Heb me goed geamuseerd op mijn fietske. Een mooie tocht. Bevoorrading was OK. Heb wel een fikse bui op mijn rug gekregen maar gelukkig was de 1ste bevoorrading daar. Mooi rijden op het crossparkoers, heb er iemand de weg zien afsnijden. De commentaren waren niet mals voor die man. Naar hij zei veegde hij daar zijn kl... aan. Mooie stukken door privébossen na de 2de bevoorrading. Maar Lastig jong!
Op het laatst nog een moddervijver doorploetert, dat was niet nodig. en was er ook teveel aan. De douches waren lekker warm, dat kon ik wel gebruiken want ik was doornat. Bedankt aan de organisatie en de tocht is genoteerd voor volgend jaar. Hoeveel dapperen waren er aan de start?
10/11/07 Zwevezele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Freddie Raketie
- Mountainbiker
Een kleine 700 flandriens hebben gestart zaterdag. Iets minder dan andere jaren, maar daar zal het weer wel voor iets tussen gezeten hebben.
Een goed moment om te starten bestond precies niet. Wie vroeg startte had heeeeel veel wind. Wie later startte had het geluk dat de wind al wat gaan liggen was, maar het parcours lag er dan wel al heel wat lastiger bij dan smorgens.
In ieder geval bedankt aan alle deelnemers en bedankt voor de positieve commentaren en de min-puntjes nemen we mee naar volgend jaar.
Tot dan
Een goed moment om te starten bestond precies niet. Wie vroeg startte had heeeeel veel wind. Wie later startte had het geluk dat de wind al wat gaan liggen was, maar het parcours lag er dan wel al heel wat lastiger bij dan smorgens.
In ieder geval bedankt aan alle deelnemers en bedankt voor de positieve commentaren en de min-puntjes nemen we mee naar volgend jaar.
Tot dan
-
klimmertje1
- Mountainbiker
Post by klimmertje1 »
wij hebben zowaar even de zon gezien rond 14u,
zware rit met veel modder maar tis een MTBrit voor iets hé
zware rit met veel modder maar tis een MTBrit voor iets hé