17/11/07 sint-andries
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
De mannen van de organisatie kunnen hier het best op antwoorden want ik heb daar geen zicht op maar uit ervaring weet ik dat het heel wat bosgrond bevat en de bosgrond in het Brugse is ALTIJD goed berijdbaar.Winter,zomer,het maakt eigenlijk niet veel uit.Het mag nog enkele dagen regen,dat parcours zal zeker niet meer modderachtig worden.Dat de ondergrond zacht zal zijn,hoef je niet te vertellen maar ik ben zeker dat het overal goed berijdbaar zal zijn en dat er maar weinig plassen zullen zijn waar je door zal moeten rijden!!!
- Superformi
- Mountainbiker
- Superformi
- Mountainbiker
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik zal samen met mijne "houten kop" er zijn tegen 13u30-13u45.kenny wrote:Ik denk rond 13.00u á 13.30uBarbeque wrote:Ook een idee welk uur Kenny ???kenny wrote:Ik start normaal gezien voor 1 keer s'middags.
My Best Regards,
y
En jij
Maar als ge al vertrokken zijt,kan ik misschien wel een tandje bijsteken.
Passeert de rit weer op enkele honderden meter van uw huis????
- Bouwerke Ed
- Mountainbiker
Post by Bouwerke Ed »
Veeteeteetje is me al voor geweest en heeft weeral gelijk! het is nog altijd goed berijdbaar. Uit het Tudor-bos is wel 150m uitgelaten via de baan omdat er zeker niet mag uitgeweken worden naar het drogere wandelpad.Belle wrote:Wij zijn ook van plan om voor de eerste keer af te komen in de namiddag als het weer wat meevalt! Na al die goeie commentaren zullen we het zeker niet beklagen.
Na al die regen van deze week, hoe ligt het parcour er eigenlijk bij?
Wij komen zekers af.
het is de eerste keer dat wij daar gaan rijden. ik hoop dat het meevalt
op 2de Kerstdag VTT Leietocht Deinze
www.sportcomite-astene.be
het is de eerste keer dat wij daar gaan rijden. ik hoop dat het meevalt
op 2de Kerstdag VTT Leietocht Deinze
www.sportcomite-astene.be