10/11 en 11/11/07 Wervik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Dat de raketmannen een bloeiende en grote mountainbikeclub zijn kon je gisteren (en vandaag) zeker vaststellen. We mochten dan ook genieten van een perfecte organisatie. Nergens, maar dan ook nergens is er één minpuntje te vinden. Zo'n bevoorrading en afspuitstand nog nooit eerder tegengekomen, maar ook de bepijling, het onthaal (koffie en cake), den après (Leffe 1,5 euro) en de bewaakte, gratis fietsenstalling waren schitterend. =D> =D> =D> =D>
Het belangrijkste van een mountainbiketocht blijft natuurlijk het parcours en ook dit was prima. Samen met Luckyluc en Ivan rond 11 uur gestart voor de 55 km. Het werd een tocht in een ongekende streek. De Leie was nooit veraf...het wisselende landschap en het parcours maakten het boeiend. We reden door brede veldwegen, maar ook door smalle singletracks. Kortom een leuk parcours. Ik geloof ook dat dit de enige toertocht is die deze streek doorkruist.
Terwijl we onze calorieën na de rit terug aanvulden met een schuimrijk drankje waren we het alle drie eens: het was meer dan de moeite om naar Wervik te komen. BEDANKT en PROFICIAT! =D> =D> =D>
tombo
Mountainbiker

Post by tombo »

Reageer niet vlug (lees: bijna nooit) op dit forum op een door mij gereden VTT. Wekelijks rijd ik een tocht en telkens zijn er vele mensen in de weer geweest om de al dan niet talrijke deelnemers een zo'n plezant mogelijke rit aan te bieden.
Uiteraard pik ik er wekelijks die rit uit die op dit forum lovende commentaren krijgt. Zo besloot ik dus om zaterdag naar Wervik af te zakken om er de tocht van "de raketmannen" te rijden...
Half zeven de wekker gezet, opgestaan en het weer aanschouwd. Twijfel... toen mijn schoonbroer liet weten geen zin te hebben om in dergelijk hondeweer te gaan fietsen, kroop ik terug onder de wol. Helaas, met veel schuldgevoelens. In een vorig sportleven als voetballer moest ik menig maal in dergelijke omstandigheden spelen, dus waarom kon ik niet vandaag gaan fietsen...? Nog geen kwartier later terug opgestaan en richting Wervik gereden...
Wat ik van de tocht vond? Gewoon prachtig!!! Ik heb me zo geamuseerd op de 54 km dat ik niet eens beseft dat er wind was. Alles, maar dan ook alles was super! Van nu is dit een VTT die ik jaarlijks aandoe, ongeacht het weer...
Proficiat aan zij die dit allemaal realiseerden en dat zijn er heel wat, denk ik!!!
Tot de volgende...

Nog een vraagje aan de organisatie: de trekking van de tombola, vinden we die ergens terug of moest je ter plaatse aanwezig zijn om te weten of je in prijzen viel? En de fotograaf, waar vinden we zijn resultaten terug?
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

tombo wrote:Reageer niet vlug (lees: bijna nooit) op dit forum op een door mij gereden VTT. Wekelijks rijd ik een tocht en telkens zijn er vele mensen in de weer geweest om de al dan niet talrijke deelnemers een zo'n plezant mogelijke rit aan te bieden.
Uiteraard pik ik er wekelijks die rit uit die op dit forum lovende commentaren krijgt. Zo besloot ik dus om zaterdag naar Wervik af te zakken om er de tocht van "de raketmannen" te rijden...
Half zeven de wekker gezet, opgestaan en het weer aanschouwd. Twijfel... toen mijn schoonbroer liet weten geen zin te hebben om in dergelijk hondeweer te gaan fietsen, kroop ik terug onder de wol. Helaas, met veel schuldgevoelens. In een vorig sportleven als voetballer moest ik menig maal in dergelijke omstandigheden spelen, dus waarom kon ik niet vandaag gaan fietsen...? Nog geen kwartier later terug opgestaan en richting Wervik gereden...
Wat ik van de tocht vond? Gewoon prachtig!!! Ik heb me zo geamuseerd op de 54 km dat ik niet eens beseft dat er wind was. Alles, maar dan ook alles was super! Van nu is dit een VTT die ik jaarlijks aandoe, ongeacht het weer...
Proficiat aan zij die dit allemaal realiseerden en dat zijn er heel wat, denk ik!!!
Tot de volgende...

