11/11/07 Lendelede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

clubboys wrote:Leuke tocht =D> ondanks het slechte weer (laatste 15km in de regen) en de sterke wind :oops: goede bevoorrading =D> mooi parcours (42,67km op de teller) :roll: leuke drassige stukken offroad =D> duidelijke rode pijlen =D> goed organisatie =D> ik heb als vwb lid ook korting gekregen :lol: kortom deze tocht was meer dan in orde =D> ondanks alle negatieve commentaar over deze tt [-X [-X

bedankt Lendelede en ik kom volgend jaar zeker nog terug =D> =D> =D>
Idd, ik vind deze vooroordelen onterecht, volgend jaar kom ik terug !
lefke
Mountainbiker

Post by lefke »

Gisteren gekozen voor de tt in Ichtegem. had vorig jaar Lenedelede gereden en wilde eens iets anders.
De keuze maken volgend jaar wordt alleen maar moeilijker want twee mooie tochten.
Wel weinig modder gezien gisteren (ook enkele passages door weiland waren goed te doen).
Pepsi Pierre
Mountainbiker

Post by Pepsi Pierre »

ik vind het toch een weinig originele toertocht ( waarom parcour Ingelmunster erbij nemen, vinden ze geen interresante stukken in Lendelede ) : jaar na jaar zelfde parcour, bevoorrading kwam laat en twee bevoorradingen zou ook mogen op het parcour van 42.5 km.

Dat men klaar stont om je fiets af te spuiten is niet verwonderlijk: door lage opkomst had de organisatie niets te doen !!

Ik begrijp ook niet dat de WBVw< deze tocht in hun kalender blijven opnemen : ze wordt georganiseerd door de sportraad van gemeente Lendelede, niet door een club, geef eens voorrang aan de clubs die door een toertocht hun clubkas wat kunnen spijzen !!!!!

Als er volgend jaar een alternatief is ga ik zeker eens verleggen.
pomer
Mountainbiker

Post by pomer »

Pepsi Pierre wrote:ik vind het toch een weinig originele toertocht ( waarom parcour Ingelmunster erbij nemen, vinden ze geen interresante stukken in Lendelede ) : jaar na jaar zelfde parcour, bevoorrading kwam laat en twee bevoorradingen zou ook mogen op het parcour van 42.5 km.

Dat men klaar stont om je fiets af te spuiten is niet verwonderlijk: door lage opkomst had de organisatie niets te doen !!

Ik begrijp ook niet dat de WBVw< deze tocht in hun kalender blijven opnemen : ze wordt georganiseerd door de sportraad van gemeente Lendelede, niet door een club, geef eens voorrang aan de clubs die door een toertocht hun clubkas wat kunnen spijzen !!!!!

[-X Ja de beste stuurlui staan aan wal #-o hopelijk heeft winkel wat te doen volgende week :wink: Anders kun je ook fietsen helpen kuisen :wink:
Biky burger
Mountainbiker

Post by Biky burger »

pomer wrote:
Pepsi Pierre wrote:ik vind het toch een weinig originele toertocht ( waarom parcour Ingelmunster erbij nemen, vinden ze geen interresante stukken in Lendelede ) : jaar na jaar zelfde parcour, bevoorrading kwam laat en twee bevoorradingen zou ook mogen op het parcour van 42.5 km.

[-X Ja de beste stuurlui staan aan wal #-o hopelijk heeft winkel wat te doen volgende week :wink: Anders kun je ook fietsen helpen kuisen :wink:
=D> Volledig akkoord! Trouwens: ik heb al verschillende toertochten gereden van 50km waar er "maar" 1 bevoorrading was.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Biky burger wrote:
pomer wrote:

=D> Volledig akkoord! Trouwens: ik heb al verschillende toertochten gereden van 50km waar er "maar" 1 bevoorrading was.
Laat al de mannen die deze tocht goed tot schitterend vinden nog eens een jaar biken, zomer en winter, en liefst iets verder dan 20km rond de deur, en laat ze dan eens vergelijken met wat ze gisteren onder de wielen kregen.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Wel,over 3 jaar dacht ik er ook nog zo over.Toen vond ik dat nog een goeie tocht.Nu zoveel jaren later vind ik deze maar niks meer.Ze zijn er zeker niet op vooruit gegaan.Het is duidelijk dat wie hier spreekt van een goede tocht nog niet veel bike-ervaring heeft of nog niet eens wat meer buiten zijn streek is gaan biken.Als er 4 of 5 tt's zijn in een straal van 50 km,dan staat deze toch onderaan mijn lijst.Parcours is inderdaad al jaren hetzelfde,bevat amper tot geen privé of éénmalige doorgangen en heeft heel wat road.Daar het wat vettig lag,zal jullie mening wel anders zijn hierover.
Ik wil hier niet de bikers aanvallen die wel zijn gaan rijden naar ginder,maar ik zou maar 1 ding willen zeggen: Kies niet altijd voor de dichtste tt.Het is niet altijd de beste.Ter info:zondag gaan we met enkele forummers net over de grens biken.(Bij Lens- 50 minuten rijden van bij ons thuis)En daar krijg je een parcours voorgeschoteld waar je zelf nog niet aan gedacht hebt.(90 off-road,amper boereslagen,singletracks en een fungehalte die veel hoger ligt dan iedere vlaamse tt!!!) Een heeeeeeeeeeeeeeel groot verschil met Lendelede,zulle.
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

Ik wil je zeker niet aanvallen veeteeteetje maar ik ben van Ichtegem. Er was zondag ook een tocht in Ichtegem, maar heb toch gekozen om naar Lendelede te gaan. Dus heb zeker de dichste tocht niet gekozen. Ik ga nu mijn 3 de winterseizoen in maar het was wel de eerste keer dat ik richting Lendelede ging. Ondanks de vele negatieve commentaren die deze tocht kreeg op dit forum heb ik er toch van genoten.
Biky burger
Mountainbiker

Post by Biky burger »

Ba®rie wrote:Ik wil je zeker niet aanvallen veeteeteetje maar ik ben van Ichtegem. Er was zondag ook een tocht in Ichtegem, maar heb toch gekozen om naar Lendelede te gaan. Dus heb zeker de dichste tocht niet gekozen. Ik ga nu mijn 3 de winterseizoen in maar het was wel de eerste keer dat ik richting Lendelede ging. Ondanks de vele negatieve commentaren die deze tocht kreeg op dit forum heb ik er toch van genoten.

Het hangt er maar vanaf wat je zelf belangrijk vindt aan een toertocht en dat is niet voor iedereen hetzelfde (en dat is maar best ook).
Niet alleman wil 90% off-road; trouwens niet alleman zou dat aankunnen ook.
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

ik heb deze ooit ene keer gereden :-) en vond het allesbehalve #-o ne goeie tocht :-?
Post Reply