11/11/07 Ossendrecht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

triple wrote:
Poepiescheet wrote:
De Langeweg naar Ossendrecht was gisteren nog afgesloten
Ik ben gisteren met de auto toch erdoor gereden. Je kan er zonder problemen door hoor. Het is enkel maar een fietspad dat ze in de weide aan't aanleggen zijn
:-? En ik mocht er s,morgens vroeg niet door.
Afein, probleem opgelost. Moest het file zijn naar Ossendrecht kunt ge nog altijd langs de andere kant rijden he :lol:

En straks mogelijk een update over de toestand in het bos van de Kogaboy. :wink:

den update kan ik niet geven #-o gisteren vriendin verjaart en wa diep int glas gekeken :drunk: was pas om half drie wakker vanmiddag :oops:
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

wa diep int glas gekeken
Hoe is dat nu mogelijk kogaboy straks bent ge ook zo een dronkaard als ik :drunk: :lol:

Ik vertrek om 07.30 omdat ik de nacht afkom 'ja ne mens moet werken he' en al wie mij voorbij steekt betaalt mij der eentje =P~
En ik geef men drie eurokes wel af aan de bevoorrading.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

triple wrote:
wa diep int glas gekeken
Hoe is dat nu mogelijk kogaboy straks bent ge ook zo een dronkaard als ik :drunk: :lol:

Ik vertrek om 07.30 omdat ik de nacht afkom 'ja ne mens moet werken he' en al wie mij voorbij steekt betaalt mij der eentje =P~
En ik geef men drie eurokes wel af aan de bevoorrading.
Dan zien we jouw mss ook nog, wij vertrekken om 7 vanuit Beveren...
Herkenbaar aan onze 'ploeg'mountainbike.be-tenue :lol:
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

=P~ Nog efkes en het is zover!

Het heeft heel de nacht niet geregend, tegen 5 uur is het terug beginnen regenen #-o

Lekker windje :lol:
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

triple wrote:=P~ Nog efkes en het is zover!

Het heeft heel de nacht niet geregend, tegen 5 uur is het terug beginnen regenen #-o

zal nen vettige boel worden :-D
mt-biker
Mountainbiker
Location: zandstra ATB handmade deore XT/ bianchi via nirone 7 alu/carb ult-105 mix compact

Post by mt-biker »

kogaboy wrote:
triple wrote:=P~ Nog efkes en het is zover!

zal nen vettige boel worden :-D
he jij ok al wakker :P ik ben er in ieder geval klaar voor ondaks de sterke wind die er staat :evil:
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

tot seffens
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

was weer een prachtig tochtje =D> eerste keer dit jaar weer in vettige modder gereden :drunk: eikes :-D

@triple heb je sms juist gezien maar ben in de geburen van de bosschool naar huis gedraaid :-D
mt-biker
Mountainbiker
Location: zandstra ATB handmade deore XT/ bianchi via nirone 7 alu/carb ult-105 mix compact

Post by mt-biker »

heb aan de bevoorrading moeten stoppen wegens mechanische problemen. ketting sloeg steeds vast en remmen pakten niet meer
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Het ging langs geen kanten vandaag.
Vreselijk afgezien maar we hebben het gehaald.
1 groot punt van kritiek:Als je een tocht van 40km aankondigd laat het er dan geen 49km zijn!!!!!
Nee,ik ben niet verkeerd gereden.
Heb nog mensen horen klagen hierover,zeker met zo'n zwaar parcours is het hard als je nog 9km moet sterven.
Post Reply