Transalp Challenge 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Bedankt, Luc! =D>
guntherds
Mountainbiker
Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

Post by guntherds »

schoon verslag Luc!
Tot volgend jaar? :-)
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Thx Gunther,
Ik ga een jaartje overslaan. De vakantie dit jaar gaat volledig in functie van m'n twee kapoenen en vrouw gepland worden (Transvolcano is waarschijnlijk al gepland, verblijf met zwembad en zee...en elke dag een mtb ritje. Zomervakantie Italië zonder noemenswaardig MTB aandeel) en het jaar nadien kunnen ze allen met de mobilhome mee naar de TaC hé :P :P :P
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Epic wrote:Zal ik zeker eens bekijken, overigens zit ik nu elke dag met spanning te wachten voor de post. Heeft er iemand een idee wanneer die papieren "grofweg" te verwachten zijn, ik zou niet graag hebben dat ze volgende week toekomen tijdens mijn weekje Ardennen :(

Wie gaat er allemaal van het forum deelnemen, mits je ingeschreven geraakt?
Ofwel de dag voor nieuwjaar, ofwel de dag erna. Allé, vorige jaren was dat zo.

Dit jaar pas ik ook. Misschien terug in 2005... Of iets dat nog wat "wilder" is.
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

[quote="eugenee="E"]Dit jaar pas ik ook. Misschien terug in 2005... Of iets dat nog wat "wilder" is.[/quote]
Crocco-plannen eugene!??? :D
Bij mij trouwens juist hetzelfde... Dit jaar een jaartje overslagen (en goe trainen) en in 2005 terug naar de TAC.
FORZA LUC
Mountainbiker

Post by FORZA LUC »

ook Forza zal een jaartje overslaan, maar zal in 2005 zeker terug aan de start verschijnen. En waarschijnlijk met meer dan 1 team.
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Het ziet er naar uit dat het E2Team één van de weinige teams gaat zijn om de Belgische kleuren te verdedigen...

Eric B
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

Eric B wrote:Het ziet er naar uit dat het E2Team één van de weinige teams gaat zijn om de Belgische kleuren te verdedigen...

Eric B
Ik denk toch wel dat we volgend jaar weer een heel arsenaal Belgen in koers hebben. Want ik heb al verschillende mensen gesproken die zich gaan inschrijven... Waaronder 3 teams van MTB Rudi. :bounce:
Joybiker
Mountainbiker

Transalp Challenge 2003

Post by Joybiker »

En FastForwardMTB Team met 1,5 team aan de start..... Is nog nie zeker maar 't zit er dik in......
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Mick wrote:[quote="eugenee="E"]Dit jaar pas ik ook. Misschien terug in 2005... Of iets dat nog wat "wilder" is.
Crocco-plannen eugene!??? :D
Bij mij trouwens juist hetzelfde... Dit jaar een jaartje overslagen (en goe trainen) en in 2005 terug naar de TAC.[/quote]

niet echt croco, wel iets richting canada... maar tis nog maar een ver gedacht hoor.

eerst 2004. met o.a. transvolcano. lijkt me wel mooie mtb vakantie...
Post Reply