10/11 en 11/11/07 Wervik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
79
Vandaag de 79km gedaan . Prachtig parkoers maar niet veel rijders tegengekomen een tweetal en ze reden dan nog alle twee plat en heb de wind in mijn eentje mogen torsen. Proficiat aan de organisatie. 1puntje de eerste bevoorrading vond ik wat te vlug al na een 14km en omdat ik de 79 deed had ik de bevoorrading liever wat later gehad, maar geen probleem hoor had zelf ook nog genoeg drinken mee. Is voor herhaling vatbaar de 79. moe maar voldaan.
-
king_of_nothing
- Mountainbiker
Post by king_of_nothing »
net terug van de 79
een prachtig parcour, mega bevoorradingen, goeie uitpijling en goede douches. daar kon de wind en de regen niets tegen beginnen. hebben ons goed geamuseerd.
alleen een kleine opmerking, op lus van 79, stond er op een bepaald moment een bordje gevaarlijke afdaling, man
wa was dat, ... stonden daar zeker 30 jager te schieten. van een gevaarlijke afdaling gesproken 
een prachtig parcour, mega bevoorradingen, goeie uitpijling en goede douches. daar kon de wind en de regen niets tegen beginnen. hebben ons goed geamuseerd.
alleen een kleine opmerking, op lus van 79, stond er op een bepaald moment een bordje gevaarlijke afdaling, man
Ik ook terug net van de 79
Schitterend parcour, nooit moeten afstappen, juist gepast voor te fietsen!
Schitterende organisatie, met megazotte goeie afspuitplaatsen!
En heel goed aangeduid, mo keb mij toch 2 km misreden, doordak nie goe gekeken had!
Er was idd nie veel volk op de 79, en lag dat parcour er iets beter bij, mo de wind was daar gelijk wel sterker!
Bevoorradingen hadek nog nooit zo groot meegemaakt, keb drie donuts binnengespeeld :d (één per stop wel te verstaan)!
Het was de moeite om een uur heen, en een uur terug, in de auto te zitten!
Wel jammer dak niks in den tombola heb gewonnen :p!
Dist: 81,6km
AV: 22,9km/u
HM: 355
Schitterend parcour, nooit moeten afstappen, juist gepast voor te fietsen!
Schitterende organisatie, met megazotte goeie afspuitplaatsen!
En heel goed aangeduid, mo keb mij toch 2 km misreden, doordak nie goe gekeken had!
Er was idd nie veel volk op de 79, en lag dat parcour er iets beter bij, mo de wind was daar gelijk wel sterker!
Bevoorradingen hadek nog nooit zo groot meegemaakt, keb drie donuts binnengespeeld :d (één per stop wel te verstaan)!
Het was de moeite om een uur heen, en een uur terug, in de auto te zitten!
Wel jammer dak niks in den tombola heb gewonnen :p!
Dist: 81,6km
AV: 22,9km/u
HM: 355
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Vanmorgen ook weer in Wervik paraat en 't heeft me niet gespeten.
Verzamelt met VTTtje,Hanzi,C.Peter,Slijkcrosserke(zonder schoenen..
....),Ronny en Lichterveldenoare om gezamelijk
de 79km af te haspelen aan een gezapig tempootje.
Voor mij was het weer een leuk parcours met een beetje van alles in.Veelal toch de grote molen
kunnen ronddraaien en een beetje "jojo"
kunnen spelen met slijkske...(met schoenen dankzij de inrichters)
Prima bevoorradingen
,zeeeeer goeie afspuitstand
,leuke ineengeknutselde douches
,lekker pistoleetje
,goei "zjatte" koffie-met-cake
,gezelligen après met lekkere frietjes(danke Ronny
).
Alles was dus goed en morgen op naar Bruyelle(waar de steengroeve weer uitgeschept is
) om alle calorieën weer te verbranden.
ps.diene wind waar ze van spraken......niet gezien.
tot volgend jaar.
Verzamelt met VTTtje,Hanzi,C.Peter,Slijkcrosserke(zonder schoenen..
Voor mij was het weer een leuk parcours met een beetje van alles in.Veelal toch de grote molen
Prima bevoorradingen
Alles was dus goed en morgen op naar Bruyelle(waar de steengroeve weer uitgeschept is
ps.diene wind waar ze van spraken......niet gezien.
tot volgend jaar.
- deurbieter
- Mountainbiker
Post by deurbieter »
een tocht voor en door mtb'ers
emperor bedankt voor het gezelschap en tot vrijdag
in Torhout ik hou je op de hoogte.
raketten bedankt voor de schonen tocht
de bevoorrading en de schone mutse dak
met den tombola gewonnen heb.
tot volgend jaar!
emperor bedankt voor het gezelschap en tot vrijdag
in Torhout ik hou je op de hoogte.
raketten bedankt voor de schonen tocht
de bevoorrading en de schone mutse dak
met den tombola gewonnen heb.
tot volgend jaar!
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
't zal iemand anders geweest zijn want hij heeft een paar schoenen kunnen lenen van een "raketman".Ing.Frag wrote:Ik denk dat ik hem gezien heb! Ik zag enen rijden met beugels, en ik vroeg mij af of hij hem niet misreden had, en per ongeluk op den groten toer zat :)!grote plateau wrote:Slijkcrosserke(zonder schoenen......)
Ook terug van de 79km (80km) en meer dan voldaan kijk ik terug op deze tocht.
