11/11/2007 Eksaarde-Lokeren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Boet
Mountainbiker

Post by Boet »

STM-bikers en vooral tievie,

braaf zijn en ge zijt hier nie in Roeselare hé
:P

Boet
Action-Man
Mountainbiker

Post by Action-Man »

ik zou op het bruggetje achter mieken smet over de zuitlede maar oppassen .het ligt daar spekglad op. vandaag een tocht gereden vanuit lokeren en zonder reden slaglings onderuit geslaan mijn broer ook en dit zonder een bruukse beweging te doen.dus oppassen daar!!!!! een bord met een waarschuwing daar zou zeker geen overbodige luxe zijn want met de regen van vannacht zie ik er nog te vallen.en het komt hard aan op dat hout #-o #-o want ik kan het weten.
J-BIKER
Mountainbiker

Post by J-BIKER »

dat bord wordt er zeker gehangen. Ook bij de gevaarlijke oversteken hebben we borden gehangen voor de mountainbikers en de auto's zodat zij ook weten dat er een tocht daar oversteekt
J-BIKER
Mountainbiker

Post by J-BIKER »

ik vertrek nu voor de laatste controle. het heeft hier niet geregend maar wel veel gewaait, waardoor er waarschijnlijk al heel wat plassen weg zullen zijn =D> . tot straks!!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

kom af hé jongens, houd de baan vrij renners in aan tocht :-D
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

't Was genieten vandaag in Eksaarde. Via Eksaarde, Moerbeke en Sinaai zo een mooie tocht gemaakt van bijna 50km. De plassen waren er nog wel (sommige zelfs diep :wink: ) maar 't was doenbaar.

Met een groep van een 20tal Hudiko renners meegereden en dan is't ambiance. Niets kan deze energiebommen stoppen, buiten een klapband of zo... 8)

Er was modder ja, maar 't was berijdbaar, geen enkele keer moeten afstappen.

De bepijling was zéér goed, overduidelijk zelfs.

De bevoorrading was zoals ze hoort te zijn, landelijk (in de stal :-) ) en toch genoeg voorzien van natjes en droogjes.

Bij de afspuitstand was't even aanschuiven, maar dat is normaal als iedereen zijn besmeurde fiets wil proper spuiten, dan duurt dat effe.

En met een mooie drinkbus naar huis, om daar heel het klerenboeltje in het wasmachien te kieperen. :lol:

Een plezante zondagvoormiddag gehad, en zeker tot volgend jaar ! :-D
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

Helaas door onvoorzienbare omstandigheden toch niet kunnen afkomen :oops: :(
Heb deze tocht dan maar al voor 2008 in mijn agenda gestoken :bounce:
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Vanmorgen ook gestart. om 9:45 Charlotte aan de mtb school gedropped en uiteindelijke zelf om 10:00 gestart. Gekozen voor de 28 omdat we zeker om 12:00 terug moesten zijn. mooi parkoertje, wel in de pletsende regen vertrokken. Na de bevoorrading effe wat veel asfalt en om 11:40 terug. Had misschien toch de 38km kunnen rijden, maar niks aan te doen. schitterend bepijld en lekkere soep aan de bevoorrading. Mooie grote bewaakte fietsenstalling. om 12:00 Charlotte opgepikt aan de mtbschool, nen pannekoek gegeten, mijne leffe leeg gedronken en nog een klapke met Eric gedaan en dan naar huis. volgend jaar zien ze ons hier terug.
stevie b1
Mountainbiker

Post by stevie b1 »

Bij mij was het idem als mcoen, alleen charlotte was bij mij Arno en de leffe was nen Duvel en volgend jaar ook zeker terug =D>
pounke
Mountainbiker

Post by pounke »

Met 6 Stm-bikers ,waarvan 5 afgezakt vanuit Roeselare, kregen we (naar onze normen ) een schitterende tocht voorgeschoteld. Veel afwisseling , proficiat!!
Met een deftig tempo genoten we vd 51 km. Bedankt voor de pannenkoekskes en de Leffe heeft andermaal gesmaakt.

Toet noast tjoare!!
=D> =D> =D>
Post Reply