10/11 en 11/11/07 Wervik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Biky burger
Mountainbiker

Post by Biky burger »

Ik denk niet dat de organisatie bang moet zijn voor het weer.
Volgens dat ik me herinner, was het vorig jaar ook een kletsnatte dag.
merida_uci(boskanter)
Mountainbiker

Post by merida_uci(boskanter) »

raketwomanfie zit rigo nog bij jullie om te rijden vroeger veel plezier gemaakt in de draver en jij hebt nog bij mijn vrouw gewerkt in brustor(annick) graag reaktie
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

Rigo zit nog bij de raketmannen, maar dit jaar hebben we hem nog nie zo veel gezien. Denk dat hij zich nogal veel heeft beziggehouden met zijne koersvélo.
Of hij zat of zon aanwezig zal zijn weet ik niet, hij staat allezins niet op de lijst van medewerkers.

Voor de Brustor zult ge wel bij Sofie moeten zijn.
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

merida_uci wrote:raketwomanfie zit rigo nog bij jullie om te rijden vroeger veel plezier gemaakt in de draver en jij hebt nog bij mijn vrouw gewerkt in brustor(annick) graag reaktie

Jip,ik werk inderdaad in de BRUSTOR en deze zomer met Annick gewerkt toen vertelde ze dat ge ook ne mtb-freak was bij deze aangenaam

en Rigo ken ik niet persoonlijk normaal zou hij ook komen helpen wie weet komt ge elkaar tegen in Wervik city
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

Zeg Raketmannen (en vrouwen !!) bedankt voor de nuttige info over het te verwachten traject, vermoedelijke windrichting, enz.
Het weer doet er al niet meer toe, ik kan niet meer wachten tot het zaterdag is... :lol:
Qua organisatie is dit zeker een topper =D>
timo
Mountainbiker

Post by timo »

gisteren een deel vant parkours gedaan (klein deel) maar als et weer blijft lik dat nuis zo nog meer vallen van et ploeteren
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

Ik ben dinsdag de laatste lus gaan doen, die die naar Kruiseke rijdt en dat is normaal de vuilste en meest drassige lus van de tt. Alles lag er nog super bij dus als het nu nog een dagje regent zal er normaal niet veel veranderen aan dat parkoer. Ik zie der al naar uit....en rij er normaal 2 dagen. Maar da is nie zo moeilijk als Wervik je hometown is

:wink:
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

Tiles02 wrote:Ik ben dinsdag de laatste lus gaan doen, die die naar Kruiseke rijdt en dat is normaal de vuilste en meest drassige lus van de tt. Alles lag er nog super bij dus als het nu nog een dagje regent zal er normaal niet veel veranderen aan dat parkoer. Ik zie der al naar uit....en rij er normaal 2 dagen. Maar da is nie zo moeilijk als Wervik je hometown is

:wink:
hou rekening dat 1000 bikers een pak meer kapot kunnen rijden dan je denkt ;-)
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

ja dat is waar maar de wind droogt alles snel weer uit en die zal deze nacht lelijk huis houden over de veldwegelkes in de vlaanders als we de weerberichten mogen geloven [-o<
keftje
Mountainbiker

Post by keftje »

ah hopelijk droogt de wind wel wa uit ze. Ik kijk al uit naar deze toertocht. Maar te (vettig) is ook nie leuk é. Normaal gezien ikke aanwezig als er zaterdag geen orkaan voorbij trekt. :lol: [-o<

PS: Jammer dat Filip pas zondag komt.
Post Reply