Vorig jaar kon je je fiets laten afspuiten (in Lichtaart) voorbij het ergste stuk zodat je de rest van de ronde toch een beetje kraakvrij kon rijden. Ge kunt dan ook uwe fiets laten nakijken of eventueel herstellen.Zandbijterke wrote:nog een vraagske ... ze spreken op de site over het feit dat je tijdens de fietsproef van mtb mag verwisselen ... nu had ik begrepen dat we tijdens het fietsen niet meer aan de sporthal passeren maar telkens aan de "mast" de rondes hervatten? Is er dan afspuitmogelijkheid voorzien aan de Mast ook of zie ik dat verkeerd? Want wat zou het nut zin om van fiets te veranderen als je begeleiders hem niet kunnen afspuiten? Of is het de bedoeling dat zij dan telkens naar de sporthal terugkeren? Wordt er trouwens van fiets gewisseld door de kandidaten?
Dat werd toen allemaal georganiseerd door ne fietsenmaker van de buurt.
Nu weet ik wel niet of ze dit nog gaan doen.
Aan de Mast stond vorig jaar ook iemand maar heb al opgevangen dat die mensen dan juist op verlof zijn en niet iedereen is zo happig om heel den dag fietsen staan af te spuiten.
Als ge iemand hebt die elke ronde naar de sporthal kan fietsen om hem daar af te spuiten is dat ook wel goed te doen. Van de Mast naar de sporthal is ongeveer 1 kilometer. Dus tijd genoeg.