:nee veteetje de prijs blijft het zelfde, ze doen het voor de ksa avelgem het geld gaat daar naartoe .en voor die 4 euro denk da je erveel voor krijgt kijk eens naar de site www. sinterklaasveldtoertocht.be groetjes kadeetje en lichterveldenaere mag ik eerlijk zijn de moooiste tocht da mijn broerke ineenstak was hotond, klijpe , da was richting ronse da was het of het ,kga hem smeken om volgend jaar die weer tedoen
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Ewel als gij de mijne gedragen hebt, nog een keer bedankt hé.WoodWheel wrote:Na de turbulente rit van vorige jaar zal ik waarschijnlijk dit jaar ook van de partij zijn.
En gelieve na mij te starten, ge weet maar nooit dat ik u weer nodig heb...