10/11/07 Zwevezele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bonitãs
Mountainbiker

Post by Bonitãs »

G-Unit wrote:
grave digger:
tparcour lag er lekker vettig bij,twas pure fun en superprestige parcour was kort maar plezant.kort samen gevat:twas ne plezant vettig ritje
Da belooft :bounce: lekker weertje morgen 8)

s'middags een vettig ritje en 's avonds een vettig feestje :drunk:

't leven kan toch schoon zij é :P :P :P
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

We komen straks ook af met enkele Brugse Bikers. In de namiddag wordt het weer werken voor mij. Dus tot morgen vroeg!
---------------------------------------------------------------------------------
17 NOV: Brugse Bossentocht Imes Classic.
Nieuwe winterlocatie: Veemarkt Sint-Michiels.
SNO
Mountainbiker
Location: Pro Winner 29er, Ridley X-night, Colnago Cross, Cube Litening race

Post by SNO »

de wind maakte het goed lastig ... :-D, leuke rit!
koendd
Mountainbiker

Post by koendd »

voila, ben terug proper gewassen net als het fietske.
Ik vond het een leuke rit met enkele zeer leuke stukken (ruddervoorde, dat stuk in het bos na de 2de bevoorrading)...

jammergenoeg maar de 29km gedaan, want er waren wat twijfels met het weer (regen, harde wind).
Achteraf gezien liever de 48km maar het was zeker leuk!

en in dat stuk bos na de 2 de bevoorrading was iemand foto's aan het nemen. Iemand die weet wie dat was/of iemand van hier?

een punt van kritiek: enkel vlees op de boterhammen nadien geen kaas :cry: (niet echt leuk als je geen vlees eet)
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi :bounce: :bounce: :bounce:

Deze morgen voor de tweede maal deze rit gereden. Ja jongens, het lag er weer lekker vet bij. Alhoewel het er beter bij lag dan vorig jaar. Alleen de wind was wat straffer. #-o
Ik heb me weer goed geamuseerd. De rit bijna volledig uitgereden in het gezelschap van wat toffe "Bikeslippers". Bedankt gasten.

De twee bevoorradingen waren =D> =D> =D>
De afspuitstand =D> =D> =D>
En de boterhammen =D> =D> =D>

Allez zeker tot volgend jaar.
Motörbike
Mountainbiker

Post by Motörbike »

Deze middag ook naar Zwevezele afgezakt... Leuke, vette, modderige tocht met hele mooie passages..
Zoals hierboven vermeld: goede rit, twee uitstekende bevoorradingen die opt juiste tijdstip in de rit kwamen, uitstekende bepijling, comfortabele accomodatie om te douchen én om den après in te zetten.....
Kortom een fantastische rit....maar nu wel "kluteversleten"..... =D>
Met dank aan mijne maat Zaril om mij door de ploeterstukken te loodsen en aan de sympathieke Brigandbiker bij den après...
Zwevezele tot noast joare :wink:
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Deze morgen voor het eerst de kleine toer gereden in Zwevezele wegens te harde wind (en te laat gestart). Mooie stukken (crossparcours en kasteelpark) en vooral die vettige strook achter de boerderij op zo'n 3 km van het einde. Een voorsmaakje voor een vettige winter?? :roll: :roll: Eén ding is zeker: de grote toer is veel mooier dan de kleine (trouwens, de kleine toer is zeer geschikt voor beginners en dat is waarschijnlijk de bedoeling, dus niet veranderen volgend jaar) =D>
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

Eluw,

Deze morgen ook gestart in Zwevezele voor de kleine toer ( ik moest op tijd terug zijn ). Was een zéér schone tocht, en de wind maakte het nog een stuk lastiger. Was content om nog eens over het crossparcour te kunnen rijden, was tenslotte al van vorig jaar geleden (van mij toch). De bevoorradingen waren in orde, alles was er om de honger en dorst de baas te kunnen. Het stuk in het bos na de 2 de bevoorrading was er eentje met veel verassingen, je zag tenslotte niet wat er onder de kleurrijke bladeren zat. Zoals al eerder vermeld was het stuk net na de boerderij op het einde genieten !! Een gratis modderbad :-) (vreemd dat niet meer vrouwen beginnen mountainbiken). Mij zie je zeker nog terug in Zwevezele !!

Op naar Lendelede morgen .

See Ya
La Vadrouille-ker
Mountainbiker

Post by La Vadrouille-ker »

hallo, bedankt voor de leuke en positieve reacties.
We proberen op deze weg verder te gaan.
Het weer was ons natuurlijk ,niet goed gezind.
Aan iedereen, die in dit weer, de moed had om af te komen, nogmaals bedankt.
Hopelijk tot volgend jaar.
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

Mooie tocht gereden vandaag samen met Fabien, leuke passages in ruddevoorde met het super prestige parkoer en het laeckebos, klasse van de organisatie alsook op einde nog die single-track in dat park. =D> =D>

parkoer =D> =D> =D>
bewegwijzering =D> =D>
bike-wash =D> =D> =D>

Verslag staat online op onze site.

Greetzzzz
moviestar 8)
Post Reply