11/11/07 Ossendrecht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Een paar jaar geleden hier ook een doorregende tt gereden , maar al bij al valt de drek heel goed mee.Ondergrond is goed waterdoorlatend,dus redelijk moddervrij.
mt-biker
Mountainbiker
Location: zandstra ATB handmade deore XT/ bianchi via nirone 7 alu/carb ult-105 mix compact

Post by mt-biker »

Bulls-Eye wrote:
Dickie wrote:Hopelijk geen hondenweer, men voorspelt niet veel goeds voor zondag... [-o< [-o< [-o<
Als het tussen de buien door is zal het nog wel mee vallen [-o< Van het weerbericht"Vooruitzichten voor zaterdag tot dinsdag

Zaterdag en zondag is het dikwijls zwaarbewolkt en verwachten we perioden met regen of buien en tussendoor droog weer met opklaringen.
Maandag is het meestal droog.
In de loop van dinsdag bereikt een regenzone onze streken.
nu is het zo een uurtje droog. dan komt ineens voor 5 min bij wijze van spreken heel de hemel naar beneden en dan is het weer een uur droog dus het zal al bij al wel meevallen
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

regen is niet zo erg, maar als er te veel wind is kan het gevaarlijk zijn om door de bossen te gaan fietsen. Er moest eens juist nen tak op uwen boulette vallen :roll: ,
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

hm :-k ,good point , 't zou niet den eerste keer zijn dat ze de toegang tot een bos weigeren wegens veel rukwinden...Laten we bidden [-o< [-o< [-o<
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Gisteren avond en nacht mijn singlespeed nog rijbaar gekregen.
Laswerk was net klaargeraakt.
Trapas terug in gang gekregen dmv WD40 en dan gaatje in huls te boren en vervolgens alles vol met vet te persen.
Body kraakt nog wel maar één tt zal zeker nog lukken imo.
@P°: Moest uwen Epic nog in panne vallen :wink: dan is er dus ook nog mijn martelmachien :lol:
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

triple wrote:
Waar is da nu weer
Putseweg richting Hoogerheide en aan dat Klein kafeeke links afslaan richting Ossendrecht en altijd rechtdoor rijden en dan zullen er wel seingevers staan vermoed ik.
Als ge niet veel te vroeg bent natuurlijk #-o

Voor wie vanaf de autostrade komt, ze zijn aan het werken aan de Lange Weg naar Ossendrecht dus dat wordt even binnendoor langs de polder rijden.

Zal vrijdagavond hier posten of de werken al dan niet beeindigd zijn.
Indien niet zal ik een wegbeschrijvingske posten :wink:
Al iets geweten?
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

Al iets geweten?
De Langeweg naar Ossendrecht was gisteren nog afgesloten, ik vermoed dat de organisatie wel pijlen zal hangen om er te raken?
Hier in ieder geval de juiste weg vanaf de A12 autostrade.

Neem afrit 11 Zandvliet. rechts blijven rijden want afrit splitst!
Beneden aan afrit, ga naar Rechts
Eerste straat Links = Antwerpsebaan helemaal rechtdoor tot aan grens dan wordt het Zandvlietseweg.
Als je net nudistencamping Athena gepasseerd bent ga je naar Rechts.
Dan eerste Links.
Op het einde weer Links.
Volgende Rechts = bergop
Volgende Links
Volgende Rechts
Volgende Links aan de warme bakker.
Nu altijd Rechtdoor blijven rijden, je passeert de inrichtende fietsenwinkel
Nog een paar honderd meter voorbij deze winkel moet je ergens Links in maar dat zul je wel zien.
Amai wat een uitleg #-o maar dit is de kortste weg vanaf de autostrade.

Veel bike genot in onze achtertuin :-D
Poepiescheet
Mountainbiker

Post by Poepiescheet »

De Langeweg naar Ossendrecht was gisteren nog afgesloten
Ik ben gisteren met de auto toch erdoor gereden. Je kan er zonder problemen door hoor. Het is enkel maar een fietspad dat ze in de weide aan't aanleggen zijn
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

Poepiescheet wrote:
Ik ben gisteren met de auto toch erdoor gereden. Je kan er zonder problemen door hoor. Het is enkel maar een fietspad dat ze in de weide aan't aanleggen zijn
:-? En ik mocht er s,morgens vroeg niet door.
Afein, probleem opgelost. Moest het file zijn naar Ossendrecht kunt ge nog altijd langs de andere kant rijden he :lol:

En straks mogelijk een update over de toestand in het bos van de Kogaboy. :wink:
Poepiescheet
Mountainbiker

Post by Poepiescheet »

triple wrote:
Poepiescheet wrote:
:-? En ik mocht er s,morgens vroeg niet door.
Afein, probleem opgelost. Moest het file zijn naar Ossendrecht kunt ge nog altijd langs de andere kant rijden he :lol:

En straks mogelijk een update over de toestand in het bos van de Kogaboy. :wink:
waarschijnlijk omdat ze toen nog aan't werken waren. Toen ik er door kwam (om 17u) was't kei hard aan't stormen & dan was daar genen werkmens meer te zien hoor.

'k hoop dat't de zondag ook zo'n weer is, dan heb'k tenminste toch een reden om mijn'n fiets te kuisen.
Post Reply