10/11/07 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bozzzzz
Mountainbiker

Post by bozzzzz »

spijtig , tot een andre keer dan maar
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

:( Yep en ads mijne schul dat de devil :evil: nie komt, spijtig want heb echt goesting om na de regen van afgelopen week nog eens goed door het slijk te gaan :roll: zal voor een andere keer zijn mannen :wink:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

wij komen normaalgezien af met een paar.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

mooi parcour, leuke singletracks die opvallend droog waren gezien de omstandigheden, goed afgepijld, een gewone maar goede bevoorrading, op alle toeren mooi in de helft van de tocht. Tevens opvallend veel keuze uit afstanden die elkaar geregeld passeerden, zodanig dat je de afstand bijna naar keuze kon rijden. Afsluitend zeer warme douches en een gratis lekkere curryworst. Zo moet het =D> =D> =D>
Heb touwens de toer zonder 1 regenbui kunnen afwerken :-) , toch makkelijk die radarbeelden op weeronline, kon je mooi volgen dat er een droge periode aankwam. Als de organisatie dan ook zo slim is om haar openingsuren tot 13u30 te voorzien. Heb gehoord dat er toch een 410 bikers zijn komen opdagen.
lange77
Mountainbiker

Post by lange77 »

ik ben ook juist terug en vondt het nog redelijk goed te doen naar gelang het zo hard geregent heeft de verleden dagen . en inderdaad de douches waren zeker warm genoeg :lol: :lol:
ik heb ook de tocht kunnen doen zonder regen te hebben . had van te voren ook op buienrader gekeken :wink:
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

haha :-D wa was da, twas te doen maar twas toch slijk van begin tot eind zelle. Op't einde den toer iets korter gemaak want kwou de koers op tv ook nog zien. Heb hier wel genote. Opt eind eerst men fietske en daarna mezelf late afspuite met den hogendruk want twas nodig, en daarna ne lekkere warme douche en om af te sluite een curryworsteke, meer moet da toch nie zijn.

Khad wel héél veel last met den ontvangst van mijn hartslagmeter, waren er nog die daar last van hadden?
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

sportyboy wrote: Khad wel héél veel last met den ontvangst van mijn hartslagmeter, waren er nog die daar last van hadden?
tijd voor vervanging van de batterij in de horloge me dunk :-? of zorgen dat je gecodeerde hartslagmeter hebt, geeft een veel beter resultaat. had vroeger een gewone transmissie en had toen ook veel last van het uitvallen v/d ontvangst.
RadicalSolution
Mountainbiker

Post by RadicalSolution »

Qua organisatie was het dik in orde en de modder hebben we er met de glimlach er bij genomen. Die lach met zandkorreld tss hoort nu eenmaal bij de sport en maakt het plezant.
bud
Mountainbiker

wowww

Post by bud »

De afwezigen hadden weeral ongelijk.
Die gele Mavic peiltjes waren goed te volgen , vooral omdat ze op de juiste plaatsen hingen. Regen heb ik niet gehad en de modder die was er wel :wink: . Leuke tocht met regelmatig een paar meters asfalt, beton , om effe uit te blazen , want in de modder , lees bos, was t echt STOEMPE hoor.
Fietske niet zelf moeten afspuiten :-D , warm douche-ke en een goed gebakken curryworst achteraf. Een voorbeeld van een TT. De organisatie krijgt van mij een dikke 9.
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Gisteren ook gaan modderdabben in Mol.

Had mij voorzien op een stevige regenbui, natuurlijk heeft et gene drup gedaan :evil: :evil:
En mar zweten in de stom regenfrakske #-o
Na nen tijd gestopt om da uit te doen want ik geraakte nog nimmer vooruit.
Zonder regenjaske ging het al een heel stuk beter :P

Zoals te verwachten was het een prachtig parkoer, wat we hier gewoon zijn.
De traditionele bossen werden weer aangedaan.

Simpele maar goede bevoorrading.
Heel duidelijke pijlen, ene helft geel-zwart en andere helft wit-blauw!!
Altijd zichtbaar en zeer goed geplaatst.

Kortom, een voorbeeld organisatie!!

Grtz
Post Reply