Regenvest
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
DERAILLEURKE
- Mountainbiker
Post by DERAILLEURKE »
http://www.decathlon.be/NL/arles-17160952/
Heeft iemand dit regenvestje van Jeantex?
Is dit een degelijk?
Is dit een degelijk?
in o2 bikers van deze maand staat veel info over regenvestjesDERAILLEURKE wrote:http://www.decathlon.be/NL/arles-17160952/
Is dit een degelijk?
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Bij de plaatselijke Assos-dealer. Hier de Clima Jet-vest:colnago wrote:Weet iemand waar je en regenjasje kan krijgen die doorzichtig is en zonder mouwen?
Zolang mijn lichaam niet nat wordt is het ok voor mij.

- fcb
- Mountainbiker
Ik denk als je eentje zonder mouwen neemt , da ge daar nie zo in zweet .Barbeque wrote:Hoi,
bestaat er wel ene waarin je nooit kan zweten en die je
warm zal houden en ook de regen kan tegenhouden ??
Ik gebruik ene van Nalini en deze zit goed maar als ik
hem afdoe dan is hij altijd aan de binnenkant altijd nat
van het zweet.
My Best Regards
Yves
Ik heb er zelf nog wel geen ervaring mee .
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Da is bij mij gewoon het grote probleem: zweten. Daarom doe ik zelden een regenvest aan tijdens het rijden.
Het mag nog vriezen en ook al rijd ik met korte broek: mijn kleren zijn doorweekt van het zweet. Heb mn onderkleding van Craft en volg hun instructies van de verschillende layers. Maar ik zweet me altijd te pletter. En als je dan ff bent blijven stilstaan aan de bevoorrading of bij pech, dan is het natuurlijk rillen van de kou de eerstvolgende km's...
Zweten zou kunnen te wijten zijn aan een slechte conditie, maar da is bij mij niet echt het geval.
Het mag nog vriezen en ook al rijd ik met korte broek: mijn kleren zijn doorweekt van het zweet. Heb mn onderkleding van Craft en volg hun instructies van de verschillende layers. Maar ik zweet me altijd te pletter. En als je dan ff bent blijven stilstaan aan de bevoorrading of bij pech, dan is het natuurlijk rillen van de kou de eerstvolgende km's...
Zweten zou kunnen te wijten zijn aan een slechte conditie, maar da is bij mij niet echt het geval.
Nog bikers die deze jas hebben? Wat zijn julli ervaringen? En als je hiermee ten gronde gaat, is dat een beetje sterk?Herder Steven wrote:Bij de plaatselijke Assos-dealer. Hier de Clima Jet-vest:colnago wrote:Weet iemand waar je en regenjasje kan krijgen die doorzichtig is en zonder mouwen?
Zolang mijn lichaam niet nat wordt is het ok voor mij.