10/11 en 11/11/07 Wervik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
keftje
Mountainbiker

Post by keftje »

THE DAY BEFORE

voor de organisatie: hoe ligt het "parkoer" erbij?

@ raketwomanFIE: zou graag de zondag komen zenne ma de vraag is, zal er daarvoor tijd zijn. Bedankt voor het reageren. :-D 8) =D>
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Morgen, voor de verandering nog eens 's morgens, ook present voor mijn eerste :oops: deelname in Wervik. Hopelijk voor de grote tocht en als ik Sabientje mag geloven in echt 'Moen'-weer!
CJ
Mountainbiker

Post by CJ »

Wij zijn er morgen ook met een delegatie.
Vertrek is rond 8u30 voorzien.
Voor veel van onze leden een eerste ontmoeting met deze prachtige TT.
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

keftje wrote:THE DAY BEFORE

voor de organisatie: hoe ligt het "parkoer" erbij?

@ raketwomanFIE: zou graag de zondag komen zenne ma de vraag is, zal er daarvoor tijd zijn. Bedankt voor het reageren. :-D 8) =D>
veel heeft het hier alleszins nog niet geregend, wel veel gewaaid :-)
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Na afwezigheid van één jaar (vorig jaar ergens in de walen gaan rijden) morgen kort na de middag (+- 13.00 uur) weer present.
Ik opteer voor de 50 km zodanig da we nog wat tijd over hebben om enen te schellen.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Lichterveldenaere wrote:Morgen, voor de verandering nog eens 's morgens, ook present voor mijn eerste :oops: deelname in Wervik. Hopelijk voor de grote tocht en als ik Sabientje mag geloven in echt 'Moen'-weer!
MOEN! da was niet te doen :drunk:
dienen staat ook al genoteerd voor de 16de december.
Mo eerst Wervik é :wink:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

Lichterveldenaere wrote:Morgen, voor de verandering nog eens 's morgens, ook present voor mijn eerste :oops: deelname in Wervik. Hopelijk voor de grote tocht en als ik Sabientje mag geloven in echt 'Moen'-weer!
hoe laat denk je ginder aan te zetten ? wij komen af met 6 (ons record tot nu toe)... aangezien er 2 tussen zitten die al enkele weken niet meer gereden hebben, houden we het collectief bij de 32 km

en idd, moen vorig jaar was afzien, als het iets in die trant wordt, zullen er een paar vloeken bij ons 8)
Rik
Mountainbiker

Post by Rik »

'k hoop dat de zaterdagcrossers nog wat modder overlaten voor de zondagchauffeurs
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

vandaag geen druppel gevallen boven WERVIK er is wel wind maar al bij al valt het héél goe mee qua modder op het parcours

enkele raketten reden vandaag de toer nog eens af vuil waren ze nie laten we [-o< dat het deze nacht droog blijft!!

MENSEN TOT MORGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D
casper
Mountainbiker

Post by casper »

slijkcrosserke wrote:
MOEN! da was niet te doen :drunk:
dienen staat ook al genoteerd voor de 16de december.
Mo eerst Wervik é :wink:
Dan gade gij wel nen dag te laat zijn hoor, maar ge kunt dan altijd helpen afpijlen hoor :lol:
En trouwens, dit jaar hebben we ijzel EN mist besteld bij Sabine en Frank, het enige weer dat we nog NIE hebben gehad [-o< [-o<

Maar idd, eerst Wervik !

Gr,
Casper :lol:
Post Reply