just weer van wervik, het was voor ons de eerste keer en we hebben er geen spijt van! Had schrik dat 't weer ging spelbreker zijn maar da viel allemaal goed mee.
Dikke proficiat aan de raketmannen/vrouwen voor de puike organisatie! Bevoorradingen hadden meer iets van een klein supperetteken, keuze te over. Mooie tocht en overal prima berijdbaar. Warme douches, goeie afspuitinstallatie en leffe aan 1.5€ in de après... Grote onderscheiding!
10/11 en 11/11/07 Wervik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vandaag de grootsten toer gereden. Awel, ik zat toch goed dood. Net als mijn medemaats.
Vooral de lus van 79 na de eerste doordocht bij de speedway heeft me veel krachten gekost. Eenmaal Wulvergem gepasseerd liep het wel weer vlotter maar daarvoor: wind ip de frese en een paar lastige off-roads...
Op het einde heb ik een beetje moeten zeuren of ik was niet meer thuis bij de hoogzwangere vrouwe geraakt.
De perfecte organisatie! Proficiat rocketmen!
Vooral de lus van 79 na de eerste doordocht bij de speedway heeft me veel krachten gekost. Eenmaal Wulvergem gepasseerd liep het wel weer vlotter maar daarvoor: wind ip de frese en een paar lastige off-roads...
Op het einde heb ik een beetje moeten zeuren of ik was niet meer thuis bij de hoogzwangere vrouwe geraakt.
De perfecte organisatie! Proficiat rocketmen!
Man, man, man wat een tocht.
Gestart rond kwart na acht met een 6-tal bikers uit de streek richting Wervicq-sud waar na een kleine 5 km al een lichte selectie merkbaar was in ons groepje, na de passage rond 't franse bos was alles volledig uiteengerokken, daarna terug gegroepeerd richting 1ste bevoorrading, waar Master K enkele minuten later ook aankwam. Na die bevoorrading in breugelstijl volgden we de leie die ons langs de mooiste singletracks liet passeren met soms wat pittige wind op de kop. Op km 32 stond er ons een tweede buffet te wachten, waar we redelijk wa krachten konden opdoen omdat we toen hadden beslist de 79 te rijden, een extra lus die ons terug naar diezelfde bevoorrading zou leiden. en wat voor een lus, het eerste deel vol zware stroken met hier en daar en klimmetje of vals plat en vooral die wind
, wind op kop tot in Wulvergem waar we eindelijk van die kl*te- wind konden wegdraaien en een beetje recupererend terug richting speedway. Net voor de bevoorrading voelde ik al een lichte vorm van verzuring in de beentjes en toen wist ik dat de man met de hamer ergens moest staan, en ja, de eerste off'roads na de 3de bev. hebben mij afgemaakt. Langs de spoorweg heb ik het eerste deel links laten liggen en de makkelijkste optie genomen, langs het fietspad. Het laatste deel kon niet anders en moest ik alle krachten bijeenrapen om die laatste strook te overbruggen, en pijn dat da doet. Daarna terug via de leie nog wat gaan keuvelen op de balokken terug richting Oosthove, waar de heerlijke en verdiende leffe's stonden te wachten. Een après die weeral tot 18.00 heeft geduurd en waar de man met de (leffe)hamer nog een paar keer geklopt heeft.
raketmannen, proficiat
[/url]
Gestart rond kwart na acht met een 6-tal bikers uit de streek richting Wervicq-sud waar na een kleine 5 km al een lichte selectie merkbaar was in ons groepje, na de passage rond 't franse bos was alles volledig uiteengerokken, daarna terug gegroepeerd richting 1ste bevoorrading, waar Master K enkele minuten later ook aankwam. Na die bevoorrading in breugelstijl volgden we de leie die ons langs de mooiste singletracks liet passeren met soms wat pittige wind op de kop. Op km 32 stond er ons een tweede buffet te wachten, waar we redelijk wa krachten konden opdoen omdat we toen hadden beslist de 79 te rijden, een extra lus die ons terug naar diezelfde bevoorrading zou leiden. en wat voor een lus, het eerste deel vol zware stroken met hier en daar en klimmetje of vals plat en vooral die wind
raketmannen, proficiat
Last edited by Big One on Sun 11 Nov 2007 08:24, edited 3 times in total.
- luckyluc
- Mountainbiker
vandaag met fritsie en ivan de 54 km gereden en het was inderdaad weer dik in orde, alles was zeer goed berijdbaar en super bepijling.
bevoorading buiten categorie, ik denk dat ik iets meer woog bij aankomst dan bij vertrek.
proficiat aan de raketmannen en vrouwen, want vooral deze laatsten waren in grote getallen aanwezig.
bevoorading buiten categorie, ik denk dat ik iets meer woog bij aankomst dan bij vertrek.
proficiat aan de raketmannen en vrouwen, want vooral deze laatsten waren in grote getallen aanwezig.
deze tocht en organisatie zijn beide subliem! ik beschrijf het zo:
"een bevoorrading waarbij ik moeilijkheden had om een koekske en een drankske uit te kiezen; ik waande mij in de Colruyt rekken"
"een afspuitstand waar er slangen teveel waren" (nog NOOIT meegemaakt!)
"in zo'n weer 80km met geen enkele modderpoel maar wel mooie single tracks en veel ander offroad"
"2 euro voor een koffie met gebak, 3 buffet-bevoorradingen, een tombolaprijs, een belegde sandwich en een prachtparcours"
ps: heb na de 2de/3de bevoorrading een oud manneke kunnen betrappen die pijlkes aan het verhangen was; heb pijlke terug goed gehangen en da manneke eens (mondeling) goe op zijn plaats gezet; toch spijtig dat er zo'n mensen rondlopen ...
"een bevoorrading waarbij ik moeilijkheden had om een koekske en een drankske uit te kiezen; ik waande mij in de Colruyt rekken"
"een afspuitstand waar er slangen teveel waren" (nog NOOIT meegemaakt!)
"in zo'n weer 80km met geen enkele modderpoel maar wel mooie single tracks en veel ander offroad"
"2 euro voor een koffie met gebak, 3 buffet-bevoorradingen, een tombolaprijs, een belegde sandwich en een prachtparcours"
ps: heb na de 2de/3de bevoorrading een oud manneke kunnen betrappen die pijlkes aan het verhangen was; heb pijlke terug goed gehangen en da manneke eens (mondeling) goe op zijn plaats gezet; toch spijtig dat er zo'n mensen rondlopen ...
- Mega Mingie
- Mountainbiker
Post by Mega Mingie »
In opdracht van de collega's van de rode garde (Steppewolf, Turtle, Fretter en Plop) op 't nippertje nog een reactie:
Morgen zijn we present voor de 54!
Verslag volgt.
Morgen zijn we present voor de 54!
Verslag volgt.