18-11-2007 Rotselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Modder gehalte zal nog wel meevallen.Fast Fred's zijn aanteraden.Zomer kleren is ook aan te raden .Hoogte meters:Zal wel minder zijn als 1000.Singeltracks:50% voorwiel en 50% achterwiel he.
Ps De vroege vogels gaan het meeste geluk hebben,dan is alles nog niet kapot gereden en zij die achteraan vertrekken volgen gewoon het spoor .
Groetjes & see you sunday.
Ps De vroege vogels gaan het meeste geluk hebben,dan is alles nog niet kapot gereden en zij die achteraan vertrekken volgen gewoon het spoor .
Groetjes & see you sunday.
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
x-treme bikers zullen proberen te komen !!!!
Na ons teerfeest gaat dit niet simpel worden vrees ik.
Bert
x-treme bikers verslag
Iedereen buikje vol Dus er moest gereden worden !!!
Eerst had niemand echt zin in te gaan biken maar na wat drank ging iedereen komen ??
voor guido want ik had u niet verwacht.
Wat deed het pijn s'morgens zo vroeg opstaan.
Met Boem Boem en Tom Tom aan de kop ging het tempo de hoogte in.
Moest er snel af en moest achtervolgen juist voor de bevoorrading ging ik aansluiten. Goede bevoorrading alles aanwezig !! drank,eten,fruit,energy cup...
Maar ja het haalde niet veel uit want bij de volgende berg moest ik er terug af.
De rest afgewerkt op eigen tempo. De wim nog ingehaald op het einde. Zijn kaarsje was echt uit. En mijn ook
1 min puntje vond dat ze niet echt alles uit de streek hebben gehaald
en veel weg hebben gebruikt.
toaal ongeveer 46,5 km gem 22,5
Na ons teerfeest gaat dit niet simpel worden vrees ik.
Bert
x-treme bikers verslag
Iedereen buikje vol Dus er moest gereden worden !!!
Eerst had niemand echt zin in te gaan biken maar na wat drank ging iedereen komen ??
Wat deed het pijn s'morgens zo vroeg opstaan.
Met Boem Boem en Tom Tom aan de kop ging het tempo de hoogte in.
Moest er snel af en moest achtervolgen juist voor de bevoorrading ging ik aansluiten. Goede bevoorrading alles aanwezig !! drank,eten,fruit,energy cup...
Maar ja het haalde niet veel uit want bij de volgende berg moest ik er terug af.
De rest afgewerkt op eigen tempo. De wim nog ingehaald op het einde. Zijn kaarsje was echt uit. En mijn ook
1 min puntje vond dat ze niet echt alles uit de streek hebben gehaald
en veel weg hebben gebruikt.
toaal ongeveer 46,5 km gem 22,5
Last edited by bert bibber on Mon 19 Nov 2007 13:15, edited 1 time in total.