100 of 120 km in de vlaamse ardennen??
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Heb alle 8pagina's nu gelezen, en dit wordt men eerste mtb rit van dergelijke afstand, en ik ga natuurlijk voor de 120km.
En denk de week erop of 2weken erna parijs - roubaix.
Als dat geen leuke vooruitzichten zijn.
Ben blij dat men doelen zijn vooropgesteld, nu weet ik waarom ik da ganse winter hier op men veloke ga stappe bij weer of geen weer.
Grtz
En denk de week erop of 2weken erna parijs - roubaix.
Als dat geen leuke vooruitzichten zijn.
Ben blij dat men doelen zijn vooropgesteld, nu weet ik waarom ik da ganse winter hier op men veloke ga stappe bij weer of geen weer.
Grtz
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Gisterenavond definitief de verschillende afstanden uitgewerkt op een klein "vergaderingske" en ik zal ietwat info verklappen,kwestie van de mondholte wat te spijzen met zelfgemaakt vocht...
Papieren worden nu doorgestuurd in vijfvoud naar den bond en als alles goedgekeurd wordt hebben jullie de volgende keuzes:
1+ 19km 350 Hm
2++ 40km 700 Hm
3+++ 56km 1100 Hm
4++++ 85km 1720 Hm
5+++++ 103km 2078 Hm
6++++++ 125km 2481 Hm
PS: die 19 Hm die ontbreken om er 2500 van te maken gaan we op een creatieve manier verwerken in ons parcour.RA,RA,RA...
De 120km worden er 125,dus 5 km extra" bikeplezier"...
Papieren worden nu doorgestuurd in vijfvoud naar den bond en als alles goedgekeurd wordt hebben jullie de volgende keuzes:
1+ 19km 350 Hm
2++ 40km 700 Hm
3+++ 56km 1100 Hm
4++++ 85km 1720 Hm
5+++++ 103km 2078 Hm
6++++++ 125km 2481 Hm
PS: die 19 Hm die ontbreken om er 2500 van te maken gaan we op een creatieve manier verwerken in ons parcour.RA,RA,RA...
De 120km worden er 125,dus 5 km extra" bikeplezier"...
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Da s pan ne tocht se
ik ga indien in conditie en vrij op diene dag zeker voor de 120
met meer dan 2400 hm, amaai da s nogal eens een tocht dichtbij die doet watertanden.
Misschien kijk ik uit naar een plaats om er een verlengd weekend van te maken. Heeft er iemand een leuk adresje in de streek?
grtjs
met meer dan 2400 hm, amaai da s nogal eens een tocht dichtbij die doet watertanden.
Misschien kijk ik uit naar een plaats om er een verlengd weekend van te maken. Heeft er iemand een leuk adresje in de streek?
grtjs
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Momenteel zijn er enkele heders bezig met de uitbouw van een nieuwe website met alle nodige info ivm onze toertocht.frawiwi wrote:Da s pan ne tocht se
met meer dan 2400 hm, amaai da s nogal eens een tocht dichtbij die doet watertanden.![]()
![]()
![]()
grtjs
Normaal gezien komt er ook een rubriekje logis in de Vlaamse Ardennen bij.
In de directe omgeving zijn er wel een aantal mogelijkheden voor hoeve & plattelandstoerisme + een jeugdherberg op enkele km van de startplaats.
Zijn jullie hierin geïnteresseerd?
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
jootje wrote:Momenteel zijn er enkele heders bezig met de uitbouw van een nieuwe website met alle nodige info ivm onze toertocht.frawiwi wrote:Da s pan ne tocht se
met meer dan 2400 hm, amaai da s nogal eens een tocht dichtbij die doet watertanden.![]()
![]()
![]()
grtjs
Normaal gezien komt er ook een rubriekje logis in de Vlaamse Ardennen bij.
In de directe omgeving zijn er wel een aantal mogelijkheden voor hoeve & plattelandstoerisme + een jeugdherberg op enkele km van de startplaats.
ha ja he anders reageerde ik niet he
k moet wel nog afwachten of ik vrij ben
grtjs
Zijn jullie hierin geïnteresseerd?