voor de organisatie: hoe ligt het "parkoer" erbij?
@ raketwomanFIE: zou graag de zondag komen zenne ma de vraag is, zal er daarvoor tijd zijn. Bedankt voor het reageren.
Post by Lichterveldenaere »
Post by archie bunker »
MOEN! da was niet te doenLichterveldenaere wrote:Morgen, voor de verandering nog eens 's morgens, ook present voor mijn eerstedeelname in Wervik. Hopelijk voor de grote tocht en als ik Sabientje mag geloven in echt 'Moen'-weer!
hoe laat denk je ginder aan te zetten ? wij komen af met 6 (ons record tot nu toe)... aangezien er 2 tussen zitten die al enkele weken niet meer gereden hebben, houden we het collectief bij de 32 kmLichterveldenaere wrote:Morgen, voor de verandering nog eens 's morgens, ook present voor mijn eerstedeelname in Wervik. Hopelijk voor de grote tocht en als ik Sabientje mag geloven in echt 'Moen'-weer!
Post by raketwomanFIE »
Dan gade gij wel nen dag te laat zijn hoor, maar ge kunt dan altijd helpen afpijlen hoorslijkcrosserke wrote:MOEN! da was niet te doenLichterveldenaere wrote:Morgen, voor de verandering nog eens 's morgens, ook present voor mijn eerstedeelname in Wervik. Hopelijk voor de grote tocht en als ik Sabientje mag geloven in echt 'Moen'-weer!
![]()
dienen staat ook al genoteerd voor de 16de december.
Mo eerst Wervik é