vrienden bikers,
als je van plan bent om de komende maand slechts éénmaal te komen mtb-en naar Lendelede, kom dan maar naar de tocht op 16/12 van de KWB. Deze is 10x beter, met veel éénmalige passages en zeker de moeite waard .
11/11/07 Lendelede
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Nee,maar gilberke heeft wel overschot van gelijk.pomer wrote:gilberke wrote:vrienden bikers,
als je van plan bent om de komende maand slechts éénmaal te komen mtb-en naar Lendelede, kom dan maar naar de tocht op 16/12 van de KWB. Deze is 10x beter, met veel éénmalige passages en zeker de moeite waard .anderen ni afbreken he ze doen ook hun best
![]()
En wat dat betreft "hun best doen",dat vind ik nu ook weer niet.
Maar goed,ga hem maar eens rijden.
Ik denk er nog niet aan om deze te doen.Zou nog liever naar Limburg,Frankrijk of de Ardennen rijden dan deze te moeten doen.
Het is al ieder jaar hetzelfde (lees de topics eens van de voorgaande jaren) en ik denk dat het dit jaar weer hetzelfde liedje wordt.Ik laat mij niet vangen aan deze "zakkenvullerij".Een flauw parcours met veel road,een flauwe bepijling,......enz
Alhoewel het nog meer dan een maand is,is die andere tt toch wel andere en betere koek.Een forum is er om te lezen,en als het niet goed is,dan is het niet goed!!!!
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Er hangen MTB pijltjes uit (fluo-rood) in Ingelmunster. Langs de kanaalzone (Cowboy afdaling) en ze gaan richting mandeldal en Klein Zwitserland.
Misschien deze tocht?
Misschien deze tocht?
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Inderdaad.Ieder jaar zo.motorbiker wrote:Er hangen MTB pijltjes uit (fluo-rood) in Ingelmunster. Langs de kanaalzone (Cowboy afdaling) en ze gaan richting mandeldal en Klein Zwitserland.
Misschien deze tocht?
-
Biky burger
- Mountainbiker
ik denk van wel , b.burger , de 40 splitst zich aan de doornmolen; en maakt een bijkomende lus via hulste , wantebrug en kanaalzone , mandel dal emelgem. om dan via brug overkant vti terug naar ingelmunster ( jaagpad ), en zo verder richting doornmolen ;
Last edited by Johny on Fri 09 Nov 2007 23:41, edited 2 times in total.
Thxstafke wrote:@timothyd
vertrekpunt sporthal steuren ambacht
steuren ambacht 2 Lendelede
WBV lid €2,5
niet lid €4
kwestie van u op het juiste spoor te zetten
(we moeten onze dorpsgenoten helpen hé)
Nog ff een weerupdate:
Redelijk veel wind, het wordt lastig trappen.
Ook zal het regenen waarschijnlijk, maar het zal al nat liggen van de zaterdag ervoor. de temperaturen blijven aangenaam (voor tijd vh jaar) +/- 6°c in ochtend
-
Biky burger
- Mountainbiker
Post by Biky burger »
Dank voor de info. Nu nog hopen op een gunstige windrichting, maar ja, dat zal wel overal zo zijn dit weekend.Johny wrote:ik denk van wel , b.burger , de 40 splitst zich aan de doornmolen; en maakt een bijkomende lus via hulste , wantebrug en kanaalzone , mandel dal emelgem. om dan via brug overkant vti terug naar ingelmunster ( jaagpad ), en zo verder richting doornmolen ;