uitslag maar dan letterlijk...

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
HILSeT
Mountainbiker
Location: Vanalles, als het maar grote wielen zijn met dikke banden en liefst ne SingleSpeed

uitslag maar dan letterlijk...

Post by HILSeT »

Gisteren in Opitter gereden, samen met mijn dochter in de Fun.

Gisterenavond heb ik uitslag gekregen op mijn beide benen langs de achterkant. Ik dacht aan een voedselvergiftiging, maar deze morgen had mijn dochter gelijkaardige uitslag.

Ik vraag me af of er nog bikers die gisteren in Opitter gereden hebben dergelijke uitslag hebben? vergelijkbaar met muggenbeten, maar dan heel veel en vooral in plooi van de achterkant van de knie.

Mogelijks van het slijk, ik zie geen andere mogelijkheid. Misschien ergens gecontamineerd water dat ergens samenstroomde waar we doorreden?

MVG, luc
_eli_
Mountainbiker

Re: uitslag maar dan letterlijk...

Post by _eli_ »

HILSeT wrote:Gisteren in Opitter gereden, samen met mijn dochter in de Fun.

Gisterenavond heb ik uitslag gekregen op mijn beide benen langs de achterkant. Ik dacht aan een voedselvergiftiging, maar deze morgen had mijn dochter gelijkaardige uitslag.

Ik vraag me af of er nog bikers die gisteren in Opitter gereden hebben dergelijke uitslag hebben? vergelijkbaar met muggenbeten, maar dan heel veel en vooral in plooi van de achterkant van de knie.

Mogelijks van het slijk, ik zie geen andere mogelijkheid. Misschien ergens gecontamineerd water dat ergens samenstroomde waar we doorreden?

MVG, luc

Ja ik heb het ook,
precies muggenbeten,
en deze nacht pas gekregen.
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Hey,

Dat zullen waarschijnlijk restanten zijn van de processierups-plaag!

Dat kan er serieus lelijk uitzien. Precies of een hele school muggen u hebben gebeten. Maar wees gerust, na een paar dagen - hoogstens een week - gaat het over. Ik heb er deze zomer regelmatig last van gehad.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Veel plezier mannen. Ik heb een paar maanden geleden daar ook last van gehad. Toch een week dikke jeuk gehad. Best een zalfke tegen de jeuk gaan halen.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

idd best zalf op doen
zeer irritant in ieder geval, heb het vorig jaar ook aan mijn been gehad
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

idem
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Wees blij dat het u achterkant benen is. Als u onderbroekskes aan den wasdraad hangen en daarnaast ligt brandhout gestapeld met die mottige rupsen ertss en er is wind. You get the picture ? Ouch...
Wel goei gemiddeldes gereden in die tijd.... #-o
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

ikke ook last :cry:
hoekske
Mountainbiker

Post by hoekske »

Ik kan er ook van meespreken. Heel de nacht wakker gelegen.
vervelend!!
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Hemd wrote:Wees blij dat het u achterkant benen is. Als u onderbroekskes aan den wasdraad hangen en daarnaast ligt brandhout gestapeld met die mottige rupsen ertss en er is wind. You get the picture ? Ouch...
Wel goei gemiddeldes gereden in die tijd.... #-o
Gene zever. Dat heb ik dus ook ongeveer meegemaakt. Heel men liesstreek vol. Gelukkig zijn de belangrijkste zones toen gespaard gebleven. Het was toen een natte dag dat ik nieuw zadel ging testen. Had mijn fietsbroek van binnenuit regelmatig tegoei getrokken #-o ... had ik beter niet gedaan.
Post Reply