11/11/07 Lendelede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Biky burger wrote:
Johny wrote:ik denk van wel , b.burger , de 40 splitst zich aan de doornmolen; en maakt een bijkomende lus via hulste , wantebrug en kanaalzone , mandel dal emelgem. om dan via brug overkant vti terug naar ingelmunster ( jaagpad ), en zo verder richting doornmolen ;
Dank voor de info. Nu nog hopen op een gunstige windrichting, maar ja, dat zal wel overal zo zijn dit weekend.
Zal uit het noordwesten komen, en jawel het regent al :D
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

morgen prefereer ik Ichtegem, maar gezien ik geen vervoer heb en het parcours van Lendelede op 1 km van mijn deur passeert, zal ik daar op het parcours inpikken en mij halverwege inschrijven. 't Kan niet alle zondag kermis zijn.... :evil:
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Tot morgen guys, ik verwacht een prachtig nat parcour, en dat is lang geleden :-D
pomer
Mountainbiker

Post by pomer »

:roll: Sta klaar om te vertrekken :wink: veel wind #-o en het begin goed te regenen ook [-o< parcours lig er matrasig bij :evil: zal ploeteren worden :drunk:
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Het ploeteren viel nog mee. Klein Zwitserland was het zwaarste stuk, maar de organisatie had duidelijk gemarkeerd dat het vooral voor gevorderden was. Bevoorrading was ok, uitpijling ook (niet verkeerd gereden, pijlen vielen op) en ik heb als BBR-er toch korting gekregen bij inschrijving. Voor mij is dit dus geen tocht om te zeggen 'nooit meer'. Het eerste deel was het vooral Bloso, maar het zag het toch bevredigend uit. Ik heb al andere tochten meegemaakt (betere, maar ook slechtere). :roll:
pomer
Mountainbiker

Post by pomer »

:-D Ik ook korting gehad als bbr,er =D> mooi parcours(40km) ,mooie drassige stukken :wink: deels bloso,deels nieuwe stukken :wink: goede bevoorrading :roll: kortom het was goed =D> bikewash ok-fiets werd door de organisatie gewassen -uniek in belgie =D> (20 slangen) =D> bikebewaking =D> warme soep +versnapperingen in sporthal zoveel je wil :bounce: Door het slechte weer waren er maar ongeveer 344 deelnemers(verleden jaar 900) :-? Dank u ,het was tof in lendelede te zijn =D>
Last edited by pomer on Mon 12 Nov 2007 13:59, edited 2 times in total.
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

Eluw,

Net terug van Lendelede, je kunt deze tocht en organisatie in 1 woord omschrijven : SCHITTEREND !! Bij het toekomen stonden er mannen klaar om aan te duiden waar er nog parkeerplaats vrij was . De inschrijving 2 apparte tafels, met en zonder vergunning waardoor geen lange wachtrijen. Bepijling was ideaal, nergens verkeerd gereden en de pijlen vielen ook zéér goed op. De tocht zelf was goed, nergens een stuk onverhard links laten liggen denk ik. Ruime afwisseling van serieus 'vettige' stukken, i love it. Bij het aankomen stond ik alleen aan de bikewash, iemand van het bestuur heeft een slang genomen en geholpen met mijn fiets te wassen. En dan die heerlijke warme soep met boterkoek maakte mijn voormiddag in Lendelede compleet !
Proficiat aan de organisatie. Mij zie je volgend jaar zeker nog terug !!
Biky burger
Mountainbiker

Post by Biky burger »

Ba®rie wrote:Eluw,

Net terug van Lendelede, je kunt deze tocht en organisatie in 1 woord omschrijven : SCHITTEREND !! Bij het toekomen stonden er mannen klaar om aan te duiden waar er nog parkeerplaats vrij was . De inschrijving 2 apparte tafels, met en zonder vergunning waardoor geen lange wachtrijen. Bepijling was ideaal, nergens verkeerd gereden en de pijlen vielen ook zéér goed op. De tocht zelf was goed, nergens een stuk onverhard links laten liggen denk ik. Ruime afwisseling van serieus 'vettige' stukken, i love it. Bij het aankomen stond ik alleen aan de bikewash, iemand van het bestuur heeft een slang genomen en geholpen met mijn fiets te wassen. En dan die heerlijke warme soep met boterkoek maakte mijn voormiddag in Lendelede compleet !
Proficiat aan de organisatie. Mij zie je volgend jaar zeker nog terug !!

Zo zie je maar dat je niet te vlug bevooroordeeld mag zijn.
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Ik vond het ook zeer aangenaam :-) was al een zeer lange tijd geleden dat het nog zo drassig lag, de bevoorrading mocht van mij wel ietsje vroeger gebeuren. Van begin af aan meegereden met een sympathieke gast waar ik nog wat info kreeg van mn achterremmen, die werkten plots niet meer door het slijk [-X

Ondertussen al voor de 3e keer op rij gepasseerd bij de zelfde stukken langs het kanaal...(TT oostrozebeke,ingelmunster, en nu ook lendelede)

De regen was volop aanwezig in de voormiddag, rond 12u af en toe een beetje zonnenstralen, ik was wel vergeten van dat soepje (ik ben verzot op soepjes na tt) en ben gewoon naar huis gereden :cry:

Owja het leuke voordeel was dat hij gratis voor mij was (14j) =D> =D> zo mogen er nog zijn :-D
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

Leuke tocht =D> ondanks het slechte weer (laatste 15km in de regen) en de sterke wind :oops: goede bevoorrading =D> mooi parcours (42,67km op de teller) :roll: leuke drassige stukken offroad =D> duidelijke rode pijlen =D> goed organisatie =D> ik heb als vwb lid ook korting gekregen :lol: kortom deze tocht was meer dan in orde =D> ondanks alle negatieve commentaar over deze tt [-X [-X

bedankt Lendelede en ik kom volgend jaar zeker nog terug =D> =D> =D>
Post Reply