@filiberke... : yes na al mijn trips in 't buitenland ben ik nu terug aan het biken begonnen.... dus zal op 't gemak zijn...
tot vrijdag
F
16/11/2007 Torhout (nachtrit)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hallo ik zal er dit jaar ook weer bijzijn hopelijk met wat meer geluk dan vorig jaar
heb daar namelijk een zwaar ongeluk gehad en m'n heup gebroken
ik moet wel eerlijk zijn het had zeker niets met de organisatie te maken het was voledig m'n eigen domme schuld om een lang verhaal kort te maken ik had een hoek afgestoken en was nogal gehaast met het gekende vervolg tot resultaat;dus zou ik zeggen voor iedereen rij voorzichtig en hou je aan de verkeersregels
maar zoals gezegd er toch bij dit jaar (wel met een klein hartje) maar de tocht is te mooi om hem links te laten liggen
tot vrijdag
ik moet wel eerlijk zijn het had zeker niets met de organisatie te maken het was voledig m'n eigen domme schuld om een lang verhaal kort te maken ik had een hoek afgestoken en was nogal gehaast met het gekende vervolg tot resultaat;dus zou ik zeggen voor iedereen rij voorzichtig en hou je aan de verkeersregels
maar zoals gezegd er toch bij dit jaar (wel met een klein hartje) maar de tocht is te mooi om hem links te laten liggen
tot vrijdag
- Moustache
- Kerstman
Naast een vast licht op uw stuur (en onder uw zadel een rood lampje) is het toch sterk aan te raden een lampje op uw voorhoofd te monteren. Als je dan rondkijkt, zie je ook wat er te doen is. Dit is zowel handig om een spoor te kiezen als om de madammen te beloeren. Dit bestaat al vanaf zo'n 10€ van Energizer (die van de batterijen!)motorbiker wrote:Heeft er iemand ervaring & info wat betreft een betaalbare verlichting.
In O2bikers krijgt de BBB HIGHWATT (40 euro) een goed commentaar.
Is zo'n lampke voldoende?
Ik ben namelijk nachtblind (tenzij het onderwerp vrouwelijk is en zich liederlijk beweegt).
Alle tips zijn welkom.
En... als het verder goed gaat, dan zal de nachttocht mijn wederoptreden in de MTB TT wereld worden na 6 weken lui op mijn gat te zitten. Van het weekend een eerste trainingsritje (met SuPaH Fly) gedaan en ik heb dit overleefd. Misschien nog niet voor de volle 37, maar al zeker voor de 27 en den apres...
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Blij dat je na zo'n ongeval terug hersteld bent en terug kan biken. Evenzeer blij dat je er terug bij bent.slik20 wrote:hallo ik zal er dit jaar ook weer bijzijn hopelijk met wat meer geluk dan vorig jaar
tot vrijdag
Spring na de tocht gerust nog eens binnen. Dan kunnen we er een op de goede afloop nemen. (ik zit aan de inschrijving, dus contacteer me gerust).
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Voorzichtigheid in het verkeer is inderdaad voor iedereen aan te raden.
@ iedereen, waan je nooit veilig op de weg. Een ongeluk zit vaak in een klein hoekje. Steek dus nooit drukkere wegen over zonder absoluut zeker te zijn dat het verkeer veilig is.
Tijdens de nachttocht wordt de Aartrijkestraat gedwarst in een recht stuk. Ook aan de Warande en in Wijnendale city is waakzaamheid geboden. Let dus op! Op de Torhoutsesteenweg in Veldegem zal er een oversteek geregeld zijn met de politie en medewerkers. Gelieve de instructies strikt na te leven. Bij teveel wangedrag zou de medewerking van de politiezone wel eens kunnen wegvallen.
@ iedereen, waan je nooit veilig op de weg. Een ongeluk zit vaak in een klein hoekje. Steek dus nooit drukkere wegen over zonder absoluut zeker te zijn dat het verkeer veilig is.
Tijdens de nachttocht wordt de Aartrijkestraat gedwarst in een recht stuk. Ook aan de Warande en in Wijnendale city is waakzaamheid geboden. Let dus op! Op de Torhoutsesteenweg in Veldegem zal er een oversteek geregeld zijn met de politie en medewerkers. Gelieve de instructies strikt na te leven. Bij teveel wangedrag zou de medewerking van de politiezone wel eens kunnen wegvallen.
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Ja laps, de vorige keer dat hij dit deed lag hij buiten..............filiberke wrote:Ben blij om u nog ne keer terug te zien dan kunnen we nog eens ouwerwets een beetje zeverenwitten wrote:@filiberke... : yes na al mijn trips in 't buitenland ben ik nu terug aan het biken begonnen.... dus zal op 't gemak zijn...
tot vrijdag
F![]()
![]()
- Bandanalain
- Mountainbiker
Post by Bandanalain »
k had me graag aangesloten met het forumtreintje. k Heb me kostelijk geamuseerd vorige nachtrit te Zele en wil deze voor geen geld missen. Heb trouwens beloofd dat ik zou afkomen (aan de voorzitter, katrien20 ....). Waarschijnlijk komen we met 3 man (voorlopig toch) Witsy, nico en mezelf.
See you that night.
See you that night.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Na al de positieve reactie die ik hier lees over deze tt toch maar besloten om deze by night te komen rijden ondanks de verre verplaatsing, we komen met 2 bikers vanuit Aarschot -Vlaams Brabant wat toch een kleine 120km enkele rit is .
Ze verklaren me hier al een beetje voor gek
, maar een mens moet iets over hebben om een goed nachttochtje mee te pikken
. Alleen deze keer ga ik iets minder snel bergaf gaan dan in de vorige nachtrit in april, heb toen een koprolletje gemaakt (nog wel in de laatste km voor de aankomst
), met een onzachte landing tot gevolg
. Resultaat= 1 maand out met een spierscheur in de schouder

Nu alleen maar hopen op een beetje droog weer voor de vrijdag

Ze verklaren me hier al een beetje voor gek
Nu alleen maar hopen op een beetje droog weer voor de vrijdag