17/11/07 sint-andries

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

Ik heb hier ook vorig jaar verkent voor de eerste keer. Amai mijn kl... wat een mooie tocht,prachtig parcours,goede bepijling,kortom eentje om niet te missen. En mss nog een troef welliicht hier zal de modder nog meevallen na de hevige regenval die we al gehad hebben.
Dus ik ook hier weer paraat met een paar medebikers uit Sint Lievens houtem. :lol:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

'k Zal er voor het eerst met pijn in het hart niet bij zijn. :(
Nog veel te veel werk voor onze eigen tocht op zondag dat enkel op zaterdag kan gedaan worden
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Lichterveldenaere wrote:'k Zal er voor het eerst met pijn in het hart niet bij zijn. :(
Nog veel te veel werk voor onze eigen tocht op zondag dat enkel op zaterdag kan gedaan worden
Siegfried, dat zullen we toch wel proberen oplossen toch!!! Een dag is lang en vele helpende handen...!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

katrien20 wrote:
Lichterveldenaere wrote:'k Zal er voor het eerst met pijn in het hart niet bij zijn. :(
Siegfried, dat zullen we toch wel proberen oplossen toch!!! Een dag is lang en vele helpende handen...!
even :off:
Daar twijfel ik niet aan!!!
Maar ik vrees dat het zelf dan nog moeilijk gaat, gezien we een redelijk stuk moeten ontpijlen en bepijlen. (door de parcourswijzigingen op vrijdag en zondag) Je weet het natuurlijk nooit of het toch nog lukt! 't Zal er een beetje van af hangen hoe vlot we donderdag kunnen voortdoen.

Terug on topic: moet het nog gezegd: wie zaterdag kan en wil rijden, zeker Sint-Andries eens proberen!
oxirane
Mountainbiker

Post by oxirane »

Na Wervik weer een topper dit weekend. =D> Heb deze tocht al enkele keren gereden en dit is één van de beste in de streek. De gezonde boslucht en de talrijke boswegels zijn een aanrader voor iedereen. Ook al willen de benen niet echt mee na de avondtocht in Torhout dan moet je het toch niet laten om deze tocht te rijden. Je zal er zeker van genieten. :P
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

kenny wrote:Ik start normaal gezien voor 1 keer s'middags.
Ook een idee welk uur Kenny ???

My Best Regards,

y
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

De kans is groot dat ik deze TT moet laten voorbijgaan. Grootmoeder heeft het tijdelijke voor het eeuwige gewisseld.

Edit : ik ga me waarschijnlijk een paar uur kunnen vrij maken.
Last edited by i-Mac on Wed 14 Nov 2007 13:36, edited 1 time in total.
witten
Mountainbiker

Post by witten »

Na 12 dagen middle east en 3 weken US in het vooruitzicht kan ik er jammer genoeg niet bijzijn op zaterdag....
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Belooft weer de moeite te worden in de brugse bossen. Ik kom zeker terug af. :bounce:
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Wij zijn ook van plan om voor de eerste keer af te komen in de namiddag als het weer wat meevalt! Na al die goeie commentaren zullen we het zeker niet beklagen.

Na al die regen van deze week, hoe ligt het parcour er eigenlijk bij?
Post Reply