De wind maakte bepaalde stukken echt hard labeur. Bepaalde stukken rechtdoor dacht ik dat er geen einde aan kwam: van de ene veldweg, straat oversteken, in de andere veldweg en telkens wind op kop. Als kers op de taart volgde er een slijk beklimming overgoten van enkele losse stenen
Gelukkig was het vanaf km 45 wind mee en ging het snel richting 3de bevoorrading aan de speedway.
Redelijk veel asfalt gekregen vind ik maar het was meer dan lastig genoeg.
De offroad stroken, oa die gevaarlijke afdaling, deden de rest snel vergeten
Ik ken de streek niet echt goed en de vele afgevallen bladeren zorgden toch voor een bepaalde onzekerheid hier en daar (zie kasteelbos).
De rest van de organisatie zoals afspuitplaats, goedkope drank, bevoorrading, bike parking, etc... waren super en zelden gezien!!
Een dikke 9/10
(Stats voor de
: 80.1km / 23.2 avs)
De wind maakte bepaalde stukken echt hard labeur. Bepaalde stukken rechtdoor dacht ik dat er geen einde aan kwam: van de ene veldweg, straat oversteken, in de andere veldweg en telkens wind op kop. Als kers op de taart volgde er een slijk beklimming overgoten van enkele losse stenen
Gelukkig was het vanaf km 45 wind mee en ging het snel richting 3de bevoorrading aan de speedway.
Redelijk veel asfalt gekregen vind ik maar het was meer dan lastig genoeg.
De offroad stroken, oa die gevaarlijke afdaling, deden de rest snel vergeten
Ik ken de streek niet echt goed en de vele afgevallen bladeren zorgden toch voor een bepaalde onzekerheid hier en daar (zie kasteelbos).
De rest van de organisatie zoals afspuitplaats, goedkope drank, bevoorrading, bike parking, etc... waren super en zelden gezien!!
Een dikke 9/10
(Stats voor de
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ook voor mij schieten superlatieven hier te kort.
Voor de eerste deelgenomen in Wervik en ik heb mij echt gejeund!!!
Met een treintje gestart van ne man of 7 en na enkele kilometer waren er al 2 wagonnekes minder.Stillekesaan kwam grote plateau op de kop (ja,het werd wind tegen) en begon hij aan de voorbereidingen van een lang "nekschot".Na 35 km er ook uitgezwiept daar het een ietsiepietsie te snel ging.Samen met de cowboy dan in het vizier gebleven van de overige 3.Na controle nr.3 terug samen gestart tot de cowboy plots lek reed en ik wou wel wachten maar hij maande mij aan om verder te rijden.
Zo nog een kleine 20 km alleen gereden en uiteindelijk de "mete" gehaald.Voelde vandaag geen echt goeie benen,want ik kon op geen enkel moment een tandje bijsteken,maar éénmaal aan de meet voelde ik mij nog redelijk fris na 79 km.De bike afgespoten,goe douchke gepakt en mij dan in het "aprésleven" gestort met lekkere blonde leffe en uiteraard een goed bakske frietjes.
Niets dan positieve elementen bevat deze tocht en organisatie :
Mooi parcours
,heel grote bevoorradingen met enorm veel keuze
,zeer goede bepijling met constant controle tijdens de rit
,heel goede afspuitplek
,orgineel warm douchesysteem in een tent
,..........
Er rest mij dus niets anders dan de ganse meute raketmannen te feliciteren met hun prachtige tt en hen bij deze nog wat hoger de hemel in te prijzen.
Tot slot nog dit voor de bikers morgen : het parcours was inderdaad heel goed berijdbaar,met hier een daar een vettig plekje,maar ik had het slechter verwacht.
Nog veel succes aan allen morgen.En nogmaals bedankt voor het gezelschap en de leute vandaag in Wervik.
Voor de eerste deelgenomen in Wervik en ik heb mij echt gejeund!!!
Met een treintje gestart van ne man of 7 en na enkele kilometer waren er al 2 wagonnekes minder.Stillekesaan kwam grote plateau op de kop (ja,het werd wind tegen) en begon hij aan de voorbereidingen van een lang "nekschot".Na 35 km er ook uitgezwiept daar het een ietsiepietsie te snel ging.Samen met de cowboy dan in het vizier gebleven van de overige 3.Na controle nr.3 terug samen gestart tot de cowboy plots lek reed en ik wou wel wachten maar hij maande mij aan om verder te rijden.
Zo nog een kleine 20 km alleen gereden en uiteindelijk de "mete" gehaald.Voelde vandaag geen echt goeie benen,want ik kon op geen enkel moment een tandje bijsteken,maar éénmaal aan de meet voelde ik mij nog redelijk fris na 79 km.De bike afgespoten,goe douchke gepakt en mij dan in het "aprésleven" gestort met lekkere blonde leffe en uiteraard een goed bakske frietjes.
Niets dan positieve elementen bevat deze tocht en organisatie :
Mooi parcours
Er rest mij dus niets anders dan de ganse meute raketmannen te feliciteren met hun prachtige tt en hen bij deze nog wat hoger de hemel in te prijzen.
Tot slot nog dit voor de bikers morgen : het parcours was inderdaad heel goed berijdbaar,met hier een daar een vettig plekje,maar ik had het slechter verwacht.
Nog veel succes aan allen morgen.En nogmaals bedankt voor het gezelschap en de leute vandaag in Wervik.