Dus ik ook hier weer paraat met een paar medebikers uit Sint Lievens houtem.
17/11/07 sint-andries
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- tyro13
- Mountainbiker
- Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg
Ik heb hier ook vorig jaar verkent voor de eerste keer. Amai mijn kl... wat een mooie tocht,prachtig parcours,goede bepijling,kortom eentje om niet te missen. En mss nog een troef welliicht hier zal de modder nog meevallen na de hevige regenval die we al gehad hebben.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
'k Zal er voor het eerst met pijn in het hart niet bij zijn.
Nog veel te veel werk voor onze eigen tocht op zondag dat enkel op zaterdag kan gedaan worden
Nog veel te veel werk voor onze eigen tocht op zondag dat enkel op zaterdag kan gedaan worden
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
evenkatrien20 wrote:Siegfried, dat zullen we toch wel proberen oplossen toch!!! Een dag is lang en vele helpende handen...!Lichterveldenaere wrote:'k Zal er voor het eerst met pijn in het hart niet bij zijn.![]()
Daar twijfel ik niet aan!!!
Maar ik vrees dat het zelf dan nog moeilijk gaat, gezien we een redelijk stuk moeten ontpijlen en bepijlen. (door de parcourswijzigingen op vrijdag en zondag) Je weet het natuurlijk nooit of het toch nog lukt! 't Zal er een beetje van af hangen hoe vlot we donderdag kunnen voortdoen.
Terug on topic: moet het nog gezegd: wie zaterdag kan en wil rijden, zeker Sint-Andries eens proberen!
Na Wervik weer een topper dit weekend.
Heb deze tocht al enkele keren gereden en dit is één van de beste in de streek. De gezonde boslucht en de talrijke boswegels zijn een aanrader voor iedereen. Ook al willen de benen niet echt mee na de avondtocht in Torhout dan moet je het toch niet laten om deze tocht te rijden. Je zal er zeker van genieten. 
- Klimmerken
- Mountainbiker