Nee, ik praat helemaal niks goed, maar iemand die denkt dat er bij het WK één Belgisch Team staat is wel érg naïefAntonio's pizza wrote:Dus, je praat het goed omdat MISSCHIEN iemand anders het OOK zou doen?Xescobiker wrote:moeilijk om te zwijgen he als ze zo'n onzin verkopen he?Rikske wrote: We zullen op het komende WK is zien of de Fidea's het gat op Stybar gaan dichtrijden als die toevallig alleen weg is.
ik ken da gevoel!!!maar ge hebt wel altijd gelijk in de dingen die ge schrijft.![]()
natuurlijk gaan die da gat ni dichtrijden!!!want dan word hanske kwaad!!
En dat de Fidea's Stybar niet zouden terughalen is wel een zekerheid, daar moet je géén misschien voorzetten (en zeker niet in drukletters). Of denk jij dat die met Nys in hun wiel achter de jonge Stybar aangaan ? Nee, dan laten ze Nys zichzelf wéér eens kapot rijden om het gat te dichten om zo een volledig Fidea podium te hebben zeker
Langs de éne kant hoop ik een beetje op zo'n scenario, dan is het in de toekomst ook gedaan met dat gezever over Nys/Groenendaal. Langs de andere kant hoop ik natuurlijk dat Nys de regenboogtrui nog eens pakt, ik ben ondertussen bijna vergeten hoe die trui er eigenlijk uitziet, maar wat wil je, 't is niet dat we hem dikwijls op een podium zien ofzo hé