Ik heb hem gezien op de jeneverfeesten in hasselt.Hij was lekkere pintjes aan het drinken.newbiker wrote:toch wel, een foto in hbvl deze week met als ondertitel dat hij moet gaan zorgen voor resultaten of hij ligt buiten....fcb wrote:Ah , rijdt die nog mee ?wéwé wrote:
EN NU ALLEMAAL VOOR VANNOPPEN SUPPORTEREN Hé.
Nog nie gezien
veldrijden op tv
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Re: veldrijden op tv
- fcb
- Mountainbiker
Doe uw cv dan ne keer binnen!!!kenny wrote:Ik vindt het vooral jammer dat die commentatoren geen kl*ten van de techniek kennen. En als er iets gebeurd er maar achter zitten te raden.![]()
Zelfs de ex-profs die ze bij momenten uitnodigen hebben er de b*llen verstand vanMaarja, die gasten moesten er ook enkel maar me rijden hé
Wie zegt dat ik dat nog niet gedaan hebfcb wrote:Doe uw cv dan ne keer binnen!!!kenny wrote:Ik vindt het vooral jammer dat die commentatoren geen kl*ten van de techniek kennen. En als er iets gebeurd er maar achter zitten te raden.![]()
Zelfs de ex-profs die ze bij momenten uitnodigen hebben er de b*llen verstand vanMaarja, die gasten moesten er ook enkel maar me rijden hé