Nog een vraagje aan de organisatie: de trekking van de tombola, vinden we die ergens terug of moest je ter plaatse aanwezig zijn om te weten of je in prijzen viel? En de fotograaf, waar vinden we zijn resultaten terug?
Je kon onmiddellijk je tombolaprijs afhalen bij de inschrijving als ik het goed voor heb.
Frank A.
Mountainbiker

Post by Frank A. »

De Krierecrossers hebben ook genoten van deze tocht.Een mooi parcours,super bevoorradingen =D> ,een goeie afspuitplaats en superdouches.Meer moet een mens nie hebben.
Kben wel ne keer verkeerd gereden(eigen schuld #-o ) en aan de overkant van de bevoorrading waren daar precies pijlen verdwenen,maar de raketmannen hebben dat direkt opgelost :wink:
Ik zou zeggen:tot volgend jaar!! :-D
biker tino
Mountainbiker

Post by biker tino »

vandaag ook de 54km afgehaspeld . goe geamuseerd ondanks de vele stroken tegen wind .Parkoer lag er redelijk goe bij ondanks een paar vettige stroken. Afspuitstand was niet druk bevolkt maar met veel druk
op de leiding =D> =D>
bevoorradingen meer dan in orde
bedankt aan de raketmannen en zeker tot volgend jaar
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Met spijt in het hart moeten afhaken zaterdag wegens rugje die nog eens tegenspartelt. Dan maar gehoopt op vandaag maar rugje nog steeds niet okee, de kraker zal weer centjes verdienen. Alleen jammer dat ik dus twee reuzetochten (deze en Bruyelle) heb moeten missen !! Snik snik. Maar gelukkig hebben we volgend jaar een herkansing !
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

Vanmorgen zoals beloofd met de Fortis-groep de 54 gereden.
Al bij aankomst voel je 't: een professionele organisatie.
Ik kan maar één iets besluiten: we ervaren elke week bij elke
organisatie aangename en toffe punten.
De raketmannen verzamelen die allemaal in één tocht!
En bovendien zijn ze nog sympathiek ook (slijm, slijm...)
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

1312 deelnemers sterk hé

bedankt ook voor de goede commentaren voor jullie doen we het graag ook volgend jaar 11/11 be there!

er is ne thermo gevonden ne donker blauwe (binnenband in achterzak)

en ne bril zwart mannen model (geen fietsbril!!)
Last edited by raketwomanFIE on Mon 12 Nov 2007 13:14, edited 1 time in total.
trekske8500
Mountainbiker

geöliede raketmachine

Post by trekske8500 »

Dank aan de vele raketvrouwen & -mannen, die een puike organisatie hebben neergezet. Je kon er niet naast kijken, er is op geen uur inspanning gekeken.

Flirten langs de oevers van 'la Lys', een aangename verkenning van een streek, onbekend en toch dichtbij.
Eventjes toch benauwd gehad in de 'gevaarlijke' afdaling zaterdagnamiddag naar het bos van Ploegsteert/Gheer (grote toer 79km). Niet alleen de vele stenen onder de modder, doch vooral de jagers die vele schoten losten waarbij de weergalm enorm was.

[i]Misschien een tip [/i]-zeker geen kritiek-: tot op heden heb ik nog nooit een mtb-tocht meegemaakt waar men een recuperatiedrank kan bestellen i.p.v. een biertje of frisdrank.

De belegde broodjes, waren lekker!
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

goede tip volgend jaar zorgen we hiervoor!!
Post Reply