Bereid je maar voor, thuiskomst om 8.00u s'morgensBulls69 wrote:Na al de positieve reactie die ik hier lees over deze tt toch maar besloten om deze by night te komen rijden ondanks de verre verplaatsing, we komen met 2 bikers vanuit Aarschot -Vlaams Brabant wat toch een kleine 120km enkele rit is .![]()
Ze verklaren me hier al een beetje voor gek, maar een mens moet iets over hebben om een goed nachttochtje mee te pikken
. Alleen deze keer ga ik iets minder snel bergaf gaan dan in de vorige nachtrit in april, heb toen een koprolletje gemaakt (nog wel in de laatste km voor de aankomst
![]()
![]()
), met een onzachte landing tot gevolg
. Resultaat= 1 maand out met een spierscheur in de schouder
![]()
Nu alleen maar hopen op een beetje droog weer voor de vrijdag![]()
![]()
16/11/2007 Torhout (nachtrit)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bumble bee
- Mountainbiker
- deurbieter
- Mountainbiker
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Katrien20:Hoe zit dat nu met XIII???
Rijdt hij ook mee vrijdagavond ????
Zeg maar dat hij een frituurke verwittigd voor na middernacht,hé!!
Ik heb deze avond mijn verlichting gaan kopen en ik zal zeker niet zo opvallen als andere jaren,maar deze keer ga ik wel licht hebben tot op het einde!!!
Ik heb deze avond mijn verlichting gaan kopen en ik zal zeker niet zo opvallen als andere jaren,maar deze keer ga ik wel licht hebben tot op het einde!!!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Nog even meegeven voor de geïnteresseerden dat een fiets huren mogelijk is, zowel op vrijdag als op zondag.
Dit kan rechtstreeks bij Eddy Vandevyvere, tel. 051/65 66 88
Dit kan rechtstreeks bij Eddy Vandevyvere, tel. 051/65 66 88
Last edited by Lichterveldenaere on Thu 15 Nov 2007 22:37, edited 1 time in total.
Zeker en vast rijdt XIII mee!veeteeteetje wrote:Katrien20:Hoe zit dat nu met XIII???
Ik verlang echt al om jullie allemaal terug te zien!!!!
Het doet deugd om ook de oude bekenden na lange tijd nog eens terug te zien!!!
En het voornaamste van allemaal is : ze geven een iets koudere maar drogere periode uit!!!! Dat belooft!!!!
Hoelaat vertrekt de forumtrein precies???
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Niet te vroeg hé mannen. Ik werk tot 18u30 en kan ten vroegste om 19u15 geklikt en verlicht ter plaatse zijn.
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Vorig jaar voor de eerste keer deze nachttocht gereden en moet zeggen het is enorm goe meegevallen, perfecte organisatie en het sfeertje dat er bijhoort ongelofelijk gewoon.
Ja de mannen en vrouwen van TOF weten wat een mountainbiker verlangt en doen er dan ook alles aan om een perfect mountainbikeweekend te organiseren.
Heb mijn verlof hiervoor al lang aangevraagd en ben der zeker opnieuw bij met de brigandsbikers.
Greetings the voltman
Ja de mannen en vrouwen van TOF weten wat een mountainbiker verlangt en doen er dan ook alles aan om een perfect mountainbikeweekend te organiseren.
Heb mijn verlof hiervoor al lang aangevraagd en ben der zeker opnieuw bij met de brigandsbikers.
Greetings the voltman