10/11 en 11/11/07 Wervik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
bedankt aan de 745 deelnemers die we vandaag mochten verwelkomen in Wervik en aan de anderen TOT MORGEN
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Deze morgen voor het eerst Wervik gereden. Met de forumtrein vertrokken, maar zoals verwacht er al meteen af.
De 80 gereden. Een mooi, leuk en aangenaam parcours. Ik moet eerlijk toegeven dat ik aan de eerste bevoorrading wel nog dacht, 'Is dit nu het zo bejubelde parcours van Wervik', maar na de bevoorrading kregen we het parcours waar Wervik trots op mag zijn. Vooral boeren- en kerkwegels, maar daartussen ook regelmatig offroad van een ander kaliber (passage kasteeldomein in begin, singletrack kort na bevoorrading, beklimming bij braamstruiken op grote tocht, en vooral de lange passage op het parkdomein langs de Leie op het einde
) Sommige stukken lagen er al wat vettig bij, maar eigelijk goedberijdbaar.
De door Sabine beloofde regen bleef grotendeels uit, de wind jammer genoeg niet
. Ik kan hoegenaamd niet tegenwind rijden (en 't moet nog niet zoveel waaien) en dan was het op deze rit dan ook van in het begin afzien. Op elke tegenwindstrook was dan ook kruipen om vooruit te geraken, zeker met de mindere conditie van de laatste weken. (afstand gaat perfect, snelheid aan geen kanten) Soit, toch behouden gearriveerd met toch wel ruime achterstand op de rest. Met de bike wat minder goed. Thuis vastgesteld dat er een spaak gebroken was en dat mijn wiel krom trok, dus nog snel naar de spoed tegen morgen.
@Raketmannen/vrouwen: proficiat met jullie tocht. Veel medewerkers en zo kun je wel veel aan de deelnemers aanbieden.
Alles is hierboven zowat vermeld en qua omkadering zijn er niet veel organisaties die dit kunnen overtreffen.
De 80 gereden. Een mooi, leuk en aangenaam parcours. Ik moet eerlijk toegeven dat ik aan de eerste bevoorrading wel nog dacht, 'Is dit nu het zo bejubelde parcours van Wervik', maar na de bevoorrading kregen we het parcours waar Wervik trots op mag zijn. Vooral boeren- en kerkwegels, maar daartussen ook regelmatig offroad van een ander kaliber (passage kasteeldomein in begin, singletrack kort na bevoorrading, beklimming bij braamstruiken op grote tocht, en vooral de lange passage op het parkdomein langs de Leie op het einde
De door Sabine beloofde regen bleef grotendeels uit, de wind jammer genoeg niet
@Raketmannen/vrouwen: proficiat met jullie tocht. Veel medewerkers en zo kun je wel veel aan de deelnemers aanbieden.
als er een organisatie als voorbeeld kan dienen dan is het idd deze wel.
Bevoorradingen om U tegen te zeggen, een parcours dat bewijst dat het ook kan zonder de westvlaamse heuvels maar toch zeer selectief is.
Ondanks de helse weersomstandigheden uitermate genoten, hoewel per momenten enorm afgezien. Had duidelijk geen superdag
En last but not least een perfecte organisatie ! Chapeau Raketmannen en -vrouwen

Bevoorradingen om U tegen te zeggen, een parcours dat bewijst dat het ook kan zonder de westvlaamse heuvels maar toch zeer selectief is.
Ondanks de helse weersomstandigheden uitermate genoten, hoewel per momenten enorm afgezien. Had duidelijk geen superdag
En last but not least een perfecte organisatie ! Chapeau Raketmannen en -vrouwen
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Hoi,
Deze morgen ook deze supertocht
aangevangen. Ik heb Enorm genoten van deze organisatie niettegenstaande de drie lekke banden die ik onderweg kreeg te verwerken
.
Bij de aankomst toch 78 km op de teller wat mij enorm tevreden kon stellen.
Ben volgend jaar zeker weer van de partij.
Aan alle medewerkers van deze tocht en dikke proficiat

Grtzz
Deze morgen ook deze supertocht
Bij de aankomst toch 78 km op de teller wat mij enorm tevreden kon stellen.
Ben volgend jaar zeker weer van de partij.
Aan alle medewerkers van deze tocht en dikke proficiat
Grtzz
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
da was de bedoelling zwartrijders afschrikkenIng.Frag wrote:tgoh, ik weet nie echt wat het nut daarvan was?raketwomanFIE wrote:wa vonden jullie eigenlijk van die stuurnummers??
En ze vliegen allemaal de vuilbak in nu, want we konden ze nergens inleveren!
Wel goed tegen zwartrijders!
en het is ook makkelijk om de deelnemers te tellen
Dan is het een goed initiatief tegen zwartrijders!raketwomanFIE wrote:da was de bedoelling zwartrijders afschrikkenIng.Frag wrote:tgoh, ik weet nie echt wat het nut daarvan was?raketwomanFIE wrote:wa vonden jullie eigenlijk van die stuurnummers??
En ze vliegen allemaal de vuilbak in nu, want we konden ze nergens inleveren!
Wel goed tegen zwartrijders!
en het is ook makkelijk om de deelnemers te tellen
Mo je kon ze volgend jaar mss ook nog gebruiken?
Beetje aan het milieu denken :p
en ze pakten veel wind
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
we hebben ze zelf gemaakt als we ze ooit kopen dan zullen we ze natuurlijk terug vragen maar dan moet ge met een borg beginnen enzo...
ligt dan weer moeilijker
we proberen zoveel mogelijk gratis te doen koffie, cake, bewaakte bike parking, drank aan demo prijsjes..
ligt dan weer moeilijker
we proberen zoveel mogelijk gratis te doen koffie, cake, bewaakte bike parking, drank aan demo prijsjes..