uitslag maar dan letterlijk...
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Deze zomer na een échte modderrit ook prijs gehad, op de plaatsen waar de modder het meest op mijn kledij hing (lage onderrug, liesstreek) was het écht serieus afzien. Waar de modder gewoon op mijn benen hing was er vreemd genoeg weinig of niks te zien. Ik dacht toen dat dit misschien een soort allergische reaktie was omdat ik nogal lang met die natte modderkledij was blijven rondrijden ('t was een redelijk lange rit), waar de modder op uw benen nogal vlug opdroogd en verhard.
krabben...
Ook ik zit in het getroffen kamp na de LMTB van zondag...
Heb nog wat zalf gesmeerd van de plaag in de zomer en dat helpt gelukkig...
En als het kriebelt moet je sporten dus...
Heb nog wat zalf gesmeerd van de plaag in de zomer en dat helpt gelukkig...
En als het kriebelt moet je sporten dus...
-
specialized #26
- Mountainbiker
Post by specialized #26 »
hier ook juist vant zelfde krabbe krabbe en nog eens krabbe
maar heb het er wel voor over vond het wel iets hebben zo in de modder
grtz
maar heb het er wel voor over vond het wel iets hebben zo in de modder
grtz
dan heb ge met u hol voor de spiegel gehangen . Ik zou de spiegel nie willen zijn .Gf biker wrote:Spunk wrote:awel ja deze nacht de hele tijd aan men hol liggen krabben maar smorgens zag ik thans geen uitslag... misschien had ik gewoon goesting in iets anders
Oepss
van t'andere soort???? Voor de rest maak u niet ongerust, dit zijn nog steeds de naweeën van de processierups
In dees tijd van jaar zoeken spinnen de warme plekskes op , misschien is da