17/11/07 sint-andries
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
MMMM, Heb altijd al willen opvallen.. Zeg, we wijken af he...Frimoutje wrote:Hoi Yves, geen zin om persverantwoordelijke te worden bij de Brugse
Bikers?Ik kan je niet verbeteren, we danken u.
![]()
![]()
Da extra prive bosje.... Ik durf wedden op het prive gedeelte
van het Coppietersbos of het galgenbosje ??
Coppietersbos zit op het einde zekers ?
- Bouwerke Ed
- Mountainbiker
Post by Bouwerke Ed »
Dit bos is de eerste strook van 1300m, want na de laatste inschrijvers gaan Dirty Fox en de Peet onmiddellijk pijlen afnemen. Frimoutje, Ansbiker en mezelf moeten dan het crossparcours in het bosje afbreken en alle sporen uitwissen nog voor het donker wordt. Dit zijn de afspraken waar wij ons aan houden en het Coppietersbosje is vooral een wandelbos!Barbeque wrote:
Coppietersbos zit op het einde zekers ?
i-mac bedankt voor het duidelijk wegenplan.
Offroad gehalte tt:
29km70%
39km70%
55km68%
Opgelet eerste 13km = 85% offroad
Gisteren nog eens gemaaid en ergens nog iets speciaals aangelegd.
Pas op 17 november wordt alles uit de doeken gedaan!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Voila.Bouwerke Ed wrote: Dit bos is de eerste strook van 1300m, want na de laatste inschrijvers gaan Dirty Fox en de Peet onmiddellijk pijlen afnemen. Frimoutje, Ansbiker en mezelf moeten dan het crossparcours in het bosje afbreken en alle sporen uitwissen nog voor het donker wordt. Dit zijn de afspraken waar wij ons aan houden en het Coppietersbosje is vooral een wandelbos!
i-mac bedankt voor het duidelijk wegenplan.
Offroad gehalte tt:
29km70%
39km70%
55km68%
Opgelet eerste 13km = 85% offroad
Gisteren nog eens gemaaid en ergens nog iets speciaals aangelegd.Pas op 17 november wordt alles uit de doeken gedaan!
De vetgedrukte letters zeggen voor mij genoeg.
Het belooft weer een top-editie te worden.
Ik verlang er altijd na om te zien wat jullie dit jaar weer aan parcourswerk geleverd hebben.
"Loat julder moa goane".
[/url]