100 of 120 km in de vlaamse ardennen??

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Locked

Ga je voor de 100km of de 120km??

Poll ended at Thu 18 Oct 2007 18:12

100km
28
42%
120
38
58%

Total votes: 66

jend
Mountainbiker

Post by jend »

Heb alle 8pagina's nu gelezen, en dit wordt men eerste mtb rit van dergelijke afstand, en ik ga natuurlijk voor de 120km.

En denk de week erop of 2weken erna parijs - roubaix.

Als dat geen leuke vooruitzichten zijn.

Ben blij dat men doelen zijn vooropgesteld, nu weet ik waarom ik da ganse winter hier op men veloke ga stappe bij weer of geen weer.

Grtz
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Gisterenavond definitief de verschillende afstanden uitgewerkt op een klein "vergaderingske" en ik zal ietwat info verklappen,kwestie van de mondholte wat te spijzen met zelfgemaakt vocht... :-)
Papieren worden nu doorgestuurd in vijfvoud naar den bond en als alles goedgekeurd wordt hebben jullie de volgende keuzes:

1+ 19km 350 Hm

2++ 40km 700 Hm

3+++ 56km 1100 Hm

4++++ 85km 1720 Hm

5+++++ 103km 2078 Hm

6++++++ 125km 2481 Hm

PS: die 19 Hm die ontbreken om er 2500 van te maken gaan we op een creatieve manier verwerken in ons parcour.RA,RA,RA... :wink:

De 120km worden er 125,dus 5 km extra" bikeplezier"...
gonewild
Mountainbiker

Post by gonewild »

Mijn doel voor volgend jaar : de 110 in wissant en de 120 van de herders. :-?

Een mooie uitdaging lijkt me. :wink:
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Da s pan ne tocht se
ik ga indien in conditie en vrij op diene dag zeker voor de 120
met meer dan 2400 hm, amaai da s nogal eens een tocht dichtbij die doet watertanden. :bounce: :bounce: :bounce:
Misschien kijk ik uit naar een plaats om er een verlengd weekend van te maken. Heeft er iemand een leuk adresje in de streek?
grtjs
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

hm +/- 2500 HM in de vlaamse ardennen ... dat is indd een uitdaging en die uitdaging ga ik dan graag aan, dus ik stem ook voor de 125 :bounce: tegen dan zal de conditie wel terug een beetje OK zijn
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

dju waarom niet op een zondag dan kan ik ook :( :cry: :cry: :cry:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

'T groot mes wrote:dju waarom niet op een zondag dan kan ik ook :( :cry: :cry: :cry:
Omdat we met de Herders zijn aangesloten bij de WBV en 24 mei de enige vrije datum was voor onze eerste TT.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

kvind het positief dat het op een zaterdag is... van mij mochten ze alle marathons op zaterdag doen... ben al blij dat zowel den deze als den hagelandse op zaterdag zijn :-)
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

frawiwi wrote:Da s pan ne tocht se
met meer dan 2400 hm, amaai da s nogal eens een tocht dichtbij die doet watertanden. :bounce: :bounce: :bounce:
Misschien kijk ik uit naar een plaats om er een verlengd weekend van te maken. Heeft er iemand een leuk adresje in de streek?
grtjs
Momenteel zijn er enkele heders bezig met de uitbouw van een nieuwe website met alle nodige info ivm onze toertocht.

Normaal gezien komt er ook een rubriekje logis in de Vlaamse Ardennen bij.
In de directe omgeving zijn er wel een aantal mogelijkheden voor hoeve & plattelandstoerisme + een jeugdherberg op enkele km van de startplaats.

Zijn jullie hierin geïnteresseerd?
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

jootje wrote:
frawiwi wrote:Da s pan ne tocht se
grtjs
Momenteel zijn er enkele heders bezig met de uitbouw van een nieuwe website met alle nodige info ivm onze toertocht.

Normaal gezien komt er ook een rubriekje logis in de Vlaamse Ardennen bij.
In de directe omgeving zijn er wel een aantal mogelijkheden voor hoeve & plattelandstoerisme + een jeugdherberg op enkele km van de startplaats.
ha ja he anders reageerde ik niet he
k moet wel nog afwachten of ik vrij ben
grtjs
Zijn jullie hierin geïnteresseerd?
Locked