18/11/07 Noyelles-sous-Lens

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

God...............ver..................milj...............nonde................dzju, spijtig genoeg moet ik forfait geven :evil: :evil:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Rodenbach wrote:
Lichterveldenaere wrote:Allé, 'k zie het al aankomen.
't Zal zondag kalm zijn in Torhout. :wink:
bwah, d'r zullen wel nog altijd genoeg "locals" afkomen hoor :wink:

wij normaal gezien op vrijdag... de Franse avonturen zijn voor een andere keer
Ach,zo kalm zal het de zondag nu ook niet zijn.Vergeet niet dat jullie 2 dagen hebben,hé.
We zullen de vrijdag alvast weer een poging doen om de leffevoorraad van de zondag ook soldaat te maken!!! :drunk: :drunk:
gTa
Mountainbiker

Post by gTa »

Nice! Wat gelezen links & rechts, lijkt me 'n leuke TT te zijn. Staat in m'n agenda, 'k zit wel nog met twee duiken op zondag en 'k weet niet echt wanneer, maar als 't een béétje doenbaar is kom ik ook af naar de Franse heuveltjes van Erika.

Ik ga waarschijnlijk, zoals altijd, weer één van de laatste zijn om in te schrijven, en zowiezo zou ik al vanaf centimeter 1 door de forumtrein worden achtergelaten, dus ik kom wel af en we zien dan wel.

Nice, zin in! :-D
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

scubaluc wrote:God...............ver..................milj...............nonde................dzju, spijtig genoeg moet ik forfait geven :evil: :evil:
Geen nood, deze herder zal het wel overnemen en de schaapjes van start tot eindmeet brengen :-D
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Herder Alex² wrote:
scubaluc wrote:God...............ver..................milj...............nonde................dzju, spijtig genoeg moet ik forfait geven :evil: :evil:
Geen nood, deze herder zal het wel overnemen en de schaapjes van start tot eindmeet brengen :-D
t'is al goed, wrijf het er nog maar een beetje dieper in #-o . Zorg maar dat ge een terilleke of 2 - 3 meebrengt voor in onze achtertuin te leggen, kwestie van hier bij ons er ook een beetje plezier aan te beleven :wink:
Veel plezier toegewenst aan iedereen die erbij kan zijn :-D
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Voor degene die willen meependelen.

We spreken af om 7u30 aan de grensovergang.Als dit goed is voor iedereen.
(7 uur is een beetje te vroeg,hé)Vooral nu je bijna voor 8 uur niet meer kunt vertrekken zonder verlichting.

Ga proberen van het lijstje nog wat uit te breiden en Tobi ook ne keer te overhalen om mee te gaan naar "La France".

Oja,en nog iets in Frankrijk rijden we regelmatig lek.Waarom??Geen idee??
Maar best een binnebandje extra meenemen.Kan nooit kwaad.Het gemiddelde lekke banden van de forum bedraagt altijd rond de 5 lekke bandjes.Dus....
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

7u30 pas, dan ga ik eens kunnen uitslapen :bounce:
En voor die lekke banden heb ik ook al een oplossing,
banden thuis laten :roll:
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

of met volle rubberen banden rijden zoals in de goei oude tijd ... of met houten wielen #-o

O ja zondag ben ik er voor de verandering WEL bij hoor, ik breng zelfs nog een streekgenoot mee ook :-D.

hohohoooo het kriebeld zenne om mijn alu ros eens te laten afzien :bounce: :bounce: (incl mijn beentjes ook ... #-o )
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Daar het een hele mooie streek is met heel wat singletracks en terrils voel ik me ook weer bereid om weer voor wat sfeerbeelden te zorgen.
Als ik toestemming krijg van produktiehuis Traxer en ik de uitzendrechten krijg of kan betalen zorg ik terug voor een filmpje.
Moto 2 staat paraat!!!

We zullen de afwezigen weer ne keer laten zien wat ze gemist hebben!!! #-o #-o
gTa
Mountainbiker

Post by gTa »

gTa wrote:Nice! Wat gelezen links & rechts, lijkt me 'n leuke TT te zijn. Staat in m'n agenda, 'k zit wel nog met twee duiken op zondag en 'k weet niet echt wanneer, maar als 't een béétje doenbaar is kom ik ook af naar de Franse heuveltjes van Erika.

Ik ga waarschijnlijk, zoals altijd, weer één van de laatste zijn om in te schrijven, en zowiezo zou ik al vanaf centimeter 1 door de forumtrein worden achtergelaten, dus ik kom wel af en we zien dan wel.

Nice, zin in! :-D
:( 'k Moet al om 11u in Ekeren zijn voor 't duiken, 'k ga deze dus moeten laten schieten. Miljaar, en 'k was er zo op gebrand.

Zijn er de komende maanden nog TT's in die streek?
Post Reply